Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #2


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #2

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 78  79  80  81  82 ......... 100

Zamčeno: 2014-05-05 12:44:56, RadoMiláček
2013-03-30 19:45:34

Volal jsem ještě do mazdy a řekli mi to co vy,že dost často odchází cívky.Včera se mi to stalo zase zrovna před dlouhým táhlým kopcem jel sem na 2jku sotva se to vyšplhalo na 50Km/h plyn na podlaze a nic.Až na konci kopce aso po 1,5km sem jel skoro 60 na dvojáka.Pak sem zastavil otevřel haupnu zahejbal s kabelama od cívek a chytlo se to takže to asi jelo na 2 válce čili závada asi jasná.

MAX6  
J.
2013-03-30 19:48:33

Dave900: Tak kup jen kabely od cívek. Ty cívky odcházej opravdu jen vyjimečně a hlavně když odejdou,tak odejdou a ne že se to znova chytne. Ty kabeli je hodně častá závada. Ještě pro jistotu odendej civky a koukni zespoda na ty jejich fajfky,jestli to tam neni zrezlí. To se dá taky koupit samotný a nemusíš kupovat celou cívku za miliardu.

2013-03-30 20:03:30

MAX6: Mechanik mi to testoval tak ze nastartoval a postupně zkoušel vytahovat fajfky az přišel na to jaká je špatná. Cela sada originál kabelu je snad jenom za 1500 což jde.

2013-03-30 20:10:22

No to mi taky vrtá hlavou že by ty cívky vynechávaly jen někdy.U nás ty kabely vychází na slušnou cenu,takže koupim nový a nebudu s tim ztrácet čas a laborovat s tim.Když sem se ptal i na tu váhu tak origo Denso vychází na 4440 což je parádní.Až to vyměnim dam vědět jak to dopadlo

MAX6  
J.
2013-03-30 20:10:50

Dave900: Tady je maj za necelou 1000Kč i s poštovnym: http://www.ebay.co.uk/itm...teile&hash=item460c13208e

Ale dají se sehnat i jednotlivě,podle toho kterej je špatnej.

Pro motory 1.5 a 1.6:

celá sada kabelů - ZL01-18-140A

kabel na 3. válec - ZL01-18-180A

kabel na 1. válec - ZL01-18-160A

fajfka na cívku (jedno kterou) - ZL01-18-T08

pružina do fajfky na cívku (jedno kterou) - ZL01-18-T07

celou cívku kupovat je blbost,ale když má člověk prachy tak cívka je - ZL01-18-100B

MAX6  
J.
2013-03-30 20:14:32

mr_tom: Když máš na porovnání nový kabely,tak to poznáš i pohmatem kterej je špatnej a v kterym místě. Někdy se ty kabely propálej tak, že na nich je vidět i výstupek s dírou.

2013-03-30 20:16:38

MAX6: Ano presne tak, mam stejnou zkusenost.....

MAX6  
J.
2013-03-30 20:31:01

Dave900: Prej tam pasuje váha z Toyoty (označení bych ti sehnal) a ta je prej lepší a levnější. Co jsem četl,tak u 1.5/1.6 motorů ta váha byla docela citlivá a proto docela často házela chybu a vynechávala ve funkci.

Jinač označení tý váhy vzduchu je ZL01-13-215

a kdyby jsi nechtěl utrácet tak novou seženeš např. za 775Kč i s poštovnym: http://www.ebay.co.uk/itm...ories&hash=item337c02fdb3

nebo za 1071Kč i s poštovnym: http://www.ebay.co.uk/itm...ts_SM&hash=item35c43c1aa4

a nebo si prostě můžeš vybrat: http://www.ebay.co.uk/sch...&rt=nc&LH_ItemCondition=3

Je jedno že je tam napsaný jiný auto. Důležitý je to OEM číslo ZL01-13-215

2013-03-30 20:36:48

MAX6: No teda valim oči na ty ceny to je super.Když bych si tu váhu měnil musí se pak dělat něco s řídící jednotkou?nějaké resetování nebo nové nastavení?

