Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #2


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #2

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 75  76  77  78  79 ......... 100

Zamčeno: 2014-05-05 12:44:56, RadoMiláček
MAX6  
J.
2013-02-04 22:49:56

Všecky by měli mít 55 nádrž. Nikdy jsem to přesně nezkoumal,ale mam pocit že je to něco okolo 10 litříků,ale úplně přesnej údaj jsem nezjišťoval.

2013-02-04 22:56:33

kdysi dávno na učňáku nás učili, že je taková nepsaná norma, že každé auto by mělo na hladové oko při normálním stylu jízdy ujet cca 50km. a klidně i víc. ale je jasné, že čerpadlu to asi dobře dělat nebude, hlavně z zatáčkovitých pasážích, kdy má možnost si chvilkama přicucnout vzduch. osobně raději jak se rozsvítí, tankuji

Radek

2013-02-04 23:09:45

no mě pravě přijde že tam těch 10l může fakt zůstávat protože ručička ještě není dole a už to svítí

MAX6  
J.
2013-02-04 23:13:08

No to je normální. Měla by se rozsvítit někde mezi 1/4 a 1/8 nádrže na ukazateli. Při super klidný jízdě po rovince a když nefouká moc vítr od rozsvícení hladovýho oka ujedu se svojí 2.0 ještě 80-100km. Úplně do chcípnutí auta jsem to nezkoušel a ani nehodlam

2013-02-05 00:27:58

jakožto lidé parkující na sídlišti, jsme vždy sváděli boj s tím, aby člověk nejezdil na rezervu, zároveň aby netankoval co druhý den a zároveň aby v autě nezůstávalo moc benzínu, jelikož mazdy ukazují stav nádrže non stop

MAX6  
J.
2013-02-05 00:30:17

Ale jen ty starý. od 626GF už se to neděje. Poslední snad byla 121 (fiesta),ta to taky ukazovala nonstop.

2013-02-05 00:32:31

kamarádovo námi často používané fejsové BJ taky zlodějům napovídalo právě u tohoto auta jsme to řešili, nebylo naše, tak jsme měli strach, ke všemu na naší mrkně jsme měli folie i na předních bočních oknech, takže tam vidět nešlo

MAX6  
J.
2013-02-05 00:40:57

Ty jo,mam bj před i po fl a u obou dvou po otočenim klíčku na acc nebo off jde ručička dolu. To jsou mi věci

2013-02-05 00:59:17

ono v těch BJ bylo hodně zmatků, jinde jsme řešili palivové filtry, taky jsme nenašli klíč, podle kterého poznat které a kolik jich má. Toto konkrétní, bylo jako nové prodáno ve švýcarsku, rok 02, 1,6 72? kw.

2013-02-05 07:01:34

No, nějak to budu muset vymyslet, ten kat mě tam totiž rozčiluje, kdyby tam nebyla taková šílená příruba, už by tam nebyl mám v plánu si udělat komplet výfuk z nerezu se zvětšeným průměrem s tím, že bych použil příruby costruct (powersprint.eu) a použit svody kde ten kat už není.

No, málem jsem včera zrušil mazdu, nechutně mi to ujelo do protisměru, kde zrovna jelo auto, naštěstí se to těsně před ním chytlo. Pak už bych kat neřešil

Nejvíc mě na Mazdě, ale rozčiluje TCS, i když ho vypnu, pořád mi v zatáčkách ubírá plyn. Nedá se to nějak totálně vypnout?

Jinak pěknej podvozek Já mám taky nějakej sníženej a musím dávat hodně pozor, abych nic netrefil a v zimě jsem občas jako pluhař. Ale jinak to sedí jak motokára ani se to nehne.

