Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #3


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #3

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 21

2014-06-10 17:17:54

magnetto: jsi jeden z mála, kdo zde poděkuje, proto ti ochotně poradím, pokud vím.

MAX6 je vtipálek

2014-06-10 19:19:14

Když už jsme u té klimy - já mám zas "problém", že když ji zapnu, tak mám pocit, jako by mi někdo za auto zapřáhl ještě vozík. Prostě na to, že je to 2.0 tak je to dost cítit. A ještě věc, která nevím teda jestli je ok, ale prostě kompresor s větrákem spínají tak v 30s intervalech, nejede to pořád. A právě při jízdě to není moc příjemé, protože je cítit takové škubnutí...

2014-06-10 20:05:47

zdencek: škubnutí registruji u premacy 2,0ditd taky, ale pokles výkonu ne, nejvíce to cítím třeba na semaforechapod,, u ge jsem o tom třeba nevěděl vůbec a výkon to taky nesnižovalo, a to jsem měl 2,0i.

2014-06-10 20:06:13

zdencek: A zkoušel jsi se podívat za auto zda ti tam opravdu někdo nezapřáhl vozík??

Promiň ale já fakt musel , chytl jsem to od Rada.

MAX6  
J.
2014-06-10 21:01:44

zdencek: To je normální. Jelikož máš auto klimu(pozor i u manuální klimi co má třeba Magnetto je ta funkce taky),tak tam máš něco podobnýho jako když se u M6 ukázalo na displeji A/C ECO. Pokud klima podle vnitřních čidel (teplota a světlo) a venkovního čidla (teplota) zjistí,že není potřeba aby fungovala pořád,tak prostě vypíná. V zimě pokud jí máš zapnutou a nastavenou teplotu třeba 20°C tak se zapne jednou za cca 5minut na třeba 10 vteřin (odhad).

Pokud ale nastavíš teplotu na minimum co jde,tak i kdyby bylo -30°C tak klima musí jet na plnej proud a nebude se vypínat. Nebo třeba když bude v létě +35 (jako dneska) a nastavíš tam třeba 19°C tak pokud jsou ty vnitří čidla (čidla řeknou že je v kabině hodně velký teplo) a venkovní čidlo(udává správnou venkovní teplotu) v pořádku,tak taky pojede na plný pecky bez přerušování spínání kompresoru,nebo aspoň by měla.

To že to cuká může mít hodně příčit,ale nebudem si nalhávat,ale ten motor neni až tak brutálně výkonej a když k tomu vezmu že čim větší teplo,tak tim je jakoby motor línější,tak to na jízdě znát bude. Pamatuju když jsem měl Pažouta 206 1.4 16V (nějakej cca 92koní),tak tam když jsi zapnul klimu,tak to auto jakoby přišlo o 50 koní a na dálnici než si to vyhnal do nějaký rychloti to bylo zlo. A když byla v režimu A/C ECO,prostě rázovitě spínala a vypínala,tak to taky bylo jako kopání do zadku. U svý BJ to taky poznám,když zapne,ale neni to až tak úplně brutální,že by mě to vadilo,ale na výkonu to samozřejmě poznam. Měřil jsem takhle zatížení motoru M6GG 2.3 benzín na volnoběh a při vypnutý klimě (ostatní elektro zapnutý) to dělalo cca 23-25% a jak klima zapla,tak se zatížení motoru na volnoběh vyhouplo k 28-31%

2014-06-10 21:06:47

magnetto: no počkej, ty budeš něco chtít, nechci rýpat, ale jsem tě tak nenasal, jak se to podařilo někomu jinému

2014-06-10 21:38:52

radomiláček: Ty rejpale Něco na tebe vymyslím :) Počkej

2014-06-10 22:08:06

magnetto: nebojím se, stejně se naposledy budu smát já

MAX6  
J.
2014-06-10 22:12:21

Tady má někdo rád když dostane:

2014-06-10 22:15:41

max6: to se povedlo já si nedovedu představit ten absťák, kdyby magnet byl zabanovaný, jednou to přežil, ale následky jsou patrné dodnes, udělat mu to znovu, umře

magnetttttttttttto: neboj, na pohřeb bych ti přijel, pokud by jsi mě tedy pozval

MAX6  
J.
2014-06-10 22:16:46

radomiláček: já bych přijel kodofkou

2014-06-10 22:18:25

max6: to by magnet nepřežil, kdyby jsi na jeho pohřeb přijel kofolovkou

2014-06-11 00:42:08

radomiláček: Vtipálci..

Pane Admin. Není náhodou zakázané spamovat účelné příspěvky "topic" příspěvkama které nejsou k věci???

2014-06-11 06:06:09

Asi potrebuji jiny auto :-D

Zatim vsechno projede, mokrej sad a louka neni problem...

2014-06-11 07:37:01

magnetto: hele drzoune, toto je takový všeobecný pokec o BJ, takže tady to nevadí, je jedno, jestli pomlouváme ata, nebo jejich majitele. a sám jsi spamoval, když jsi nás obvinil ze spamování.

2014-06-11 11:08:54

Prosím tě Rado potřeboval bych poradit jak změřit kompresi ve válcích.

např.: Jak na to

Co je na to potřeba

Při jaké teplotě

Jaký hodnoty bych měl naměřit

Prosím o detailní postup... Děkuji

2014-06-11 11:10:37

magnetto: myslím, že by bylo lepší poprosit maxe, on to popíše lépe

MAX6  
J.
2014-06-11 11:16:28

magnetto: Vim že ode mě nechceš slyšet ani slovo,ale:

Měřákem tlaku komprese pro benzínový motory třeba tímto: http://www.uni-max.cz/kompresni-tlakomer-extend/d/ - nebo si ho může z vyrobit.

Auto se ohřeje na provozní teplotu,potom se chcípne motor a nechá se cca 10-15 minut vychladnout(aby nebyl úplně studenej a aby jsi se zase nespálil). Potom se vyndají všechny svíčky. Odpojí se relátko palivový pumpy nebo alespoň konektory od vstřiků. Do měřenýho válce se místo svíčky našroubuje ten měřák,sešlápne se plynovej pedál úplně na plno a začne se startovat dokud se hodnota na měřáku nějak neustálý. Pokud je tlak ve válci dobrej,tak na svojí hodnotu vyběhne při cca 3-6 otočenim.

P.S.: Baterka musí bejt úplně nabytá a plně funkční.

2014-06-11 13:46:15

max6: No tak v tom případě je to asik v pohodě Ale když se klimy cpou i do takových prdítek typu 1.0 tříválec, tak to se snad pak musí tlačit aby to jelo

MAX6  
J.
2014-06-11 17:13:25

zdencek: měl jsem půjčenou novou fiestu s asi nejslabším benzínem a když jsi na dálnici zapnul klimu tak 130 a víc ani z kopce to nedalo. Vypnul jsi klimu a 150 i do mírnějšího stoupání na dálnici.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 21