Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #2


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #2

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 71  72  73  74  75 ......... 100

Zamčeno: 2014-05-05 12:44:56, RadoMiláček
MAX6  
J.
2012-11-25 21:28:36

Jak je na kufrovejch dveřích ta páčka,kterou dveře otevírá,nezůstáva po otevření jakoby zaseklá v poloze otevřít ? Jako kdyby se ta klika nevrátila zpátky ? Je mi ale divný,že se to auto zamkne. U mě,když dálkou zamknu auto a jakýkoliv dveře nemam úplně zamklí,tak zámky zacvakaj a auto zůstane pořád otevřený.

2012-11-25 22:22:44

No koukal jsem ze ten zamek ma dva jazycky kouknu se tedy jestli jeden nezustava viset.Ale kdyz jsem to prohlizel prislo me ze to chodi ok.Kdyz se ten kufr nechce zamknout pomuze jedine strcit do zamku klicek otocit zamkne se kufr a zaroven je slyset cvaknuti i ze dveri.

MAX6  
J.
2012-11-25 22:28:24

Ještě mě tak napadlo. Máš tam originální dálkový ovládání (centrál) jako je na fotce nebo máš nějakej jinej ? Kdyby tam bylo neoriginální,tak na nich se větinou dá nastavit doba vysílanýho impulzu,tak bych jí zkusil prodloužit.Jestli máš ale originál,nebo máš jen centrál bez dálkáče a klíčem v kufrovejch dveřích to zamkneš bez problému,tak ještě zkouknout kabely,jestli tam neni blbej kontakt v tom zámku.

2012-11-25 23:18:39

mam ten original akorat dost ponicenej a pak dva dalsi neoriginalni ale chovaj se vsechny stejne kufr zamknou jen obcas.

Kdyby byl prerusenej kabel zas je divny ze klickem v kufru zamknu ostatni dvere vzdy zatimce opacne ne.

No ale na kabely taky kouknu.

Diky

2012-11-27 17:24:13

Na 1.6 BJ mam EGR zaslepenej - už jsem to tak koupil. Jede to slušně a spotřeba cca 7l a to jezdim 1:1 beznín ethanol.

2012-11-27 18:26:24

Zdravím všechny, mám takový dotaz k mé 2.0 DiTD 66kW. Mám jakousi vůli na rychlostních stupních, čím nižší stupeň, tím je to víc znát. Jedná se o jakousi prodlevu, která se projevuje v okamžku, kdy mám zařazený rychlostní stupeň a brzdím motorem....když pak přidám plyn, tak to jakoby cukne....Nebo naopak, když mám přidaný plyn a pak uberu. Nevím, jak jinak by se to dalo popsat. Čím je tato nepříjemnost způsobena? Předem díky za odpovědi.

2012-11-30 08:35:28

Scar: já jsem s E85 taky experimentoval. Ale bohužel u mýho auta, co jsem ušetřil na palivu, o tolik víc to žralo, takže úspora žádná. Ale jelo to stejně, startovalo taky (do poměru 1:1), jinak to smrdělo a z výfuku kapala voda...

MAX6  
J.
2012-11-30 08:48:47

Když už,tak tam lejte E10 maximálně E15. To mam ozkoušený a maj to ozkoušený i ve fabrice. Spotřebu s tim trošku schodíte (ale nečekejte zázraky). Auto bude trošku divně smrdět hlavně po delší cestě třeba na dálnici. Tyhle starý motory na to jedou docela svižně. Hlavně musíte počkat tak 400km (jednu nádrž) než si to ŘJ přebere. Do tý doby budete mít pocit,že auto jede hůř a opravdu pojede hůř.

2012-11-30 11:48:00

Co, že nikdo neodpovídá na moje dotazy?

2012-12-02 14:33:18

Zdarec marně hledám ale nenacházím. Víte někdo originální hodnoty velikostí drážkových řemenů a rozvoďáku na mazdě 323 f (bj) 1,5 benzín děkuji

MAX6  
J.
2012-12-02 14:44:51

Originální řemen na alternátor a vodní pumpu je dlouhej 885mm. Na servo a klimu je originál 1005mm a pokud nemáš klimu tak jenom na servo je dlouhej 890mm

Dají se koupit všude na internetu: e-cat,autokelly,eBay,atd...

http://www.e-cat.cz/c-491...ve-a-drazkove-remeny.html

2012-12-02 15:07:26

Kolik drážek má který?

