Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #2


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #2

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 96  97  98  99  100

Zamčeno: 2014-05-05 12:44:56, RadoMiláček
 Magnetto  
2014-03-31 18:44:39

smyke: Odtoková trubka není součástí tvého auta. Funguje to v principu filtru a ten má takový jakože odkalovač nebo jak to nazvat....

Prostě není tam výlevka ale zachytává se to pod filtrem jak se to orosí.

Tlumiče jsem našel na aukru - Jsou to nové kusy a nejsou ani tak drahé tak tam mrkni,,. Neber Monroe a ani Starline :)

PP: Co se týče odtoku kondenzované vody ještě.... Mrkni jestli ti nehnijou blatníky zevnitř Každá BJ co jsem viděl tak kvete pod pojistkovnicí v motoru a nalevo nad nádžkou odstřikovačů :) To je tím že tam není ta trubka na kondenzaci vody :)

RE: Možná se tady najde nějakej rejpal tak na mě nedávej... Ale právě tu stejnou mám napůl rozdělanou v garáži :)

MAX6  
J.
2014-03-31 21:28:07

smyke: Pokud chceš kvalitní tlumiče tak kup Kayaby - to jsou vlastně i originální tlumiče. Pokud chceš něco echtovějšího tak BC,Yellow,K-Sport atd...,ale tam si připrav tak 20000Kč(cena za celej podvozek včetně uniball - horního uložení) za nový.

Odtokovej kanálek na kondenzát z výparníku klimy je na výparníku klimy pod přihrádkou spolujezdce. Prostě za přihrádkou spolujezdce uvidíš takovou plastovou krabici ve který je výparník klimy. Z něho vede plastovej vývod do přepážky mezi karoserií posádky a karoserií motoru a tamtudy to "čůrá" ven dolu na nápravnici.

 Magnetto  
2014-04-03 18:46:15

max6: A to tam mám mít taky někde? Já tam právě nic takového nemám....

Nemůžeš to vyfotit?

 Magnetto  
2014-04-06 17:25:59

Velký prer pánové

Dneska jsem vyjel z práce a asi na 600 metrech jsem zjistil že mi auto vůbec netáhne.

Podíval jsem se do zrcátka a zjistil že se mi kuky kouří ze zadního kola. Zastavil jsem uprostřed rychlostky a zjistil, že mi zůstal vyset ten systém na ruční brzdě. Prostě lanko na konci bylo vylezlé venku a ten krám zůstal zabržděnej v třmenu... Když zatáhnu ručku, pravé kolo nebrzdí vůbec, za to levé zůstane zabržděné.... Manuálně jsem to odjistil a jel dál. Kotouč vypadal jako na závodním autě z rally. Destička je poloviční (i na tom necelým kilimetru jsem ji vysoustružil jak blázen).....

Teď v čem je problém? Lanovody jsou podle mě OK a pod madlem RB mám sroub dotaženej tak na 85% (už jsem to tak koupil).

Brzdy - OK (možná až moc jedovatý ale to se asi dá čekat na 1.8)

Kotouče by chtěli stočit, nebo kupit nové, na to se taky chystám...

Třmeny nehodlám vyhazovat, potřeboval bych poradit jak je co nejlépe ošetřit a potom je následně natřu > Primalexem

* Píšu to sem, protože potřebuju poradit s brzdama na BJ, ne na M6 atd. Proto to najdete zde :)

Díky

2014-04-06 18:20:52

No tak samozřejmě musíš zjistit, jestli se ti kouslo lanko nebo ten mechanismus ve třmenu, ale pokud se kouše třmen, tak se to dá těžko opravit, můžeš zkusit promazat tu páčku ale moc dlouho to většinou nepomůže a pak se to řeší repasí třmenu.

2014-04-06 21:32:57

Cau panove,nevite nahodou jake maji byt hodnoty kompresnich tlaku u BJ 1.5 16V r.v.99 motor ZL.Diky

2014-04-06 21:35:59

než odpoví někdo zkušený, mrkni do manuálů třeba to tam najdeš a budeš mít odpověď dříve.

 Magnetto  
2014-04-06 21:52:25

toby97: 9,8 - 13,0 bar

 Magnetto  
2014-04-06 21:55:31

Mě zase zajímá co si myslíte o tomhle?

Přijde mi že je tam nějaká moc velká vůle.

(auto se zdviženým PP kolem, kvalt 1.)

BJ-BJ-Problem?

Co si o tomhle myslíte?

MAX6  
J.
2014-04-06 22:02:42

magnetto: Při zdviženym kole si o tom nemyslim vůbec nic.

 Magnetto  
2014-04-06 22:05:21

max6: Sakra Zase špatně

Zkusím to při normálním stání.... Pořád mi vibruje auto při 130+ Km/h. Teď se to trochu do zatáčky uklidnilo ale porád to mlátí..... Fakt už nevím co s tím.... Tvl, jsem úplně bezradnej... Stabilizátory.... vše OK.. Tak snad už jen ta poloosa nebo já nevím.

