Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #3


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #3

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1  2  3  4  5 ......... 21

2014-05-05 08:54:52

Díky za odpovědi, kotouče budou mít správný rozměr, zlobí jen ta jedna strana a ta ručka je taky mimo. Napadlo mě dát ještě silnější roztahovací pružinky/drátky na ty destičky, ale to ten tlak pístku nepřetlačí, leda by ta destička šmajdala. Pak už jen totálně rozebrat a vyčistit třmen nebo tu výměnu.

Myslel jsem, jestli tam není třeba nějaký trik, který není u jiných aut, v jednom vláknu jsem četl něco o šroubování pístku či co

2014-05-05 09:30:39

apollo: tak když jsi to tam četl, tak ses měl ptát tam, takto tu děláš nepořádek, teď už to samozřejmě dořešíme tady, ale aspoň vidíš, že to, že dbám na to, aby se vše řešilo ve vláknu tomu určeném, má smysl. ano u bj s kotouči vzadu (nevím zda u všech) se to šteluje "šroubováním".

2014-05-05 11:23:42

RadoMiláček: Promiň za zařazení vlákna, asi nebudeš věřit, že jsem si to dvakrát rozmýšlel, kam to dát...

Téma se tak okrajově zmiňuje jako možná příčina (mimo jiné) v ostatních vláknech a ne vždy je dořešeno a vlákno se pak ubírá úplně jinam. To s tím šroubováním pístku bylo jako poslední vzkaz bez reakce, takže nepotvrzeno (můžeš si najít). Toto obecné vlákno s různými tématy BJ se mi zdálo jako nejmenší zlo.

Každopádně volám mechanikovi, aby zkusil "zašroubovat" pístek, to by byla úplná paráda, kdyby to šlo

2014-05-05 16:26:53

Ahojte, sem tu novy kedze som sa k tomuto foru nedostal som clenom slovenskych for a tam to akosi upada.

Mam mazdicku viac ako 2 roky nemal som s nou velke problemy len ty male ako s kazdym starsim vozidlom. Co to uz som do nej vrazil ale vryla sa mi pod kozu mam ju proste rad.

Po tej dobe co ju vlastnim zacinam akosi postradat vykon neviem ci sa nieco deje s motorom ale to je iba moj pocit. Preto som sa poobzeral po chipe kedze je to turbo diesel a tie maju predsa potencial. Po par dotazoch u roznych firiem kde mi odpisali ze tento motor nejde upravt kvoli a bla bla ..... poobzeral som sa po forach kde mi "chiperi" povedali ze je tam RJ od DENSA co som vedel a ze je tam proste blba pamat ktora je sucastou priamo CPU a tym padom nejde prepisovat ako u flash pamati v koncernovych vozidlach :)

Preto sa chcem spytat fundovanych vazne ten motor nejde cipnut nasiel som konkretne ponuku od nemenovanej firmy tu je odkaz : http://www.autochip.eu/cz...-20-td-90hp/?sport#detail kde maju pri max uprave fakt ze skvele vysledky.

Len neviem ci im verit kedze som na nych cital zmiesane pocity niekto si neviem vynachvalit druhy zasa na nych nenajde dobre ho slova.

Mate niekto s tymto skusenosti ? Je moznost ze sa nieco deje s motorom co moze sposobovat dane problemy, olej, filtre, remene su menene pravidelne pri 10 tis. km. Je pravde ze uz ma hodne nabehane podla tachaca 195 tis. km ale skutocnosti tak 350 tis. km. Olej nezere, startuje na sup do otaciek ide pekne neskube, turbo ma zdravy zvuk, dym iba nad 3 500 otackami ked sa vyfuknu sadze, rozvody menene asi pred 35 tis. km.

Dakujem za rady, postrehy, napady.

Dufam ze som sa trafil do spravnej temy do druhej mi to nepasovalo ked nie tak poprosim o nasmerovanie.

 Magnetto  
2014-05-05 17:42:01

matej323f: Podle mě by jsi se měl zajímat spíš o opravu motoru než se pouštět do nějakých předražených úprav.

Mám benzíňák a myslím že když bude všechno šlapat jak má, tak se výkon nesníží (alespoň ne tak že bych to poznal).

U dieselu se nemění jen rozvody a olej, ale taky vstřiky, seřizuje se vůle na ventilech, mění se další díly.

Osobně, zalepovat ubrané kW, "kiloWattama" z nějakého pofiderního shopu...... Radši bych koupil nové auto nebo opravil to svoje.

