Fórum - Téma


Mazda 2.0diesel cuká


Fórum 6 GG / GY Mazda 2.0diesel cuká

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2009-05-04 10:22:18

Ahoj, potřeboval bych poradit, zda se s tím už někdo nesetkal.Mám 2.0 diesel, r.v.2004.najeto87tis.

Je to tak 14 dní co auto začalo cukat. pokud jedu na dálnici a chci jen držet rychlost třeba na 130 tak auto cuka, jak kdyby se nedostávalo motoru nafty.Při jemném šešlápnutí cuká, pokud sešlápnu pedál tak to zrychluje v poho.Dělá to i pokud dám tempomat. Je to takové jemné cukání, ale je to na zbláznění, takže ted pouze jde přidat, pustit plyn a znovu. dělá to pouze při vyších otáčkách, pokud chcete jen po městě 60 a jen držet rychloist tak je to v poho.

Díky za rady.

M.

2009-05-04 16:55:46

No ja mám niečo podobné, tiež mi to na nízkych otáčkach 1100-1400 akoby vibruje. Skús dať do nádrže prípravok na prečistenie pal. systému a odstr. vody. Potom dotankuj plnu. Môže to vraj byť vodou v nafte - zlou naftou. Mňa to tiež pekne nervuje, hádam poriešim tým sajrajtom do nádrže....

2009-05-12 16:39:27

Ahoj, testl sem to a pořád je to stejné:( no musím zkoušet dále.Pokud se někomu stalo něco podobného tak prosím o radu.

Díky

M.

2009-05-12 16:55:57

kdy si měnil svíčky a filtry a tak

doris  
Doris
2009-05-12 17:02:03

Svíčky u dieselu myslím vliv nemají, ty jen žhaví v počáteční fázi studené jízdy. Filtry rozhodně vyměnit, pokud se již nastalo, a hlavně netankovat u noname benzinek, moderní diesely jsou zatraceně choulostivé na kvalitu nafty. Zkus Verva disel od Benziny nebo Shell diesel Extra, s obojím mám dobré zkušenosti.

2009-05-14 10:24:13

Ahoj, u noname benzinek radši netankuju, beru vetšinou u benziny klasický diesel - TOPQ, jak budu mít půl nádrže tak zkusím vzít Vervu a snad to pomůže. Dík za rady

2009-05-14 19:34:56

Ahoj mazďáci, mám stejný problem. Jemné cukání kolem 1500ot u 2d, 100kW. Jsem po servisu při 120tis. Po sešlápnutí jde za plynem jak bejk!! Prý tyhle 16v motory nemají rádi otáčky pod 2000.

2009-05-18 10:37:11

Ahoj, svíčky a filtr byli měnili při 80tis a ted mám 90tis Km. Ted sem natankoval plnou VERVY, tak uvidím, pokud se to nezlepší, tak to bude muset do MAZDY:(

2009-05-18 19:16:09

Tak sem dej potom vědět co udělala lepší nafta(případně servis). Dík

2009-06-02 19:38:37

Dnes jsem měl mazdičku kvuli drobnému cukání pod 2000tis/min v MAZDA servisu!! Výsledek: podle servisu vše OK, Vstřikování common rail ( kterým je mazda 100kW vybavena) je nadmíru háklivá na kvalitu,čistotu a stáří nafty. A 16V motory je potřeba točit nad 2000tis/min. Ještě mi nabizeli přeprogramování řídící jednotky ale k tomu se ubírají jen jako k poslední možnosti. Tak nevím. VW BORA kterou jsem měl předtím uměla jezdit kolem 1500ot a žádný problem a hned jsi ji mohl z těchto otáček zatlápnout naplno!! (TDi 81kW)

2009-06-02 19:46:57

Dusse pumpe taky pracuje s jinými tlaky,proto s ním můžeš jezdit i za 1500 otáček v poho

2009-06-03 09:02:08

Já nemám problém zrychlovat od 1700rpm bez problému. Uznávám ale, že na 1500 to nezrychlí. Je to ale otázka zvyku. Stačí 500km, a musíš to mít v ruce.

2009-10-28 23:31:33

Muže to dělat horní ventyl na čerpadle, co drží tlak nafty, mazda měla svolávací akci na to, způsobuje to, že nejde do otáček hned a i někdy vypne motor,

2009-10-29 08:22:13

Jak říká Doris: zkus tomu dát lepší naftu. asi Vervu (s cetanovým číslem 60) od Benziny. Shell Power Diesel je jen reklamni trik. Ikdyž teď na vybraných Shellkách začali prodávat Power s novou složkou (v Německu to prodávají už pár let), jen z nás dělali hlupáky. Podle jednoho testu byl Diesel a Power Diesel od Shelu uplne stejné kvality.

mě to cukání dělalo taky, když jsem koupil M6 od předchozího majitele. Tankoval tam asi nějaký šmejd, protože mi to při nižších otáčkách taky cukalo .... hlavně když jsem se snažil jet s lehkou nohou na planu. Dvakrát natankuj do plné pořádnou naftu a protáhni to.

doris  
Doris
2009-10-29 08:55:13

Eventuelně vyčistit a promazat celý systém přidáním aditiv do nafty, je to hodně dobrá věc, používám to již mnoho let a motor se výrazně zlepšil oprotoi původnímu stavu a stále jezdí nadprůměrně dobře s nízkou spotřebou a emisemi. Používáme produkty od Liqui Moly - Super Diesel aditiv.

2009-11-09 16:26:11

Mám odskúšané že aditíva do nafty a prípravky na prečistenie pomáhajú. Sem tam to ale predsa len cukne pri otáčkach do 1400 príp. súvislej jazde. Pri akcelerácií nikdy.

2013-01-21 16:14:15

Dobrý den,

mám podobný problém při puštění plynu a následné pozvolné zrychlování při nizkých otáčkách auto cuká. Chtěl bych Vás poprosit o odpověď jestli jste problém s Vaší mazdou vyřešil a případně jak.

2013-01-21 20:03:00

Počas regenerácie DPF je to normálny jav, preto odporúča výrobca vyššie otáčky pri regeneráicí - nad 2000. Nie vždy je to ale možné samozrejme.

Pozri či ti pri tom nelieta okamžitá spotreba hore, vtedy beží regenerácia.

2014-10-21 19:46:42

linkss: Dobrý den, také mám podobný problém. Přišel jste na závadu? Děkuji


Odpovědět