Fórum - Téma


Mazda 323f BJ


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 51

Zamčeno: 2013-03-30 19:03:06, RadoMiláček
2008-09-19 18:52:18

Zdar lidi,dlouho jsem se tu nezjevil ale teď už to bude jinak jinak zatím Magda jezdí jak šlak a to snad bude i v budoucnu Vzkaz pro mr_tom nejsi sám kdo tu má ten nejlepší motor 1.8 84kw jo a taky vítám nový lidi co měli rozum a koupili si Bjčko. Udělali jste dobře!

2008-09-19 22:32:30

Jj, mit 1,8 tak asi taky moc nemusim resit ventily.....mas asi hydrostely zee? A co LPG slape vse bez problemu? Kolik uz mas najeto?

2008-09-20 08:11:10

No najeto mám něco přes 20 tis. a zatím OK!! Ale nechci to zakřiknout Myslíš že mám hydroštely???? Já nevím?! No to by bylo asi fajn!

2008-09-20 10:35:04

No ja problemy zatim taky nemam....ventily by asi nejakych 50tis vydrzely, ale mam strach aby pak neodesla hlava. Jak casto jezdis na servisni kontrolu LPG? Byl jsi pri 15tis? Me mechanik rekl, ze staci po 20tis, ale kolonky jsou psane po 15tis. Tak snad se nic nezanedba. System LPG to asi prezije v poho. Jen mam strach jak bude mazdacky motor snaset LPG. No vse se ukaze v utery, jestli budou velke vule na ventilech, tak to asi nebude nejlepsi

2008-09-20 17:00:05

no jsou kontroly po deseti u nějakejch systémů po dvaceti, já mám psáno po deseti.Byl jsem na prohlídce a OK. jen mi to pořád lehce poškubává,ale jedu tam teď ve čtvrtek tak to snad doladěj. jo ta kontrola mě stála 150,-kč Myslíš že já mám hydroštely???? Kdyby jsi potřeboval nechat přebrousit ty podložky pod ventilama tak bych ti mohl nechat zařídit.

2008-09-20 18:42:03

No nevim jiste jestli mas hydra...to je jen moje a brachova dedukce pac si myslime, ze zhruba od obejmu 1,8 uz se asi davaji. Zrejme se davaly podlozky jen do mensich objemu. No aspon si to myslime

Co se tyka LPG, tak jsem chtel taky jet po 10tis na servis, abych si podle vyrobce zachoval zaruku dva roky. Bohuzel to bylo psane jen v papirech co jsem k tomu dostal a byly asi vseobecne. Servisak mi na to rekl, ze to se tyka spis starych systemu, ze na sekvencnim se nema co pokazit. Kazdopadne ted do toho servisu Mazdy mi to nechteji vzit se zapnutym LPG, takze to jedu pred servisem odpojit do servisu kde mi delali LPG a pri te prilezitosti si necham udelat revizi.

No bylo by super, kdyby jsi mi zaridil to prebrouseni, ale myslim, ze az do Mostu to asi posilat nebudu Jak to prave natukl uz Boda s tim prebrousenim, tak mi rekl i bracha, ze by to nechal prebrousit v Meopte v Prerove, kde jeste nedavno delal, ale spis mam strach z toho, ze ty podlozky ani nevytahnu. Myslim, ze na tu demontaz maji nejake udelatko. Pokud me v mazde nechaji u auta, tak vsechno okouknu a priste si to udelam sam, ale pokud me tam nepusti, tak je to v pr...

Jo a dnes jsem kontroloval predni napravu...na prave strane mi neco klepe a na leve vrze, ale nic jsem neodhalil....pak jsem mrkl na zadni bubny jak vypada oblozeni, jestli ho mam vubec kupovat. Rucka zabira az nahore a pritahnout uz nejde. Kazdopadne oblozeni nevypada zas tak spatne, takze asi budu menit az na jare pred technickou

2008-09-20 18:59:31

Obložení je jako nový , na přední nápravě jsem měnil" zatím jen" svislák a silentblok na rameni. Tam to trochu ťukalo Zítra asi vyčistím klapku vzduchu,seká se mi plynovej pedál když je autí uplně studený. Snad tam nic nezmrvím

2008-09-20 19:15:46

K těm ventilům si přečtěte tohle

http://www.323f.cz/forum/...=asc&highlight=podlo%9Eek

Hele a ktěm zadním brzdám, já lana nikdy dotahovat nepotřeboval, vždycky stačilo popostrčit ty samoštely a rukáf brzdil na 6 zubu Nic moc patent, ale jsou i horší.

Ale obložení máš ještě docela dobrý, já tam mám tak 1mm masa.