Změř si tlaky na válcích a pak rozhoduj zda to má cenu. Když koupíš nejaký powerBox nebo jak se tomu nadává, tak je každýmu jedno zda je celkově motor ok nebo ne.... Tam jde spíš o kšeft.

2014-05-05 17:52:37

Vule na ventiloch sa nastavuju kontroluju pri vymne oleja, podlozky pod vstrekama su vymenene vstreky su v poradku, tlaky su OK. To zase neni take ze vcera to jelo dnes ne ,,, proste asi auto ide stale rovnak ale mne to je asi uz malo. Prave ze nechcem nove alebo druhe mne toto vyhovuje zadna zerzina iba jemna povrchova co sa opravy hnet jak sa neco objavi lemy drzia. Jako auto na to ze ma 66 KW jede dobre aj ked iba do nejakych 120 - 140 km/h ale vic ani nepotrebujem len stracam tu istotu pri predbiehani chcelo by to proste viac vykonu. Preto uvazujem nad cipom.

 Magnetto  
2014-05-05 23:13:16

matej323f: Možná to bude znít blbě, ale moje sekundární auto je 323F 2.0 DiTD 66kW.

Nevyměnil bych ho za svůj benzíňák ani náhodou. Jen myslím na to že diesely nejsou závodní a pokud máš tlaky v poho a další věci co popisuješ taky OK, poradím ti, ať nejezdíš se zataženou ruční brzdou.... Podle mě je prostě jakákoliv úprava sériového motoru s tímhle stavem km prostě zbytečná.

Na velký zvýšení výkonu bych volil spíše nějaký díly než hrabání se v software. Výfuk, svody, klikovka, písty.......

(neber to špatně, jen reaguji na tvoji odpověď)

 Magnetto  
2014-05-22 14:47:20

Pánové, dá se někde sehnat na 323F BJ (přFace) ty zadní světla které mají Sportky?

Tím myslím to provedení které vidíte na fotce.

Zajímá mě přibližná cena a hlavně kompatibilita za budou pasovat při výměně kus za kus....

Díky

2014-05-22 14:49:26

magnetto: to nejsou světla z verze sport, ale z posledního faceliftu. ke konci výroby je měly všechny motorizace.

 Magnetto  
2014-05-22 14:53:59

radomiláček: Vidíš to? To jsem ani nevěděl :) Díky za upozornění... Nejlepší v tom případě bude teda hledat někde na vrakovišti..

Další co mě zajímá je, zda lze moji zlatici omladit na FL.... Mám tucha že mi MAX kdysi psal jak na to...

Teď otázka, zda když seženu nárazník, blatníky, světla a kapotu tak jestli to půjde stejně jako ty zadní světla vyměnit kus za kus nebo ne... Zapoměl jsem dodat že bude asi potřeba i čelo nebo jak se jmenuje ten krám mezi motorem a maskou...

Pokud to nebude takovej výj, udělám to jako projekt v zimě 2014. Když už bude generálka a lak, tak se pustím do tohoto..

EDIT:

Rado, když už jsme u toho, myslíš že by moje auto kamarádilo s budíkama z poFL? Jakože bych nemusel shánět ten bazdmeg na spotřebu nad rádiem ale měl bych to v budíkách.... Jako ty nebo Max. Nejsem si jist zda tam nebude chybět drát nebo tři

Takových plánů s mám že je to až nehorázné!

2014-05-22 15:00:45

magnetto: světla by sedět rozměrově mohly, ale tipuji, že bez pájky to nepřehodíš, tak stejně ne předek, jen se stačí podívat, kde je blinkr u předface a poface a je mi jasné, že délka kabelu nebude dostatečná. ale o tom budou vědět spíše zkušenější v oboru BJ.

ps: o tom stejném přemýšlím u mé premacy.

Edit: poface budíky s pal. PC jsem zkoušel na svém autě, no naftová premacy si s tím nerozumí ač kabely sedí a i u spínačů mlhovek je potřebný kabel, tak to nejede, ale u benzínu by to jet mohlo.

 Magnetto  
2014-05-22 15:03:22

Někdo sice tvrdí že 323F je starej shit ale mě to neodradí, a doufám že tebe úpravy svého auta taky ne... Nechci TUZING... jen ji omladit a zrenovovat :)

Pájka není problém ale teď ještě sehnat ty díly.. No peněz to bude jak .... Uvidíme jak se mi bude dařit..