MAX6  
J.
2013-02-05 08:11:55

Jde to úplně vypnout jen když vyhodíš pojistku. Ono když zmáčkneš TCS OFF,tak pořád zůstane aktivní protismyk. Takže ti to přibržďuje brzdama a občas tenhle systém ať chceš nebo ne ti zapne i TCS. Proto kolikrát když jdeš do smyku,tak v tu chvíli ti to tu TCS ku ani nepovolí vypnout. Na vině je taky diferák,kterej prokluzuje kdy se dá a jak se ti roztočí jedno kolo,tak to začne všecko blikat. Jsem chtěl koupit diferák z americký Mazdaspeed Protege. Ta měla milionkrát lepší,ale opravdu bych teď neměl náladu ho tam cpát.

Tenhle podvozek má výhodu,že si můžeš kdykoliv auto přizvednout nebo zase snížit. Takže na zimu to necham zvedlí pokud možno jako je původní podvozek a na léto to snížim. Ale pořád nevim o kolik to snížit,takže to bude nejspíš pokus omyl.

2013-02-07 07:54:34

Na podzim jsem měnil kola, koukal jsem na zadní destičky, vypadaly, že odjedou zimu a na jaře je budud muset vyměnit. Jenomže teď opadl sníh, tak jsem si byl trošku zablbnout a destičky jsou sjeté, že začínají pískat. Otázka je, jaké koupit, aby nestály majlant ale zároveň aby za něco stály. Můžete doporučit nějaké osvědčené? A ještě jsem koukal, že u některých je napsáno: S výstaržným kontaktem, bez výstražného kontaktu, co to je?

Dík

MAX6  
J.
2013-02-07 08:25:32

Kdyby jsi chtěl,tak ti můžu zajistit destičky od EBC. Můžeš si vybrat od standardních OEM kvality až po polokeramiku a čistoukeramiku. Samozřejmě podle ceny. Ten výstražnej kontakt je takovej plíšek,kterej když se destička zbrousí,tak se ten plíšek dotkne kotouče a hrozně to píská aby tě to upozornilo,že jsou sjetý. Ale to je spíš dobrý na předních,kde se to dává běžně,ale u BJ-čka na zadku je to skoro k ničemu. Ono je to teda zbytečný úplně,pokud na ty destičky alespoň 2x do roka koukneš např. když přezouváš.

2013-02-07 11:05:31

MAX6: tak na zadek budou stačit obyčejné, ne? Měl bych určitě zájem. Kdyžtak ti písnu do vzkazů...

MAX6  
J.
2013-02-07 11:41:17

Záleží jak moc taháš za ručku

2013-02-10 10:40:17

Zdravím a pozdravuji, vážně uvažuju o úpravě mé Mazdy na ethanol - tzn. nainstalování řídící jednotky nějakou odbornou firmou. Chci se zeptat, jestli někdo máte dlouhodobější zkušenosti s ethanolem ve stejném modelu Mazdy a případně jaké. Jde mi zejména o to, jak auto jede, jestli nemá výrazně vyšší spotřeba a vůbec nějaká negativa z úpravy plynoucí.

díky moc za vaše rady a postřehy

2013-02-11 08:47:52

Jestli ma Mazda vratku, tak se to da resit regulatorem tlaku paliva. Zvednes ho o cca 20-30%. Jezdim s tim take, bez potizi. Prez zimu jsou horsi starty a spotreba je kolem 10-11l/100km.

vencakapa, 2013-02-11 08:47:52 napsal:

Jestli ma Mazda vratku, tak se to da resit regulatorem tlaku paliva. Zvednes ho o cca 20-30%. Jezdim s tim take, bez potizi. Prez zimu jsou horsi starty a spotreba je kolem 10-11l/100km.

2013-02-11 11:41:43

ahoj, to je odpověd na můj dotaz?

2013-02-11 12:58:19

Ano :] Jen jsem to vyresil snadnejsi a levnejsi cestou.

2013-02-13 16:21:18

Co by v těch brzdách mohl ještě pískat? Mám měněné jak přední tak zadní brzdové destičky. Na co bych se mohl ještě zaměřit? Po výměně to píská vyjímečně nevim odkud.



1 ......... 75  76  77  78  79 ......... 100