Na nových paknách toho nejni o moc víc

2008-09-20 19:26:24

jj, odkaz fajne,ale stejně jsem se nedozvěděl jestli mám ty hydroštely teda ale za ty podložky je to celkem dost peněz! a jeden dotaz v techničáku mám napsáno - Mazda 323BJ 14P2 co znamená to 14P2?? možná stupidní otázka já to nevím

2008-09-20 19:52:55

Super odkaz...diky Bodo....zacinam vazne uvazovat, ze to budu muset spachat doma.....v pondeli zajedu do mazdy at mirovou reknou kolik stoji jedna podlozka. Protoze kdyz sem se ptal na cenu stelovani, tak mi rekl, ze podle toho kolik bude potreba menit podlozek. Jestli mi pak reknou ze menili vsechny a vybali na me at mu dam 5 litru tak me asi odvezou....

Akorat mi nejak nedochazi jak muzou mit samostely vliv na rucni brzdu....ja myslel, ze se to samo steluje od normalni brzdy a tim padem to rucku nijak nezachrani. No jestli by to pomohlo tak to jeste sundam a poresim

Jo a ten kod 14P2 netusim co znamena....ja mam ve velkem napsane typ: BJ, varianta 14L, verze 2

2008-09-20 23:26:17

Tak je to jasny. Zitra shodime viko ventilu, promerime to a nejspis si to posteluju sam. Snad to nebude tak slozite podle toho navodu...

2008-09-21 04:28:12

Peca, samoštely je hezkej název a teoreticky by se to mělo "samo" doštelovat podle optřebení paken... Ale prostě to nefunguje.

Např. Šáde 120 to měla geniálně jednoduše vyřešený, ale na ručku už se ta páka neprodlužovala a muselo se to dohánět na lanách nebo přímo pod bubnem ....

Tady by to mělo fungovat teoreticky bez šáhnutí. Nandáš pakny a měly by se dotahnout nadoraz k bubnu.., ale opak je pravdou... páč ten samoštel to tam prostě nedožene, pakny máš daleko a co se děje???

Dlouhej krok na provozní brzdě než to tam prase dotlačí a na ručku to musíš utáhnout na lanách.... ale kam s ručkou, kdyžř jsi s rukávem na konci...

Mně už se ta páka, co tahá za pakny pod bubnem, opírala o náboj a šly odsud docela hrozný zvuky, ale jen na ruční brzdu....

Naženu to, až mi jde ručka vysoko, ručně, a na délku lan vůbec nešahám

2008-09-21 09:49:07

Ok diky za popis ja mam totiz dojem ze mi ty samostely funguji, pac kdyz jsem mel sundany buben, tak jsem zkousel slapnout na pedal, abych si overil jestli je tam vsechno pohyblive. Nejak jsem si ale neuvedomil, ze jsou tam ty samostely a ze se pakny nevrati uplne do puvodni polohy, takze jsem tam pak nemohl nasadit zpet buben a tim jsem prisel na ty slavne samostely.....jsem si predtim rikal na co je tam to ozubene udelatko Mozna to dnes jeste rozhodim a zkusim to poresit jak pises. Ted kdyz uz mam povolene ty dotahovaci srouby to bude brnkacka

2008-09-21 14:35:17

tak jsem rozebral a vyčistil klapku vzduchu a kupodivu jsem nic nezničil,tak jsem zvědavej jestli půjde ten plynovej pedál ráno hned sešlápnout.

2008-09-21 16:00:58

Taky bych to potreboval vycistil ale bojim se ze bych to rozebral a uz nedal dohromady

S tim plynovym pedalem se mi to obcas stava taky

Uz se to resilo tu:

http://www.mazdaclub.cz/m..._posts.php?topic_id=25114

2008-09-21 16:59:55

Nazda. Tak jsem dnes sundal to viko ventilu abych se podival na ty vule... No vypada to, ze ty ventily nejsou vubec postelovane... nekde jsem strcil max.0.15, jinde zase az 0.5. Ideal ma byt 0.28+-0.03. Tak se chci zeptat jestli jsem to meril vubec dobre. Meril jsem to vzdy v poloze vacky viz.obr. Je to dobre?

2008-09-21 18:00:09

no není to nic těžkýho to vyndat ale pozor na to těsnění co je mezi dělícíma plochama. Jen mi nejde do hlavy jedna věc! PROČ vede do klapky vzduchu voda z chladícího okruhu???

2008-09-21 23:21:56

Dolil sem brdovku idys byla ete pomalu centak nad ___MIN___ a je to ( ! ) ok no

Rucku sem dotah v aute a zabira lip.

Tak konecne zas vse ok.

Ted jeste nekam na geometrii po vymene P lozisek a budu mit vystarano

Diky Vam za rady. Zatim cau

2008-09-22 18:51:35

Tak to vyčištění vzduch. klapky bylo na prd ráno opět plynový pedál čekal asi tak osm vteřin a potom šel sešlápnout normálně.

2008-09-23 08:34:33

Dela to schvalne aby si to neturoval zastudena



1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 51