Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #3


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #3

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1  2  3  4  5 ......... 21

2014-04-12 14:57:33

S velkým potěšením zakládám tohle vlákno Mazda 323f BJ #3 jako pokračování diskuze o našich BJ.

Předchozí vlákno je ve stránce 100 uzamčeno.

2014-04-14 15:07:18

Konečně jsem navštívil dalšího člena zdejšího klubu.

Odvezl jsem si od něj klaksony z 6, PP a ZP dveře, dva solenoidy a dobrý pocit

Chtěl bych dodat že moje zlatice má totálně zas kufr od blata.

I tak jsem chtěl poděkovat za laskavost, přesnost inzerátu a normální jednání uživatele "MazdaBrod"

____________________________________________________________________________________

Teď přijde na řadu to nejhorší,, sundat nárazník abych se dostal ke stávájícímu klaksonu a také namontovat oboje dveře na moji Nafťačku...

> Má někdo nápad jak to sundat aniž by musel dolů nárazník??

2014-04-14 18:52:02

Sundat nárazník je práce na 10minut..jo když jsi hodně levej, tak na 15 Jinak se k těm klaksonům ztěží dostaneš

2014-04-14 20:57:41

zdencek: Klaksony sundány. Ty nový jsem nevěděl kam dát ale nakonec jsem to vyřešil. Ani jsem nemusel sundávat nárazník :)

2014-04-15 09:47:50

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s narovnáním alu disku? Minulý víkend jsme čerstvě přezuli načež kola začala vydávat nějaké divné zvuky, tak jsem s tím jela do servisu neb jsem se bála, že mám něco uvolněného. V servisu to hodili na hever, kde jsme zjistili, že je na jednom "osmička", tedy podle mého úsudku já bych to přirovnala k osmičce na jízdním kole, takže to kolo dost háže, nicméně navrhovali mi, ať se zkusím podívat na internet, jestli neseženu někde jedno stejné, že by se to možná vyplatilo víc než to narovnávání, jenomže to se mi moc nepodařilo nikde najít, tak nevím co s tím. Další řešení je koupit plechové disky místo na podzim už teď (protože letos nás jejich koupě stejně čeká) a přehodit na ně tak letní gumy. Jenomže co pak s těmi třemi alu? Díky za odpovědi.

2014-04-15 09:54:00

zanyk: každý druhý pneuservis ti poradí, zda to kolo má smysl rovnat, já osobně mám rovnané tři, ale je to ještě práce bývalého majitele.

zkus hodit foto toho disku, ať víme, jaký máš a samozřejmě chtělo by to rozměry toho disku, to ti opíšou z disku v pneuservise, když už to budou mít dole.

2014-04-15 10:08:06

radomiláček:

jsou to Ronal disky

http://img9.rajce.idnes.c...265f3/images/IMG_0052.jpg

http://img9.rajce.idnes.c...265f3/images/IMG_0051.jpg

Už jsem volala do jednoho servisu a říkal, že to tam udělají na počkání, nicméně právě si říkám, jestli by to nevyšlo dost draze a jestli to má smysl, na jednom pneuservisu jsem našla, že oprava taky stojí klidně 2500.

Co se týče rozměrů, nevím jestli jsou tyhle správné, ale jsou to 15ky a rozměry děr jsou 4x100.

2014-04-15 10:19:31

zanyk: měli by sundat kolo z auta, sundat pneu a pak kouknou na disk a řeknou, kolik bude stát oprava, já platil max 500 za kolo. plus tedy demontáž kola, montáž, vyvážení atd, do 700 by ses mohla vlézt.

2014-04-15 10:56:15

Ahoj. Sorry že měním téma ale jen jsem se chtěl zeptat zda někdo neví, kolik má "mm" v průměru husí krky v motoru FP....

Nemám šupleru a potřeboval bych to co nejdřív zjistit. Díky. Nechám si net na mobilu :)

2014-04-30 08:07:42

Prosím o radu.

Má někdo zkušenosti s vibrováním BJčka? Všechno co se dalo jsem pozjišťoval, Včera jsem sundal přední kotouče a nechal je stočit - Dneska mi volal švagr že jsou jako nové a není třeba je stáčet... Mezitím jezdím od včera na kotoučích z 2.0 DiTD a jakoby to bylo v zatáčkách lepší, ale při rychlosti nad 110 km/h vibruje celé auto.

Auto zvednuto:

* Ložiska - OK

* Spodní čepy - OK

* Homoklouby - OK

* Tyčky stabilizátoru (přední) mám nové - OK

Fakt už nechápu čím tohle může být , vibruje (jakoby mlátí) při průjezdu zatáčkou a to mám volant otočený jen třeba o 2 mm do strany,, Řeším to tu už 2 měsíce a furt jsem nedostal vysvětlení .

P.S. Provizorně jsem nasadil kotouče z jiného auta a provizorně (bez barvy na šroubu) jsem nasadil třmeny. Je nutné je dotahovat nějakým momentem nebo prostě na doraz? Nikdy jsem to neřešil, tak mě zajímá zda u je to taky na sílu nebo ne :)

2014-04-30 20:21:38

Nechápu, co mají kotouče společného s vibrováním auta, pokud zrovna nebrzdíš...nech si převážit kola nic jiného to být snad nemůže, kromě ohlých nebo vychozených poloos.

