Fórum - Téma


Mazda 6 1,8i spojka


Fórum 6 GG / GY Mazda 6 1,8i spojka

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2014-12-25 18:02:56

Když se do dvoulitru vlezl průměr 225, tak musí jít i do 2.3 ...Myslím,že pokud vezmeš tu sadu z toho obchodu, tak chybu neuděláš.

2014-12-25 18:22:28

míra: a podle vin na japancars ses nedíval, co tam je?

2014-12-25 18:41:15

radomiláček: Tam jsem zjištoval přesný datum vyroby,myslíš,že se tam dá vyčíst i něco o spojce?

2014-12-25 19:03:32

Autokelly bych vůbec neřešil. Mají v tom zmatek. Kupoval jsem tam v nouzi filtr na MPS a nakonec do krabice od sání nevešel, ale hlavně že podle jejich db tam měl pasovat. Já myslím, že tady není co řešit. Jestli je to spojka pro Rakkina, tak kupte tu sadu Sachs( v krabici bude sachs jenom ložisko,zbytek je Exedy ) ...počet zubů 22, průměr 225. A hned to dát na auto, než to kupovat na ,,sklad". Na 99% to musí sedět. A pokud ne, tak ji pošlete zpátky. Spojka co tam má ted se může tvářit, že je v pohodě, ale klamou tělem. Já jsem měl jenom tvrdší pedál ,bez prokluzů. Po demontáži bylo ložisko před smrtí, lamela sjetá skoro až na nýty a o přítlačáku se ani nebavím. Nehledně na to, že se může stát, tak jak u deriho, že vám jazyk z přítlačáku políbí převodovku a bude to horší.A to nebyl první takový případ. Prostě ty spojky mají svoje roky, nějaká únava zvlášťpři větší zátěži se musí někde projevit.

2014-12-25 19:31:29

Originál má šestka spojkovou lamelu průměr 215mm/22T ale 225mm se do setrváku v pohodě vejde

Jenom bych při rozebrání zkontroloval jestli od tý 215tky neni moc projetej setrvák aby pak ta 225tka nedělala bordel tim, že by nepřiléhla rovnoměrně v celý ploše. Ideální by pak bylo nechat setrvák přebrousit do roviny a znovu vyvážit.

Já před pár měsíci měnil komplet všechno za sportovní verzi (včetně setrváku), po tom co se mi rozlít přítlačák po převodovce

Průběh oprav i porovnání starejch a novejch dílů spojky mám ve fotogalerii u auta: http://www.mazdaclub.cz/c...mages_category.php?id=239

2014-12-25 20:09:53

míra: dají, origo kody, pošli mi vin interkou.

2014-12-26 00:11:16

Přesně jak již napsal Tomik, je to pro Rakkina( tím pádem asi pro mě )

Najeto 174tis a spojka už má své za sebou(je tam original).

Poohlížím se po nějaké rozumné alternativě. Každopádně jsem nejspíš rozhodnutej pro ten SACHS.

Ale chtěl bych se jen zeptat, jakou má kdo zkušenost se značkou SRL? Je to udajně nějaký polský distributor ale díly jsou údajně MADE IN ITALY... ( je zas pravda, že polákům nemůžeš věřit ani nos mezi očima)

Cena neskutečně nízká ale jak je na tom vůbec kvalita a trvanlivost?

2014-12-26 10:04:17

Nejsu Tomik... Jinak jestli jezdíš sem tam do zahraničí, tak bych asi neriskoval jízdu s nějakou noname spojkou, zvlášť na autě jako Mazda6. Na netu je dost diskuzí o dílech této značky. Já být tebou bych neriskoval a vzal osvědčenou kvalitu. Ovšem jestli plánuješ auto do půl roku prodat, tak snad to ta ,,garážová spojka" vydží a nerozpadne se. Btw. kolik za to SRL chtějí?

2014-12-26 10:56:22

Kdyby byly jakékoliv negativní recenze, tak bych to sem necpal. No nezlob se, Milane, spletl jsem se

Je to spojka SRL, stojí 2500 3 dílná sada(Bohužel odkaz zde dát nemohu z důvodu zalogování).

Právě že jezdím hlavně do práce(10 km), sem tam nějaké ty beskydy, chorvatsko a nějaké to pokoukání v ostatních zemích.

Právě proto se ptám, jestli někdo nemá dobré zkušenosti s touhle značkou. Všude píšou, že je to údajně bomba za tu cenu(né časovaná, ale jakože dobrá kvalita za málo slupek)

Jen bych právě rád zjistil nějaký názor, je to jen orientačně.

2014-12-26 11:40:50

rakkin: Prosím tě,zbytečně si nelam hlavu,máš krásné autí,tak tam necpi neznačkové díly.Spojka je veledůležitý díl a 122 kW také není málo.Platí známé pořekadlo.Nejsem tak bohatý,abych si kupoval laciné věci.Máš tu perfektní odkaz,neváhej a kup,nic lepšího poměrem výkonu a ceny tu nenajdeš!

2015-09-05 20:32:37

deri: Ahoj, prosím o Tvůj názor: minulý rok jsem u své M6 2003 2.3 měnil spojku a od té doby po zařazení a sešlápnutí plynu slyším zvonivé tření a při brždění motorem skoro až pískání. V servise mechanici poté spojku rozebírali, ale nic neobvyklého nezaznamenali, cca rok tedy v autě tyto pazvuky trpím. Dle faktury ze servisu se jedná se o spojkovou sadu LUK 623341000, jejíž lamela má ale dle popisu průměr 230 mm. Po přečtení Tvého příspěvku mám pocit, že v tomto by mohl být problém? Tebou uváděné průměry jsou obecně pro Mazdu 6, či konkrétní motorizaci (diskuze je k motoru 1.8). Díky!

2015-11-03 19:01:17

Hoši ted sem v tom take mohu se opravdu spolehnout na to 6e prumer 215 a 225 je v poho? od spoustu lidi už sem zaslech že origo je 215 tak bych se rad ujistil od nekoho kdo už ma vyměnu za sebou 2002 2,3sport 172 nahrkano

2015-11-19 00:17:50

Mám mazdu 6 1.8 koupil jsem ji s 30 tis.km mam ji pres 6 let a ma nejeto ted 252 tis. v kolika km ste menily vy spojku a za kolik a jakou? me furt jede skvele neprokluzuje zabira skoro hned pri sešlápnutí pedálu až je to divné:) muj stryc najezdil s mazdou přes 300tis. a nevymenoval spojku pač auto prodal tak me udivuje ze nekteri meni kolem 150 tis. jezdim autem dene. i po praze a tam dostava zabrat hlavne v kolonach...


Odpovědět

1  2