Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #2


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #2

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 96  97  98  99  100

Zamčeno: 2014-05-05 12:44:56, RadoMiláček
2014-04-06 23:24:25

sice na BAčku, ale na matici poloosy jsme tři strávili dva dny, ani s dvoumetrovou tyčí jsme to nepovolili, ale to byl extrém, jinak práce na chvilku. nakonec jsme to museli opatrně odsekat, matice přímo v mazdě cca 70kč.

MAX6  
J.
2014-04-06 23:28:01

radomiláček: Já jí povoluju pistolý na autobusy http://www.akunaradi.cz/f...cache/bigorig/2401350.jpg Takže práce na cca 0,5vteřiny

2014-04-06 23:28:28

max6: Já jsem automechanik na

Maxi, já fakt nevím jak se tohle má poznat. Nehodlám utrácet za dení a zbytečné opravy v .

Prostě tady operuju proto abych mohl vyloučit závady a potom si to podle manuálu opravil sám.

Výměna ložiska: Cena ložiska je pár šupů. Co nejde po dobrým ven, půjde kladivem, ale nejsem ochotnej platit třeba dalsích 3000 kč za práci v servise, za ty peníze koupím radši dalších několik nových dílů.

Fakt mě že je ČR tak předražená. Prosím napiš mi do interky link na nějaká cenově dostupná ložiska a já je vyměním.... Viděl jsem že někde jsou levnější, a přitom je to ten stejný model.

Ložisko by mělo ale hučet a mlátit i na rovině nebo se mýlim? Že by to byl jen začátek?

Beru i Ebay. Prostě vše co potřebuju mi prosím najdi klidně i tam. Jen abych nemusel zbytečně platit za něco co se dá koupit levněji tolik peněz, nebo se fakt na a dojedu k tobě. Nevěřím nikomu z a už vůbec ne neznačkovým servisům.

Je mi z toho k

MAX6  
J.
2014-04-06 23:33:09

Na klepací lavici (nebo jak se tý mrše nadává) na STK by vykloktaný ložisko mohli vidět,že se bude hejbat ?

2014-04-06 23:38:27

max6: Tak to je fakt moc tohle.... Jakou jsem měl radost z když jsem ji koupil a teď je to samé trápení... Chci ji oživit ale kde začít?

Prostě v práci neseženu nikoho kdo se v tom vyzná... Proto otravuju Vás tady. Kdyby měl aspoň někdo z nich a né dení VW....

Hoši, jsem z toho na větvi

Na webu Mazda.cz zjistíš leda tak . Mají tam jen:

NÁHRADNÍ DÍLY > a vysvětlujou tam na co jsou tlumiče, žárovky..... prostě demence.

Koupím ložisko v sadě a vyměním, pokud to nepomůže nevím co budu dělat. Jeden trvdí že je to homokloub, další že poloosa, ložisko, liťák, řízení, TURBO

Prodlužte životnost baterie......... To je fakt přesně to co momentálně řeším a hledám již 10 let.....

http://www.mazda.cz/finan...radni-dily-mazda/baterie/

Edit:

řekli by jste někdo že:

"Brzdové destičky a čelisti se průběžně opotřebovávají při každém sešlápnutí brzdového pedálu. Proto Vám doporučujeme každého půl roku provést kontrolu brzd, abyste se ujistili, že správně fungují."

Zdroj www.mazda.cz

MAX6  
J.
2014-04-06 23:44:21

magnetto: Na originální díly z Mazdy zapomeň pokud jsi nevyhrál ve sportce a nechce se ti 2 minuty hledat na internetu. A nejdřív zjištuj,pak vyměňuj. Stáhni si workshop na Protege/Protege5 a v odstavci 3-11 najdeš jak přední náboj zkontrolovat a i demontovat. Respektive tam najdeš (ale asi v jinym odstavci) jak zkontrolovat a demontovat poloosy.

Na stránkách Mazdy,Nissana,VW,Audi,atd... jsou rady pro lidi co věděj akorát to,že auto má volant a když do něj sednou,tak je odveze z bodu A do bodu B.

Pokud máš prachy,tak se můžeš na stránkách Mazdy přihlásit do sekce pro servisy a zaplatit si jejich příručky a postupy,což je blbost,když si to můžeš stáhnout na netu.

2014-04-06 23:47:47

max6: To všechni mám prozkoumané ale problém je v tom že když jsem se např. pustil do povolení náboje, tak jsem s tím ani nehnul... Chudák moje sekundární co stojí napůl demontovaná v garáži....

Kdybych to mohl aspoň popsat co to dělá,, nedá se to ani natočit... a to mám jít 10/14 na STK...

MAX6  
J.
2014-04-06 23:56:36

magnetto: Je to jednoduchý. Dej to někomu nebo do nějakýho servisu kde si to mechanik může osahat,projet a ozkoušet. Ložiska,poloosy a zavěšení musej poznat v každym servisu ne jenom autorizovanym. Ono když najdeš kvalitní neutorizovanej servis,tak možná líp,protože se může ještě v dnešní době stát že se ti na auto dostane servisák co umí i opravovat a ne jenom vyměňovat.

