Fórum - Téma


Mazda 323 1.6 8v Bg


Fórum 323 III BG Mazda 323 1.6 8v Bg

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé III BG



2012-02-11 20:37:11

Dobrý večer

mám problém s mojí mazdou.Problém je takový, že při přechodu otáček zhruba 1000 až 2500 +- se přidusí, ale když se dostane nad hranici +- 2500 tak na další přidání plynu motor už reaguje pohotově.Někde sem se dočetl, že to dělá teplotní čidlo, které posílá údaje o teplotě motoru do řídící jednotky atd. záleží na něm i spouštění sytiče.Skutečně při odpojení starého čidla došlo ke zlepšení a problém byl pryč, jenže když sem připojil nové čidlo, které sem ale nenašruboval do motoru tak to bylo taky v pohodě,problém znova nastal když sem nové čidlo našruboval do motoru.Opět stejný problém.Prostě když bylo to nové venku ještě neohřáté v motoru tak to bylo v pohodě. Když sem ho dal do motoru a ohřálo se tak nastal znova problém.Teď když ho zas odpojím tak motor zas jede bez problémů. Doufám že mi někdo poradí .Pokud by někdo chtěl můžu přihodit i video.

MAX6  
J.
2012-02-12 12:06:30

Čidlo je opravdu to co tam má bejt ? Neni od nějakýho levnýho druhovýrobce nebo jinej typ ? Volnoběh to drží bez problému ? Většinou čidla teploty rohoděj i volnoběh. Nejsou nějak poškožený kabely k čidlu ?

2012-02-12 12:20:14

Čidlo je určitě to co tam má být. Zkoušel sem ho i měřit a odpovídá hodnotám co jsou uvedené v knížce Mazda 323 jak na to... jen tak pro zajímavost dnes sem to zkoušel znova, s připojeným a našroubovaným čidlem motor blbnul, po odpojení jel bez problémů.Tak mě napadlo zkusit to staré čidlo, no a když sem ho připojil, ale nenašrouboval do motoru tak zase všechno jelo bez problémů, tak sem ho našrouboval do motoru a připojil jenže nastal zas ten stejný problém.Zajímavé je že když ty čidla zapojím mimo motor tak to jde, ale v okamžiku kdy ho dám do motoru prostě nejdou.Volnoběh je v pořádku, kabely ok.Nové čidlo je od EPS a to staré je originál.

2012-02-12 20:30:15

v čidle problém nehledej když není našroubované v motoru nemá kostru a tak je v podstatě odpojené, projdi si hadičky a solenoidy k podtlakům, ty ovládá ŘJ na základě signálů z čidel a pokud nějaký solenoid nefunguje jak má nebo je díravá hadička pak to může vypadat jako kdyby bylo vadné čidlo

2012-02-13 15:02:50

jo jo prohlídnu to, ale teď přes týden sem na intru takže k mazde se dostanu nejdřív v pátek, pak dám vědět jestli něco najdu


Odpovědět