Fórum - Téma


Mazda 5 1.8 benz. rv 2006 - vyfuk


Fórum 5 / Premacy II CR Mazda 5 1.8 benz. rv 2006 - vyfuk

Informace o modelu: Mazda Premacy II CR



2015-04-24 11:56:44

Ahoj,

vymenil jsem komplet vyfuk kdyz mi original odesel za jediny dostupny vyfuk na trhu od firmy BOSAL.

Stredovy tlumic i zadni tlumic.

Auto bohuzel rve, zere o pul litru vice a nejede tolik z malych otacek.

Po nekolika kontrolach v servisu jsme nezjistili nic spatne, vsechno testni, namontovane spravne.

Chci se zeptat jestli nekdo resil jiz vymenu vyfuku za aftermarketovy vyfuk na toto auto a jestli ma podobne zkusenosti pripadne

jak to resil, ktery vyfuk a kde sehnat neco poradneho. Original Mazda je nesmysl, to jsou desetitisice.. to uz jsem zjistoval.

Diky moc za reakci

Dan

2015-04-24 12:04:15

78pear: jestli ještě někdo po tobě založí já už nevím kolikátý dotaz na výfuk na M5, tak ze mě bude masový vrah poslední téma, které tu nechám, ač je mnohonásobně duplicitní, ale příště se už neudržím

jinak druhovýroba může mít a obvykle i má jinak řešené přepážky, takže to může výkon omezit. k řevu nvm co napsat, osobně mám zkušenost s bosalem na 323ce, tam to bylo dělané tak z polovičního plechu a plechově to rezonovalo, ale neřvalo to šíleně, takže nevím, jak si mám tvůj popis vyložit, ono rychlejší by bylo natočit video, dnes mají už i prvňáčci v kapse mobily schopné nahrát video, je to lepší, než tu plácat spoustu citoslovcí.

2015-05-19 17:53:08

78pear - u mazdy5 podle mě neexistuje kvalitní náhrada výfukového potrubí, minimálně co se středové části týče (katalyzátor + středový tlumič výfuku). V momentě, kdy tam dáš jakoukoli náhradu, tak to zprzníš a výsledkem je ztráta výkonu a zvýšení spotřeby. Je to způsobeno změnou zpětného tlaku ve výfukovém potrubí, která ovlivňuje spalovací proces.

Konkrétně u tohoto typu M5 prvni generace a 1.8 CR 2005 jsem se setkal z výrobkem zn. "Novak" (Slovinsko) a to je opravdu velký shit projevující se přesně tak jak popisuješ. Byl nabízen v době kdy BOSAL náhradu nedělal (platilo to ještě v roce 2014) a otázka je jestli opravdu BOSAL náhradu dělá.

Takže prověřeným řešením je originál střední tlumič vč. katalyzátoru v jednom kuse za cca 20 000,- + koncový tlumič cca 5000,- alternativa ojetej výfuk z bouračky (a ten neseženeš) a pojede to jak má.


Odpovědět