Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #2


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #2

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 83  84  85  86  87 ......... 100

Zamčeno: 2014-05-05 12:44:56, RadoMiláček
2013-07-24 00:03:33

poustevník: na to by jsi přišel i beze mne jen by to trvalo den dva více.

MAX6  
J.
2013-07-31 21:11:53

Protege6 JDM Millenia KL swap

Build thread:

Mod list:

Engine:

2.5L JDM KL"DE" (Mazda Xedos9 engine)

JDM Mazda MX-6 5speed tranns

AWR motor mounts (all 4)

custom air intake with K&N filter

wrapped OBX headers

Outlaw Engineering IM and TB spacers

knife edged TB and hourglassed butterfly

ClutchMasters stage 1 clutch

11lb Aasco lightweight flywheel

USDM KL47 ECU and MAF

tranny saver brace

MSP axles

MX-6 radiator

The song is not mine, it's Right Here, Right Now, by Fat Boy Slim.

2013-08-20 09:45:14

max6: Prosimte mas zkusenosti s jizdou na E85, zde na foru je par lidi co na to jezdi, ale ja si porad nejsem jisty s tim redenim, zda jezdit na 100% e85 nebo jak?

MAX6  
J.
2013-08-20 10:50:48

mr_tom: Ahoj. Na tohle nejezdim. Mam zkušenosti s E10. Ale neni to žádnej zázrak. Když jsem tu E10 poprví natankoval tak jsem musel ujet 450km po dálnici než si ŘJ zvykla. Do tý doby to jelo jak šnek. Potom co se ŘJ přenastavila,tak už to jelo normálně. Nejdřív jsem měl pocit že je to svižnější,ale když člověk jede v kuse 450km jako kdyby mu chybělo 30 koní, tak to byl jen placebo efekt a auto jelo skoro stejně jak na klasickej benzín. Spotřeba na to byla v podstatě stejná jak u benzínu,možná lehce vyší.

Tyhle ročníky mazd jsou stavěný a ozkoušený až na E15 aniž by se muselo cokoliv na motoru upravovat.

Když jsem zase po delšim ježdění musel natankovat E10,tak jsem na pumpě rači provedl reset ŘJ. To potom trvalo cca 60-80km než se to zase přizpůsobilo. Pro mě to má efekt 0,ale kdo chce ať si na to jezdí. Od cca E40 bych už určitě nějak upravil ŘJ nebo přidal nějakej ten modůlek na úpravu vstřikování.

Úplně nejmíň poznat je E05. To nedělá s autem nic. Možná z toho časem začnou reznout palivový trubky,ale v podstatě na to tady jezdímě všichni a na západě evropy jsem vlastně čistou N95 neviděl. Tam maj všude jen E5 a E10 (možná portugalci,tam to neznam).

Nevim,pro tvojí 1.8FP mi to přijde zbytečný. Teď mi psal tady človíček z klubu,který jsem prodával BJ před FL s 1.8FP,že s ní byl v rakousku a na jednu maxiplnou nádrž ujel okolo 900km,což je paráda.

2013-08-20 11:03:39

max6: 900km na nadrz je nesmysl. Ja jsem se jednou dostal na 650, jinak max 600. Jde mi hlavne o to ze E85 stoji temer o 10kc na litr mene, kdyz si vezmu ze projezdim minimalne 2 nadrze za mesic tak mas usporu 800...

Zkusim postupne redit a uvidim...

MAX6  
J.
2013-08-20 11:10:28

mr_tom: Jen 600 ? To i já s tim svym 2.0 gaučem pokud jedu pijánko po okreskách dám 600-650. Samozřejmě když jezdim normálně,tak jak jezdim tak nádrž pošlu do kopřiv už po 400-450. Hele jak říkam,je to každýho věc,co si tam naleje. Já tankuju minimálně jednou do tejdne a opravdu nevidim důvod proč bych to tam měl lejt. Jeden z důvodů proč se tomu taky vyhejbám je,že po přečtení pár fór (nejen tady) bylo zjištěno,že čim víc je tam ethanolu,tak tim víc to dokáže zadržovat vodu a tim víc ti můžou hnít vnitřnosti,hlavně palivový trubky. I když ty jsou zrovna levný,takže tam ta úspara by byla i kdyby shnily. Samozřejmě jestli máš v plánu poslat auto za pár let do světa nebo na hřbitov,tak je to jedno co se snim děje nebo neděje.

Já to třeba vidim jen na rozdílu u motorek. S přítelkyní vždycky na zimu když je odstavujem,tak do nich narveme plnou 100 oktanu (to je většinou čistota). Kamarádi tam lejou klasickou 95 (s obsahem ethanolu nebo co se to u nás do toho cpe) a když ti to třeba 4-5 měsíců stojí,tak je pak znát kdo nastartuje dřív a komu to jak jede než znova natankuje čerstvej benzín.

Tohle je ale můj názor. Mraky lidí ho tady má úplně jinej,ale to je jejich věc.

