Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #2


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #2

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 73  74  75  76  77 ......... 100

Zamčeno: 2014-05-05 12:44:56, RadoMiláček
2012-12-03 22:45:15

jaký myslíš?

MAX6  
J.
2012-12-03 22:46:03

Musel bych kouknout do workshopu jaký jsou tolerance pro rozvodovej řemen a pro kladky.A to mi chvilku zabere

2012-12-03 22:47:20

To seš hodnej ale zbytečně se tím nezabývej on by to asi stejně neuměl změřit

2012-12-03 22:48:31

Tak třeba, dělá nádhernej rachot a aspoň nebudeš muset poslouchat kecy o tom proč ta klimatizace nejde

2012-12-03 22:49:26

jakej rachot zase?

2012-12-03 22:50:02

Co to máš za mechanika?

2012-12-03 22:50:54

šikovného jen nevím zda mě s tím nepošle k šípku

2012-12-03 22:52:47

Pokud je šikovný tak si poradí, nastin mu problém a nenech ho vydechnout jinak tě šípek nemine

2012-12-03 22:54:01

no už ho čeká STK a evidenčka k tomu olej a filtry a jeden děravý zadní blatník

to bude asi peněz

MAX6  
J.
2012-12-03 22:54:06

Pošli mi interkou email. Já ti pošlu celou stránku workshopu věnovanou rozvoďáku. Je tam popsaný jak se měří ta napínací pružina,jak se pozná špatnej řemen atd.... Je to sice v Engličtině,ale neni to nic složitýho. Můžeš mu to aspoň vytisknout. Je tam i jak se ten rozvoďák mění kdyby náhodou nevěděl.Ale je to opravdu hodně jednoduchý a dá se to vyměnit i před barákem (když zrovna nesněží)

2012-12-03 22:56:21

jo jasně ale na to já nemám nervy něco podělám a co pak

MAX6  
J.
2012-12-03 22:59:20

Koupíš maximálně nový ventily

2012-12-03 23:08:30

rada nad zlato

2012-12-12 09:51:55

Tak auto je doma ze servisu

Blatnik opraveny striknout to necham v lednu.

Klimu napustil a po poklepani kompresoru a spol. se vse rozbehlo takze unik budu resit na jare snad to nebude neco vetsiho.

Rozvodak jsem nakonec nemenil mechanik ho zkouknul a pry je jak novy jsou na nem videt vsechny napisy.Takze to zrejme delali v nemecku po tech 6letech vymenim tedy celou sadu pristi podzim.

No a klasika olejicek a vsechny filtry vc.kabinoveho.

Teda olej tam dal docela drhej no ale ono to motoru spatne neudela :-D

Cely to stalo 6tis a k tomu STK a evidencka takze osmicka fuc no ale doufejme ze ted bude chvilku klid.

MAX6  
J.
2012-12-26 10:41:20

Tak Mazdička měla taky Vánoce. Dostala novej olejíček a svíčky. Už aby bylo hezky a sucho na silnicích

2013-01-05 11:07:04

Zdravim všechny... potřeboval bych nějaké poznatky k Mazdě 323 BJ SPORTIVE 2.0i 16 V 2003 rv.

Je tu někdo s autem s timhle motorem kdo by mi byl schopnej nejak nastinit poruchovost / spolehlivost caste neduhy a podobne.... spotrebu vykon atd? Kamarad vaha mezi 1.6 a 2.0 Sportiva edici .. ukecavam ho pravej k tej Sportive ale potreboval bych pro nej nejaky info ... diky moc za poznatky ;)

2013-01-05 11:31:05

Čau, člen Max6 ma přimo ten typ motorizace na ktrerý se ptáš,takze ti urcite poda potrebne informace

Akorat se podivej te jestli to neni nekde chytle rzi na zadnich lemech rado to rezne.

MAX6  
J.

Rimmsi, 2013-01-05 11:07:04 napsal:

Zdravim všechny... potřeboval bych nějaké poznatky k Mazdě 323 BJ SPORTIVE 2.0i 16 V 2003 rv.

Je tu někdo s autem s timhle motorem kdo by mi byl schopnej nejak nastinit poruchovost / spolehlivost caste neduhy a podobne.... spotrebu vykon atd? Kamarad vaha mezi 1.6 a 2.0 Sportiva edici .. ukecavam ho pravej k tej Sportive ale potreboval bych pro nej nejaky info ... diky moc za poznatky ;)

2013-01-05 13:43:32

Motor sám o sobě trpí stejnejma poruchama jako všechny benzínový motoru. Jedná se o totožnej motor jako se používal v 626GF a je víc podobnej tý 100kW (hlavně kvůli sací vačce). Můžou se zapíct kroužky když se nemění v čas olej.Pokud se používá blbej olej nebo už má auto víc nalítáno (200000km +) tak často odcházej gufera na ventilech.

Je ale jedno specifikum kterej tenhle motor má a jen na tý 323BJ Sport: Tenhle motor jen v tomhle autě má totiž sací potrubí,ve kterym jsou 4 klapky ovládaný řídící jednotkou. Ty klapky slouží ke změně délky sacího potrubí a zároveň tim jsou vyřešený výřivý proudy vzduchu. Každou z těch 4 klapek drží 2 šroubečky a ty se časem uvolněj. Proto,kdybych tohle auto teď kupoval,tak první věc,před výměnou oleje je sundání toho sání a všecky ty šroubky bych přilepil lepidlem a dotáhnul jinak vlítnou do motoru. Jestli tam vůbec ještě budou.

Ohledně kastle je to klasická BJ,jen ten nárazník,světla,mlhovky a přední podběhy jsou jiný. Takže u kastle je klasickej problém - rez a hlavně zadních lemů.Pak přímo u Sporta docela reznou spodní části předních blatníků,který jsou přikrytý tou prahovou lištou,tak to chce taky zkouknout.

Motor je lepší točit. Sám pak člověk pozná při jízdě,že ten motor má rád otáčky rád se bude držet okolo 2800ot/min. Při podtáčení toho motoru se ti začne motor zanášet spalinama. Podtáčení u tohodle motoru osobně beru 2200ot a níž.

Jinak olej je dobrý měnit maximálně po 15000km pokud se jezdí víc po městě tak po 10000km nebo 1 rok.

Kdybychsi měl dneska vybrat,tak nad 1.6 uvažuju jen jako o běžnym autě. Ale kdybych chtěl sportovní tak bych vybíral mezi BJ v 1.8GT nebo 2.0Sport. Obě tyhle auta mam a rozdíl v jízdě je opravdu minimální. Je to teda znát při vyžších rychlostech (nad 120km/h),ale jinak ty auta jedou oboje stejně. Až na to,že průměrná spotřeba 1.8FP je okolo 8.5lirů a spotřeba 2.0FS je 9.5litrů. Je teda pravda,že já mam u sebe vyndanej první kat,takže ta spotřeba je nižší. Dřív jsem s tou 2.0 lítal po městě za 11.5L

2013-01-05 17:42:37

Ahoj, mam dotaz. Nebyl se z Vas nekdo podivat na tohle BJ? http://www.sauto.cz/osobn.../323/11798991?goFrom=list uvazuji o nem, ale aby jsem nekoupil past :]

Diky za postrehy.

MAX6  
J.
2013-01-05 20:59:57

Až se na ní pojedeš kouknout,tak se stav za mnou v Příbrami. Třeba ti prodam tu svojí



1 ......... 73  74  75  76  77 ......... 100