Fórum - Téma


Mazda 323f BJ #2


Fórum 323 V BJ Mazda 323f BJ #2

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé V BJ


1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 100

Zamčeno: 2014-05-05 12:44:56, RadoMiláček
2010-02-28 21:16:10

a to vis podle kontrolky nebo si zkousel start klickem bez cipu treba?

2010-02-28 21:16:33

98 má imob také Chtěl jsem nechat udělat ještě jeden klíč, v Mazdě řekli, nechte ho tu a za týden tu máte dva za 2000,- U klíčníka mi řekli, že takovej kód ještě nedělali a že by to trvalo měsíc, muselo by se to někam posílat, ale že mi za 1500,- udělají klíček, se kterým odemknu auto. Tak jsem se zeptal "a k čemu mi to je?" a odešel jsem

2010-02-28 21:18:08

:D to me ho nabidli za 150... ale s cipem aspon 1500 a vice... ae vetsina rikala ze je to ten novej a ze nevedi jestli ho umej....

2010-02-28 22:37:39

Chlapy potreboval bych poradit se steracema. Chtel jsem si koupit bezraminkace, tak jsem vzal celkem sikovne Brillant Flat za 468kc. Je na nich i to, ze pasuji na nasi Mazdu 323 BJ. Stiraly by dobre, v nich problem neni, ale cele to moje kovove rameno ma strasne maly pritlak a nedotlaci mi proste ten bezraminkac hlavne u spolujezdce na sklo. Nevim teda jestli je problem v celych ramenech nebo nekde jinde. Tim ze je klasicky raminkovy sterac celkove vyssi, tak mu ten mensi pritlak staci. Na par fotkach BJcek jsem videl, ze tam lidi bezraminkace maji, tak prosim poradte.

2010-02-28 23:34:38

hele mam totez - ty porblemy s tim ze to spatne stira, a az ted v zime byly problemy, taky hlavne u spolujezdce. Ted co sou teploty vejs tak skoro ok, ale jak to bylo ztuhly tak pres spolujezdce videt skoro nebylo. Myslim ze pritlak ok.. ale dalo by se treba na pruzinach stahnout par zavitu k sobe - zkusit to.... a videl bys - resp. uvidis, jestli uvidis:D

2010-02-28 23:41:38

Diky za radu vyzkousim. Me jen mrzi, ze uz delsi dobu jsem tam chtel bezraminkace a ted kdyz jsem si je konecne poridil, tak to vypada, ze tam snad nemuzou dobre fungovat a budu se muset vratit ke starym :(

2010-03-01 00:12:05

nebal bych se... lidi co znam si je chvalej

2010-03-01 17:42:39

Takze pruzina pritahnout nejde, hold mam asi smulu. Daji se nekde sehnat vubec cele kovove ramena steracu?

2010-03-01 20:30:54

Mam na svem BJ bezraminkace od Bosche za nakych 800,- a u spolujezdce to take nestira uplne dokonale, ale pokud si vzpominam, tak to bylo stejne i u raminkovych a navic jeste vrzali. Ted jsem spokojeny.

2010-03-01 20:52:28

Pružinu bys musel buď upravit nebo dát jinou...

Pokud upravit, tak teď o kolik. Páč pokud to přeženeš, tak to gumičku bude moc deformovat...

Já tenhle problém mám vzadu. Ale tam mi to "zamrzá" oxidací. Občas to postříkám nějakým hajzlem... zadek mě nějak moc neirituje. Ale ve předu bez problémů. Přes dva roky tam mám Valea...

2010-03-01 22:20:15

no rikam-stahnout par zavitu k sobe.. tim se zbytek musi vic natahnout a tim bude vic pruzit

2010-03-02 09:32:58

Čau chlape.Ješte jedna dost důležitá věc.Drž se toho co máš v techničáku.Protože budeš mít nedejbože nějakou nehodu a prvá věc na kterou se poistovák díva jsou právě předepsaný rozměr pneumatik.

Pak jsou stoho jen problémy.Věř mi dělám v oboru.Tak hodne zdaru a hlavně bez nehody.

2010-03-03 20:38:00

prosim vas koupil sem bj 2002 tdi chtel by vedet po kolik km se meni rozvody?

2010-03-03 23:30:33

Pokud je to jak u benzinu, tak po 90 tis. se meni jen rozvodovy remen a po 180 tis. komplet.

2010-03-05 19:33:09

blbost rozvody i u benzinu už po 90 tis. km jako u většiny osobních automobilů. Vyměň si jen rozvodak a po par kilometrech to poznas. A myslim ze tech 180 tis. km ani nenajedes.

2010-03-05 19:41:39

ja mam rok 98 a opravdu si v továrně moc práce s ochranou nedali, ale musim říct že tam moje mazda neni načla vůbec. Jsem mile překvapen. I na STK mi říkali že mazdy netrpi moc na rezavění.Nevim odkud mas sve poznatky ....

2010-03-05 22:42:35

Je to tak jak pisu ja, viz. 19 a 20 stranka tohoto vlakna. Je to uvedeno i v manualu a i na mem aute menili v servisu po 90 tis. jen remen.

2010-03-06 08:25:41

Je to tak...

2010-03-06 09:28:27

Oni totiž ty kladky Made in Japan vydrží mnooohem víc, než ty šmejdy co Ti prodaj v motetechně nebo servisu.

Kluci co prodávaj díly a dokážou sehnat origo kladky, stojí mnohem méňě a vydží dýl. To je paradox co Kladka Made in Japan za 700,- nebo polskej no name za 1500,- Taky mi měnily pouze řemen a to jsem neměl doložený km... A vůbec nemám strach, 50t už maj za sebou.

2010-03-18 20:57:49

Tak po cca 1,5 roce provozu musím měnit přední kotouče a desky - kotouč na levým kole zkroucenej 0,5 cm na každý straně a to byly Bremba! Takže teď tam půjde komplet ATE a doufám, že to chvíli vydrží



1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 100