2012-12-02 15:33:03

Cuknutí při přidání plynu a zařazené rychlosti. To vypadá na dost zajímavou debatu. Možností je opravdu mnoho od vůlí v kloubech řízení, vůle ve svilých kloubech, vůlí ve stabilizátorech, vůlí v ramenech,vůle v homokinetickém kloubu na poloasách, volný tlumič ve vrchním uložení, nedotažené kolo až po sinchrony v převodovce či množství oleje pokud je tam vůbec, vše se projeví když jde motor do zátahu. Nejpravděpodobnější dle mého názoru je volné rameno v uložení ( zjistíš na nerovnoměrném sjetí vzorku a auto by táho do strany v zátahu) či svyslák, většinou bývá součástí ramene. A teď babo raď. Zvednout a kompletní prohlídku podvozku.

2012-12-02 18:23:28

No jedna věc tam je....při větším zátahu táhne lehce volant doleva a při brždění zase lehce doprava. Takže to vypadá spíš na to uložení ramene?

MAX6  
J.
2012-12-02 22:04:52

Zajeď si na STK. Dej jim tam něco na pívo a ať ti to daj na zkušební válce. Většinou jsou tam schopný zjistit tyčky,ramena a spodní uchycení tlumišů. Ono toho BJ stejnak víc nemá. Je to tam krásně jednoduše řešený,takže by neměl bejt problém na to přijít. Takhle po netu ti každej řekne něco jinýho.

Za mě bych "typnul" jeden z úchytů ramene nebo čep ramene a nebo něco na spojce.

2012-12-03 08:10:39

Ok, zajedu tam, pak dám vědět, co to bylo

2012-12-03 21:21:52

Ahoj tak se mě podařilo oslovit bývalého majitele manželčiné 323 a dozvěděl jsem nemilé věci.

Jednak že ač má auto najeto min. tachometrových 148tis.km tak předchozí majitel neměnil rozvodový řemen.

Auto je koupené v Německu na konci roku 2006 při naj. 72tis.km a udělané šestileté prohlídce je možné že by ho měnili?

A dotázek stačí vyměnit jen řemen a kladku zkouknout jestli je ok?

A druhá odpověd se týkala klimatizace která nefungovala už když jí pán kupoval pořád tedy doufám že je to jen únikem média a po natlakování a najití dirky bude chodit

2012-12-03 21:46:33

Že by neměnily kladky při prvních 72 tis. Km, tak to je docela možné a je to běžná praxe, originální kladky od výrobce vozu většinou vydrží mnohem více než řemen až další výměny se doporučuje dělat i kladky. A s tou klimatizací můžeš jenom doufat že to kompresor ještě nezabalil, V okruhu je tlakové čidlo které chrání kompresor před chodem na prázdno tedy bez média a zároveň paradoxně dlouhodobá nečinnost kompresoru může znament jeho zánik. Nalezni čidlo, zapni klimatizaci, rozpoj zástrčku na čidle a překlemuj a zároveň koukni zda sepne spojka na kompresoru a ten se točí či nevydává prapodivné zvuky, pokud ne tak to s největší pravděpodobností přežil a vyplatí se nechat dělat diagnostiku klimatizace. Aťi to dobře dopadne.

2012-12-03 22:01:45

Díky za radu no tohle sám fakt nezvládnu já se domluvil s mechanikem že klimu natlakuje vyzkouší zda chodí

médium zase vypustí a díru budem hledat na jaře.

Co se týká rozvodů no on neměnil ani řemen

Ale co jsem četl na jiném foru že se nutně kladky měnit nemusí a stačí řemen pokud mechanik usoudí že jsou OK.

2012-12-03 22:13:53

Souhlas a není to nic proti ničemu, pokud je opravdu rozvoďák OK tak pouze provést dopnutí a podrobnou kontrolu ale myslet na to a při každé takovéto další příležitosti kontrolovat a kontrolovat a stanovit ti pevné kilometry kdy už je nutná výměna. To zvládneš s prstem v pr.. teda v nose, čidlo je většinou v přední části nahoře někde na trubkách je to takový ocelový vřed na hliníkové trubce ke kterému vedou kabely musí být přístupné mám 323 a MPV a obě ho mají u levého světlometu nahoře ve směru jízdy, pokud koukáš do otevřeného motoru tak u pravého světlometu.



1 ......... 71  72  73  74  75 ......... 100