2014-04-07 07:57:08

Tyhle závady jako vibrace v určitých rychlostech atd. můžou mít i jednoduchý původ v nevyvážených kolech nebo v křivých discích, kolikrát se mi stalo, že mi blbě vyvážili kola..takže bych nehledal závadu hned v poloosách a podobně...

divil by ses, jakou neplechu dokáží udělat třeba špatně dotažená kola.. takže se spíš zaměř na to jednodušší a pak až jdi po ostatních věcech

2014-04-07 08:18:00

souhlas se zdenkem, jak psal nade mnou, vždy tady lidem radím, že mají jít cestou nejmenšího odporu a nejlevnějších řešení, máš dvě auta, přehoď kola, řádně utáhni a až pak pokračuj ve složitostech, co tě budou stát prachy. škoda, že bydlíš daleko, mrkl bych ti na to, jsem pořád doma.

2014-04-07 09:47:24

V této souvislosti mě napadla jedna historka z "mládí" , kdy jsem měl ještě fichtla. Špatně to jelo, dusilo se to, tak jsem šel po všem možném, měnil jsem gufera na klice, seřizoval jsem zapalování, dokonce jsem ze zoufalosti půlil motor jestli třeba není prasklý blok protože už jsem nevěděl, kam dál. No nenapadlo mě se podívat na výfuk, protože jsem ho čistil před pár dny. A nakonec to byl totálně ucpaný výfuk Takže z toho plyne poučení, že je lepší začít těmi jednoduchými věcmi a zaměřit se i na to, co člověku připadá nanejvýš nepravděpodobné

2014-04-07 10:45:24

zdencek: přesně tak. ono to platí o to více tady, kdy lidi napíšou (není to magnetův případ) jednu větu a čekají, že budeme věštit z věštecké koule. ono je vždy napsat více a třeba i zbytečnosti, než napsat jednu větu.

2014-04-07 12:04:34

radomiláček: Tak to díky za pochvalu :) Já to radši rozepíšu aby bylo jasně vědět o co mi jde. Myslím že už někteří znáte moje auto (motor, typ, ...) tak hodně z Vás mi tady pomůže.

Třeba za rok, dva budu vědět víc....

Mám stažený a prohlédnuté všechny manuály, návody, obrázky :)

2014-04-07 12:39:14

magnetto: Sorry za spam, ale napadlo mě:

Není možné že ten co z neznámého důvodu shazoval vačky, nedotáhl správně ty její držáky (můstky) ?

Nejde mi totiž do hlavy že motor kterej má nalítáno necelejch 120k kilometrů by tolik žral olej a navíc měl takovej katastrofální zvuk.

Nevím jestli to má co společnýho s olejem ale připadám si jak s dvoutaktem na jednobuchu jawa...

Taky další věc kterou jsem asi pokvil je to že jsem zkrátil koncovku výfuku, nebo-li ten "šlaušek" co je za koncovým tlimičem a na to nasadil koncovku... Viz. obrázek,, Teď jde o to zda nebrzdím výfuckové plyny právě tou koncovkou a to má za následek např. větší spotřebu.... No mrkněte samy.

2014-04-07 12:41:24

magnetto: pokud by ten výfuk ubral na výkonu, tak v řádu desetin koně, takže to nepoznáš.

2014-04-07 12:55:29

Jenže ono záleží, jak se k tomu choval předešlý majitel. Tyhle motory potřebují taky kvalitní olej a měnit ho včas, nejlépe po těch 10000km. Pokud ho někdo neměnil, tak to klidně může začít ten olej žrát, ale nenapsal jsi kolik to bere a pokud se ti nějak nezdá zvuk tak to natoč a hoď to sem.

2014-04-08 00:17:32

zdencek: Tak tady jsem natočil, jak to vypadá když nastartuju studenej motor. Není to žádná katastrofa. Dneska se moje chovala úplně normálně. Sundal jsem PP tyčku stabilizátoru a zjistil asi závadu. Mrkněte na to prosím, ať se teda někam dostanu..

Bohužel jsem nedokázal nahrát 3 videa do jednoho příspěvku tak to dám zvlášť.

9920664111a

Only for www.MazdaClub.cz

2014-04-08 09:34:21

Tady je zvuk motoru při jízdě. To co mám na mysli (ten rachot) najdete kolem 0:57 - 1:03

HoĎte to do HD, kvůli zvuku :)

9920664111c

Only for www.MazdaClub.cz

2014-04-08 09:35:25

A konečně poslední věc. Mrkněte prosím zda je tohle normální. Přijde mi že není.

9920664111b

Only for www.MazdaClub.cz

2014-04-08 09:42:28

video první, kolem 0:30 (cca) bych řekl, že to někde tahá falešný vzduch, jak přidáš plyn, jakoby nedoléhal airbox.

video druhé v tebou popisovaných sekundách bych řekl, že to je to stejné, jako ve videu prvním

video třetí - ještě chvilku to vydrží, ale chce to nové



1 ......... 96  97  98  99  100