2014-05-01 11:40:33

zdencek: Když jsem dobržďoval do křížovatky, jakoby mi kola pulsovali. Fakt jsem zjistil co šlo ale v tyčkách stabilizátorů to není, v brzdách taky ne ... Jak se dá ohnout poloosa?

Když zvednu kolo > roztočím ho motorem > budu sledovat házivost při zatáčení... > Zjistím to takhle? Nerad bych kupoval novou a potom zjistil že to tím vůbec nebylo -_-

2014-05-01 12:50:33

Pořád jsi ještě neřekl, jestli jsi kontroloval vyvážení kol.. u těch poloos prostě vizuelně zkontoluj, jestli při otáčení nehází a jestli není radiální vůle v kloubech (v krutu).

..jo a pokud pulzuje při brždění a jsi si jistej, že kotouče jsou ok, tak se podívej, jestli není zatuhlé uložené třmenů nebo pístky, tady se to rádo stává.

2014-05-01 14:29:50

zdencek: Na brzdy ještě mrknu pořádně. Nejsou až tak v dezolátním stavu, všechno šlo hladce povolit a co se týče kol, mám od 12/2013 nové zimní pneu,. Dělalo to s letníma i s těma novýma, kola jsou řádně vyvážená, nafouknutá, utažená. Tím to asi nebude.

Dělá to jen když jedu více jak 120 km/h nebo když jedu do zatáčky a byť jen o půl cm otočím volantem doprava.

Loncoval jsem s kolem, i bez kola s nábojem a čep se zdá v pohodě. Poloosa trochu mlátí,. když zvednu jedno kolo (pravé), chytnu poloosu a jakoby s ní zatočím (o nějakej ten stupeň)... Spíš to ale mlátí u převodovky. Někde jsem nahrál i video.

Stabilizační tyčky mám 3 týdny nové, ložisko budu kupovat teď...

Tohle video je při zvednutém PP kole:

http://www.youtube.com/wa...4&feature=player_embedded

Edit:

Teď jsem to šel zkusit při normálním stání v malém rejdu a s poloosou nejde hnout.. Je tam napevno a nemá žádnou vůli. Jedná se o poloosu na PP kole. viz. foto

2014-05-01 17:01:43

Jestli pri dobrzdovani ti pulsuje auto. Respektive jakoby cuka, tak mas zkroucene kotouce jak prase. Na to se jukni

2014-05-01 23:04:26

vekas: Díky za koment, ale jak jsem napsal nahoře - Kotouče jsou téměř 100%.... Prostě neházejí ..

2014-05-04 23:28:09

Ahoj,

prosím o radu ohledně přibržďování zadního kola. Vím, že toto téma tady bylo mnohokrát, tak jsem si něco načetl v jiných vláknech

Tak stručně - házel mi zadní kotouč a hřál se hodně i ráfek, nechal jsem vyměnit kotouče a desky vzádu. Teď se asi zasekl třmen na druhém zadním kole a hřeje se zase to, auto je pojízdný tak 10-15km. Lanovody to nebudou, vyhákl jsem lanko ručky, když jsem skončil přehřátej v polích a zkoušel vše co na místě jde. Na dílně v mojí přítomnosti mechanik-kamarád vyndal třmen a promazal ho pořádně, pod gumičku pístku střinul WD40 a přípravkem zatlačil pístek na doraz, jestli chodí a OK. Ujeli jsme testovací jízdu a pořád je to blbý a hřeje se to v podstatě stejně.

Máte někdo prosím nějaký nápad? Podle toho, co jsem si tady pročetl, to vidím na repasi třmenu nebo sehnat nějaký z bouračky. Rád bych ale zkusil maximum s tím starým třmenem, se kterým před výměnou kotoučů nebyl vůbec žádný problém

Je nějaký postup, jak se ujistit, že ten třmen je opravdu na výměnu? Nebo je možnost, že byl špatný montážní postup nebo já nevím co? Zkusím vše, moc díky, chci už zase jezdit

2014-05-05 00:00:45

apollo: Zrovna jsem řešil podobný problém. Ráno jsem v práci zatáhl ručku a když jsem odjel z práce, měl jsem pocit jako kdybych měl za sebou naloženej vozejk... Byl to neodbržděný třmen a liťák svítil jako .

1. Zkus kouknout zda ty kotouče mají rozmer jaký má bejt.

2. Jestli se ti nehýbe ten kolík ručky, pořádně ho prostříkni a delší dobu s ním hýbej rukou.

3. Další co bych okoukl je, zda vodítka (plíšky) které drží destičky nemáš špatně nasazené.

Já jsem naštěstí třmen nemusel rozebírat, jen jsem asi 20 minut stříkal pod to "tahátko" konkor a veksloval s tím jak o život.

2014-05-05 07:08:16

apollo: pokud sis to četl v jiných tématech, měl jsi správně napsat tam, to pro příště.

nemusí být špatná výměna, nové desky a kotouče budou trochu širší a pístek tedy pracuje v jiném rozmezí, než předtím a to se mu patrně nelíbí, zkusit prvně rozhýbat, případně repas

2014-05-05 08:33:40

radomiláček: Rado., Konečně máme stejný názor


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 21