MAX6  
J.
2013-03-30 20:39:21

Dave900: Teoreticky ne,ale já bych ten reset udělal - klíček na off,odpojit baterku,sešlápnout na cca 20 vteřin brzdovej pedál a zapojit baterku

2013-03-30 20:47:01

MAX6: Takle jednoduše se to resetuje?Za tyhle ceny to koupim komplet at mam klid nějakou korunu sem si dal bokem na opravy.

MAX6  
J.
2013-03-30 20:52:10

Dave900: Jojo, jen takhle. Tenhle reset je vlastně takový nastavení na 0. Je to třeba dobrý dělat,když vyměníš rozvody,lambda sondu atd... Neni to samozřejmě nezbytný,ale jen doporučený. Ten reset máš udělanej za 2 minuty,takže no problem.

2013-03-30 21:15:10

MAX6: Výborný tak to vše vyměnim a dam pak vědět rád bych aby to bylo ok auto je to super.Díky za info

2013-03-30 22:54:03

Zdravím lidi, chci se zeptat, jaký se dává převodový olej do bjčka, mám 2,0 ditd 66kw v manuálu. Dřív sem měl pod autem takový malý kapičky a teď to ustalo ale při nižší teplotě venku mi to auto trošku hučí. Zkusím dolejt a budu doufat že to není nic horšího....Dík za radu

MAX6  
J.
2013-03-30 23:01:18

smyke: Jak to začne blbě řadit,tak to rači odstav úplně,protože podle toho co popisuješ ti ten olej zřejmě uchází (pokud to neni jiná kapalina) a můžeš si zlikvidovat převodovku. Jinak dává se tam (a tu i doporučuju) Castrol Syntrax Transaxle 75W-90(dříve se jmenoval Castrol TAF-X). Rozhodně se ale vyhni Castrol Syntrax Longlife 75W-90,to je to nejhorší co by jsi tam snad mohl nalejt. Mě ho prodali minule tydýti omylem a přišel jsem na to až po nějakym čase když jsem si v prodejně všimnul co tam maj za sudy. Během tý doby co jsem ho tam měl,tak některý kvalty ani nešli zařadit.

2013-03-30 23:10:12

No to jsou dobráci, ne je to tim, protože pod autem jsou táhla řazení do převodovky a těsní je takový gufero odkud to kape. Vyměnit gufero je prý na rozborku převodovky, takže radši budu dolejvat, ty úkapy nejsou tak veliký...Děkuju

2013-03-30 23:12:47

Kokal sem že stojí asi kolem dvou set tak to sem to čekal horší. Jo a kudy se to tam leje?Někde zpředu motoru?

MAX6  
J.
2013-03-30 23:14:30

smyke: Jedině že by se ti to gufero porařilo nějak přetáhnout přes to T-čkový táhlo. Nevim jestli by to šlo,ale jestli je to gufero tvrdý tak jedině celý to T-čkový táhlo vytáhnout z převodovky a to opravdu musíš rozebrat převodovku.Tohle jsem ještě nemusel nikdy dělat tak nevim.http://old.japancars.ru/c...ge.php?ilfl=2B84511&s=0.7 (gufero má číslo 17-131)

2013-03-30 23:19:31

ještě se na to pořádně podívám jen čekám na lepší počasí... a kudy se tam leje ten olej?

MAX6  
J.
2013-03-30 23:23:23

smyke: Tu převodovkouvou skříň co máš má asi drtivá většina Mazd do nějakýho 2005 (možná i novější) i benzíňáky,takže zespoda na převodovce je velkej šroub na 23 klíč (jestli se nepletu) a tim olej vypouštíš. Potom když koukneš nad něj jakoby mezi převodovku a chladič,tak tam je taky takovejhle šroub na 23 klíč mírně nakloněnej dolu - tak tim se nalejvá. Je to klasická hladinovka,takže leješ dokud to z toho nalejvacího otvoru nezačne týct. Pak to necháš dokapat a máš olej přesně jak má bejt.



1 ......... 78  79  80  81  82 ......... 100