MAX6  
J.
2014-04-06 22:07:34

magnetto: Tohle co jsi natočil,tak udělej až ti bude auto normálně stát na kolech na zemi a nemusíš mít ani zařazeno. Rači si přitom zatáhni zadní brzdu aby to nezkreslovalo.

 Magnetto  
2014-04-06 22:12:45

max6: Ok, dám na tebe jako vždy. Jinak jsem se chtěl zeptat, jak složitý, co je k tomu potřeba a co nepodělat při sundávání poloosy.... Kolik stojí nová matice náboje, zda jde sundat poloosa normálně nebo zda je nějak nalisovaná.....

Díkec

MAX6  
J.
2014-04-06 22:17:49

magnetto: sundáš kolo, povolíš hlavní matici poloosy,klidně můžeš vyndat z těhlice čep řízení,odjistíš a vysuneš čep ramene z těhlice,odkloníš celej tlumič s těhlicí někam do háje a vytrhneš poloosu (do pravý poloosy musíš trošku ťuknout aby vycvakla). Když máš nářadí,tak je to práce maximálně na 30minut. U levý poloosy bacha na vytejkající olej z převodovky (když tak ho dolij).

 Magnetto  
2014-04-06 22:23:45

max6: Právě na ten olej jsem se chtěl zeptat. Budu teda kupovat novej příští měsíc ale z pravé poloosy teda nevyteče? (pravou myslím tu která je u spolujezdce samozřejmě).

Jinak jak jsem řešil ten rychle ubývající olej, nemyslíš že by mi auto kouřilo i když je zahřátej motor? Nic teda nekouří, jen když je ráno chladno než se motor zahřeje.... Jinak ten zvuk kterej jsem ti tady minule popisoval, je někde při 3000 ot..

Když jedu a držím plyn jen milimetr tak to dělá právě ten zvuk, potom když sešlápnu plyn více, tak je jakoby motor připravenej akcelerovat a auto fakt točí jak sviň... Celkově hlučnost mi přijde větší ale je to tím že nemám tu od začátku... Předchozího majitele jsem nedohledal podle velkého TP tak nevím co jí bylo..

V každým případě, ještě další věc která mě zajíma, tak to ti pošlu hned do interky.

MAX6  
J.
2014-04-06 22:26:46

magnetto: Když u pravý poloosy vytrhneš jen samotnou poloosu a ne te "prodlužovací náhon" co vede až do převodovky (ten by jsi stejnak musel povolit od motoru),tak ti olej z pravý strany převodovky/diferenciálu nevyteče.

 Magnetto  
2014-04-06 22:33:43

max6: Vynikající,, Hned ráno na to vlítnu, teď ale otázka. Když sundám poloosu, jak zjistím zda je vadná nebo ne?

Jako chápu co to je cvakání HKloubu ale v čem vizuálně zjistím rozdíl?

2014-04-06 22:59:12

Neměly by být radiální vůle v žádném kloubu u té poloosy ani v tom pomocném ložisku. Jinak vadné homokinetické klouby u kol se projevují cvakáním v záběru při zatáčení, ale to asi víš. Vadné tripoidní klouby u převodovky se projevují většinou cukáním do volantu při záběru.

 Magnetto  
2014-04-06 23:10:38

zdencek: Díky za reakci. Já když jedu normálně rovně do těch 125 km/h, nic se téměř neděje.

Jakmile jedu rovně víc jak 130 tak mi začne vibrovat volant (né teda nějak extrémě) a ve 160 už mám strach že mi něco upadne.

Když ale jedu těch 60 - 80 km/h, a alespoň o pár milimetrů otočím volantem (hlavně do prava) tak slyším jakoby mlácení na PP kole...

Můžu to přirovnat k:

* Jízda s defektem (ne stabilitou ale zvukem)

* Jízda po středové čáře na silnici (bez zvukového efektu, jen ta vibrace)

Spíš bych to přirovnal k házivosti než k cvakání,, Kola mám OK a mám od 12/2012 nové zimní pneu.

Čím jedu rychleji do té zatáčky, tím to zrychluje víc a víc.

HK jsem zkoušel, jsou ok na všechny strany, dopředu i dozadu...

EDIT_:

Ještě mě napadlo rozhozená geometrie, ale gumy mám pořád v téměř 100% stavu a nesjíždí se nikde na stranách, najeto asi 3000 km na nich.

Když jsem padl kdysi s transitem do díry jak tak jsem rozhodil geošku a volant byl trochu posunutej (nebyl rovně ale o pár mm vytočenej...). To stejný mám i na tý mojí ., Nemohlo by to být tím?

MAX6  
J.
2014-04-06 23:16:35

magnetto: A co ložisko v náboji ?



1 ......... 96  97  98  99  100