Fórum - Téma


Mazda 6 2.3 vibrace motoru na volnoběh


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 2.3 vibrace motoru na volnoběh

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2014-02-25 11:31:43

vitus:

asi tak nějak.

Hustý Tovární Průser je fakt něco strašnýho

T

dr.know: Napadla mě je jedna věc ( možná pro někoho blbá a třeba se tomu teď někdo zasměje ). Když ti dělali komplet GO motoru, vrátili tam zpátky vyvažovací hřídele?

Třeba Deri píše, že má v plánu je časem dát pryč úplně. Což já třeba bych neudělal.

2,3 má sice stejný vrtání jak 2,0, ale má delší zdvih Proto dali do 2,3 vyv.hřídele, který dost účinně eliminujou acykličnost pohybu, způsobenou právě zvětšeným poměrem mezi vrtáním a zdvihem.

2014-03-06 15:57:06

Ahoj, myslím že problém může být v špatném režimu spalování směsi (detonace). Motor by v zahřátém stavu neměl na volnoběh točit 900 otáček/min, to spíš studený. Mám 2.3 před FL a teď v zimě po nastartování chvilku kolem 1000 ot. a po zahřátí postupně klesají až nějakých 750 ot.

MAX6  
J.
2014-03-06 18:38:51

ladislav: Tenhle nápad ohledně detonace není špatnej,ale na to by dřív nebo později měla upozornit kontrolka checkengine přes informace z čidla klepání.

2014-10-02 20:58:09

mam ten samy problem ,mam mazdu 3 2.0i ataky mi to zniceho nic zacalo vibrovat na vykon auta se nijak nezmenil akorat se vibrovani se už neda vydržet,Jak pise dr.know studeny motor pohoda teply vibruje.viřesil už nejak někdo tento problem ?at vím čím bych měl začit dekuju

2014-10-02 22:39:06

Mrkni na silent bloky motoru, speciálně ten co je pod autem mezi motorem a převodovkou, pokud je špatnej může to být tím.

plus jsou tam další dva silentbloky, na stranách, mohou taky být špatné, já to zatím vyřešil jen porychtováním toho starého - vypadá že mu nic není, ale stejně asi koupím nový, páč vibrace jsou víceméně zpět:(

2014-10-03 00:08:58

lukin016: Zdravím. Stejný problém jsem měl u své M 3 2,0 l i stop. /111 kw/

Na volnoběh běžel motor se značnými vibracemi. Při jízdě výkon a projev

motoru v normálu. Byl vyměněn egr ventil - a je to v pořádku.

/ dle vyjádření servisu- el. část nevykazovala závadu - poškozena

mech. část ventilu./Bylo to v záruce a tak nevím cenu dílu

a zda to opravdu bylo tímto./ auto mělo najeto 30.tisíc km /

2014-10-07 07:53:54

Tak egr ventil sem vycistil,aji zaslepil a nepomohlo vibrace pokracuju a sinenblok mezi prevodovkou a motorem vypada ok. Uz nevim cim by to mohlo jeste byt

2014-10-28 23:14:19

Ahoj, resil jsem to na sve 2,3 take. Delali to vstriky. Po pouziti http://www.liqui-moly.de/...html?Opendocument&land=de "vibrace" zmizeli.. Jeste to muzou delat ty 4 male klapky v sani, na http://www.clubmazda6.com/ jsou i navody, jak je odstranit.

2014-11-08 00:05:25

Potvrzuji..motor bezi na volnobehu okolo 750 ot absolutne bez vibraci ci chveni..ale lehce chvili si cvaka jako sici stroj nez se zahreje:)

2014-12-27 18:37:15

Mazdárek, mam problémek na mé M6 2.3í. S mrazem přišel problém s plynem a to, že se zasekl při volnoběhu. Musel jsem ho více prošlápnout, abych s nim hnul a to se několikrát během cesty ještě opakovalo.Rozhodil se i volnoběh, který se drží při teplym motoru mezi 600-800 (studený 700-1500) a kchár slušně vibruje. Spotřeba na volnoběh se pohybuje mezi 6-10l a během jízdy to pocukává v nízkejch otáčkách. Vyndal jsem klapku, vyčistil jí čističem na karburátory a plyn jde nyní tak jak má, ale volnoběh furt stejně špatnej. Píchlo se to na diagnostiku BOSH a ta uvedla chybu neustále otevřenýho EGR. Nejde mi na rozum, že by se zaseklou klapkou rozhodl hned zlobit i EGR? Chtěl jsem ho taky vyčistit, ale je k němu horší přístup... Řešil někdo stejnej problém?

2015-01-02 17:06:20

Odpovím se tedy sám... Diagnostika opravdu nekecala a byl neustále otevřený EGR ventil, ve kterém byly kusy karbonu. Po vyčištění vše funguje jak má.

2015-06-17 22:35:43

Zdravim, taky mam problem s vibracemi. Motor 2.0 104kw. Volnobeh za studena klidny, jak se zahreje a klesne na cca 700, auto vibruje. Pri lehkem seslapnuti plynu na 900-1000 ot opet vse ok. Problem je, ze volnobeh pri otackach 700 i lehce pohopsava. 700-720-700-680-720...prechody po vterinach, nebo chvili drzi... Najeto 230 tis. Uplne to same jsem mel i na fiat stilo 1.6 16V. Typl bych, ze nekde bude prisavat, kvuli neklidnym otackam, ale presto, nejaky napad?,

Diky

2015-06-17 23:30:52

Přesvěč se, že máš sání v pořádku, těsný ,čistý. Vyčistil bych klapku a krokový motorek klapky a vyměnil svíčky. Na oplu jsem si jednou omylem ohnul na svíčce elektrodu a opět narovnal. Jezdilo to normálně a potom při cestě na dovolenou na slovensko v půli cesty to začalo škubat, vibrovat a pokulhávat volnoběh. Dojel jsem v pořádku. Na místě mi domorodec dal střičkou svíci z Kadeta zablitou od oleje a prachu. Vyměnil jsem ji a bylo po problému. Odjezdila ještě hafec i po dovolený :D

2015-06-20 08:56:14

Zdravim, svicky jsou meneny, klapku jsem cistil. Vyzkousim ten ventil u klapky a pak projdu sani za vahou vzduchu... Diky

2015-06-20 09:15:09

Krásný den všem ,co hrozí Mazdě cx7 nafta,když technik nalil hx6 5 w -40?

Píšete tu raději 5w-30...dekuji.

2015-06-20 09:46:24

Nestane se vůbec nic. Ten olej je jen malonko hustší.


Odpovědět

1  2