Prvně bych asi pořešil ty budíky..

EDIT:

Maxi, kde jsi když tě tu potřebujeme?

* Zapoměl jsem dodat že nějaký pitomec přede mnou, zavařil švajcem konektor koncového dílu výfucku k trubce která má na sobě katalizátor.... Hold tam kde je ten spoj na těsnění a 2 šroufky mám housenku... Takže další věc co mě brzdí v to abych pořídil koncák novej.. No, když to uříznu tak 100% říznu karboflexou i do nádrže při mém štěstí.... je tam přístup k tomu jak k penězům.

2014-05-22 15:06:11

magnetto: na mě to nesváděj, já momentálně maxe nepotřebuji, toho potřebuješ jen ty.

a už neruš a koukej na hokej

MAX6  
J.
2014-05-22 15:32:52

magnetto: K předělání auta na poface nebo Sport:

co se musí vyměnit na předku: kapota,světla (u sport světel se musí předělat kabeláž),mlhovky,blatníky,nárazník,plastový podběhy a čelo motoru

na zadku: světla a jejich kabely

Katalizátor uřízni,je tam k ho....

2014-05-22 15:35:17

max6: vpředu i kabeláž i u normál verze poface, nebo ne? už jen ten blinkr, jak jsem psal, je úplně na druhé straně.

MAX6  
J.
2014-05-22 18:35:48

radomiláček: to se dělá kosmetickou úpravou

2014-05-22 21:14:46

raději to napsat, ono se ptá magnet ten by to tahal jak zvýkačku, protože max přece řekl, že to jde

 Magnetto  
2014-05-23 11:45:23

radomiláček: Hoši, je fakt vidět že se vyznáte :)

Mě šlo o to, zda se nemusí nic vařit, řezat, brousit a přidávat.. :)

Podle mě to nebude tak hrozný, pokud budu mít všechny ty díly tak se do toho časem pustím.,

To v tomhle případě musí jít překopat i další modely nebo se mejlím? :)

Premacy, M6 .... To snad má také podobnou kontrukci Rado, asi předělám moje auto na PREMACY abych mohl k Vám do gangu

max6: Máš nějaký návod nebo spíš radu pro to řezání výfuku??

Nevím jak u ostatních BJ ale já mám výfuk v nějaké divný kontrukční formě..

Svody jsou přišroubované k trubce > Na trubce je osazen katalizátor. (tohle vsechno je jeden díl) > Zhruba pod nádrží, nad nápravnicí by mela být rozebíratelná část, avšak já ji mám přivařenou k koncovému tlumiči.

Divám se že to nemá středovej tlumič.. ale ten tam asi original ani nebyl. No nevím.. Dejme tomu že ho vyhodím, kde mám sehnat tu trubku od svodů do koncáku??

Jsi schopnej to udělat když dojedu?? Toť otázka co na emisích mi na to řeknout.. A ta spotřeba..

V tomhle jsem fakt LAJk

2014-05-23 11:50:58

magnetto: tak teď si nepamatuji, když kamarád na bj poface měnil přední čelo, zda to šlo bez brusky, to bych lhal, ale tuším, že dole to je navařené, ale nedám za to ruku do ohně. jinak jde vše, když se chce. je to sice už mimo, ale kdysi jsme na š110R dávali čumák ze š1000mb aby to vypadalo jako babyporsche a taky to šlo. postavili jsme jich cca 10. pokud se vrátím k mazdě, tak kdysi tu byl xedos 6 s čumákem z M6 GG, sice se mi to nelíbilo, ale šlo to.

vem pořádný kompresor a nafoukni to a jsi u nás v gangu, jen by bylo škoda, kdyby jsi u bj nechal maxe samotného

 Magnetto  
2014-05-23 11:57:00

radomiláček: Nestačí kdybych ji naboural?? Třeba by to potom vypadalo jako premacy néé to byl vtip

Maxe u toho samotného nenechám, teď aby nenechal v tom on mě

Vybral jsem haluzové svody na ébajy... Ty právě chci,, proto se ptám na více věcí na ráz, abych mel predstavu co to bude stát penez a casu...

S premacy znám jen tebe... ale třeba poznám víc lidí jak dojedu :)

Zajímá mě proč nekoupís BJ na hovadinky a premacy nenecháš jako domácí auto :)

Tím by jsme byli 3

(je pravda že bych nenechal BJ jako domácí a nekoupil si na upravu BG.)


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 21