2013-08-20 11:46:26

max6: diky za nazor

2013-08-21 11:09:41

Moje zkušenost u Mazdy: natankoval jsem to ze zvědavosti 1:1 s benzínem. Jelo to stejně, jinak to smrdělo, starty stejný, ale kolik jsem ušetřil na ceně paliva, o to tolik víc to žralo... takže úspora žádná.

2013-08-21 23:39:20

Taky jsem zkoušel 50:50 a jelo to v pohodě, akorát spotřeba stoupla tak o 1,5 litru

2013-09-04 17:33:08

Přátelé měl bych dotázek.Kde vám zabírá spojka?Mě až téměř na hoře spojka neprokluzuje ale,že by byla v pohodě se mi taky nezdá je to takový lehce uškubaný po přeřazení.Co olej v převodovce pochybuju že ho někdo měnil a Mazda má natočeno 92 tis jestli skutečných to nevim podle Cebia jo.Dík Dave

2013-09-04 18:54:05

dave900:

Cau mě zabira stejne jako tobe nahore,jednou se to tu jiz probiralo ale to bylo jeste stare vlakno,ale moc odpovedi jsem na to nenasel.Myslim si ze to nevadi sice se mi to pri rozjezdech obcas trepe ale jen na studenem motoru pak uz O.K.,a neresil bych to az do doby pokud by nezacla prokluzovat nebo jinak o sobe davala znat , ja s tou spojkou jel letos celkem 2x (cerven,cervenec) do chorvatska (2000km) a bez problemu.Ty mas najeto pouze 92tis.? Ja si rikal ze u me to bude poctem najetych km,ale asi ne mam najeto 215tis.Ja prevod.olej menil ve 145 tis.mel by se menit co 90 tis.dle vyrobce pokud je to jinak at me kolegove poopravi.A slo celkem znat i lepsi razeni.Na stare 323F mrkacce sem ho menil taky a to bylo za 5min.12,po vypusteni tam byli s bidou 3dcl.Jinak leje se tam 2,75l.ale ja tam natlacil 3l a bez problemu.

MAX6  
J.
2013-09-04 19:00:31

dave900: Olej je dobrý měnit po 90000km. Ale jestli ti jde řazení hladce,hlavně přeřazení na 2ku 1ku a 3ku, tak to klidně nějakou chvíli počká. Zkouknl bych jestli máš dobře nastavenej spojkovej pedál - tim vlastně ovládáš spojku a nastavenim pedálu určuješ kde má zabírat. Pokud to ale už nempůjde nastavit ani přes pedál,tak to je známka,že už je spojka hodně opotřebovaná. Koukni se ke mě do profilu. Mám tam složku návody,tak si tam najdi jak se na BJ nastavuje a kontroluje nastavení spojkovýho pedálu a tim i vlastně správná funkce spojky.

2013-09-04 19:07:16

max6: Řazení jde celkem v pohodě občas se stane že tam nezapadne úplně hladce spíš trojka ale nedělá to po každém přeřazení.Já myslel že se už nijak nastavovat nedá tak to ještě zkusim.Mazda byla od výroby v německu do roku 2002 a potom ji měl až doposud starý pán 62 let proto těm kilometrům z 50% věřim.Jaký olej je dobrý do tý převodovky?

MAX6  
J.
2013-09-04 19:10:28

dave900: Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 (starší už nepoužívané pojmenování je Castrol TAF-X 75W-90). Jsou zapotřebí 3 litry.

2013-09-04 19:10:47

toby97: Mě právě hodně lidí říkalo že jim taky zabírá až nahoře pár lídí zas že to už je spojka včudu když bere nahoře.Zkusim ještě nastavit ten pedál jak psal Max.Mam najeto 92 tis při koupi bylo 89300.Měl to starý pán jak píšu níže 62 let nechal mi to i ověřit u Cebia,ale kdo ví já sem nedůvěřivej

2013-09-04 19:13:41

max6: Aha výborně no dokonce září ho vyměnim at mam klid

MAX6  
J.
2013-09-04 19:25:56

dave900: A jak si na tom s rozvodama ? Byly dělaný nebo ne ?

2013-09-04 19:29:52

max6: To mi taky leží v hlavě na 99% věřim že je nikdo nedělal

2013-10-08 10:11:43

Audio jsme nikdy v aute neresil, mam originalni radio s ovladanim pod volantem, nechce se mi menit abych neprisel o to ovladani pod volantem. Ale predni repraky uz skoro vubec nefungujou, hraje mi to jenom na zadni. Muzete mi nekdo poradit jaky novy repraky tam dat, staci jenom aby to hralo. Diky

2013-10-08 13:05:48

Ve předu jsou ovály 5"x7" Při výměne akorát z těch origo repráků odlep ten plastovej obal a dej ho na nové, pak to tam sedne v pohodě.



1 ......... 83  84  85  86  87 ......... 100