Fórum - Téma


Max6 - Temná část lidské duše


Fórum O vozech našich členů Max6 - Temná část lidské duše


Diskuze o vozidlu

2014 3 III BM 2.0

49 fotek  |  223 diskuzí

Výkon motoru 121 kW (165 PS) . Točivý moment: 210 Nm (155 ft/lb) při 4000 ot./min. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, 2.0G i-ELOOP.

Dark Side Of My Soul


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 12

2014-09-21 19:17:13

max6: promiň, trochu jsem nepochopil co vše se tam musí udělat, píšeš o bouchání šroubovákem do plechu?

MAX6  
J.
2014-09-21 19:23:11

dura: Jojo, prostě vezmeš šroubovák,přiložíš ho k plechu a klepneš do hlavy šroubováku kladivem aby tam mezi těma plechama vznikla malá mezera (cca 0,5mm) = oficiální postup od Mazdy.

No každopádně už najeto něco okolo 100km a pořád ticho,ale modlim se aby to tak zůstalo.

Pořád ten "servisní manuál" mám,tak ho musim nějak nafotit a hodit to sem (jestli to vůbec někdo bude dělat).

2014-09-21 20:18:26

max6: Hmm a pak pod to natlačíš nějakej tmel? Tohle se dějě u všech BM, nebo je to ten případ série co měli ve fabrice špatně nastavenýho robota na tmelení?

MAX6  
J.
2014-09-21 20:28:37

dura: Ten tmel se dává jen dvě místa a to z důvodu aby tam nešla voda a bordel a taky protože je trocha pružnej a tlumí ty "rány". Já ho teda nandal i na zbylý místa čistě kvůli zachycení velkýho bordelu.

Tohle je konstrukční problém všech BM co jsem se dočetl a je jedno jaký VIN to je. Možná BM co dneska jednou na lince už to mají vyřešený. Tenhle problém mají i v USA kde ty auta jedou z linky v Mexiku. Neni to způsobený žádnym robotem,ale konstrukcí karoserie,respektive plechů. Pokud někdo někomu řekl,že to bylo blbě nastavenym robotem,tak podle mě mu akorát kecali aby se vyhli jasný odpovědi = konstrukční chyba.

Tady máš video nějakýho Amíka,kterýmu to dělalo taky než to takhle opravil ( i když jemu to cvaká hlasitěji než to cvakalo mě - asi ještě před první úpravou,kterou já už měl z fabriky udělanou)

2014 mazda3 s touring ticking/cracking noise

Problem coming from the dash near the passenger A pillar.

****UPDATE 2/11/14****

There is an official TSB from Mazda. You can view the document below:

****UPDATE 12/28/13****

I had the problem addressed at Browning Mazda in Cerritos, CA as they are the only dealership that wasn't clueless about the issue.

As of 12/28/13 the car is silent with no recurring symptoms of this dash issue.

For reference here is what they wrote on my service paperwork:

"3446 noise poor fit S0003XDX 0.9 S0709XRT 2.00 2.90.

Upon inspection verified noise from right dash area over rough roads. Necessary to hook up chassis ears and pin pointed noise to right side dash area. Necessary to make several adjustments then road test car several times before noise was fixed. Made adjustments to cowl area and several areas where sheet metal meets. Necessary to make adjustments and drive car at least 15 times through lot. Noise no longer heard after making necessary adjustments".

Advisor said the problem is overlapping sheet metal under the passenger side cowl.

If you are experiencing this same cracking noise, have your dealer reach out to Browning Mazda or Mazda USA.

2014-09-21 20:43:11

max6: To je ale docela hnusný loupání, to jak mi začne v autě takhle něco lupat, chytnu nerva!

Právě, že jsem se někde dočetl, ani nevím už kde, že nějaké loupání v A sloupku bylo způsobené špatně nastaveným robotem na tmelení, tak proto jsem se ptal jestli je to tenhle případ víš. Doufám, že to kucí šikmooký nějak pořešej,páč jinak to je docela nehezkej neduh!

Přece do toho nenechaj servisáky řezat kladivem, už vidím jak nějakej zpruzenej mecháňa do toho mlátí jak němej do vrat a je mu úplně putýnka jestli to tam bude hnít nebo né.

MAX6  
J.
2014-09-21 20:55:02

dura: Ono stačí udělat opravdu malinkatou úpravu a přestane to. V tom servisnim reportu z 18.8.2014 ještě neni uvedený od jakýho VIN to bude zavedeno už do výroby,ale myslim,že dneska už to tam je.

Já právě v pátek pádim do pryč,tak jsem nechtěl zbytečně tvrdnout někde v servise a hlavně jak do toho klepneš tim šroubovákem,tak prostě tu barvu lehce poškodíš,tak jsem si to chtěl hnedka ošetřit aby to pak nehnilo.

Jen doufám že to vydrží a že za měsíc zase nevydaj nějakej další upgrade tý servisní informace.

Tady jsem to na rychlovku nafotil o co se jedná:

2014-09-22 09:55:14

max6: už jsem to tu někde psal ,že my to spravovali 2 krát po cca měsíci? Nechce se my to hledat, ale schválně jsem se ptal, jestli po tom zásahu nemůže dojít k poškození a následnému rezivění, tak z úsměvem my bylo řečeno, že se nemusím bát!! Nevěděl jsem, jak se to přesně dělá, ale jak to vidím teď od tebe, tak si tak jistý nejsem

MAX6  
J.
2014-09-22 10:25:03

Otevři kapotu a koukni se. Všechny ty body jsou lehce viditelný, jen u těch dvou horních se sundá ta malinká boční plastová krytka. Třeba mají nářadí z plastu a při úderu to nepoškodí, nebo ti to taky zatřeli. Pokud tam uvidíš ničím neochráněný/neopravený škrábance a rejhy,tak bych to rychle něčim zatřel.

2014-09-22 11:12:29

max6: Maxi a musela i kapota dolů,nebo ses k tomu dostal tak jen při otevřené?

MAX6  
J.
2014-09-22 11:15:18

dura: Vůbec kapota dolu nemusela. Sice když se sundá kapota,tak je tam "ideální" přístup,ale i se zvedlou kapotou zaháklou normálně za tu tyčku, tak tam byl pěknej přístup. Jen je dobrý si dát nějakou jemnou deku na blatník aby si ho člověk tělem nepoškrábal.

Pokud se to opravuje na straně spolujezdce,tak se nemusí ani sundavat stěrače ani celý to plastový plato u stěračů,ale jen ta jeho pravá (spolujezdcová část) což je otázkou asi tak 2 minut.

2014-09-22 11:19:29

max6:Tak to je dobře,protože pak zase ladit kapotu a utrhneš lak ze šroubů a ... vždyť víš Ty jsi dělal obě strany? A jaký jsi použil tmel?

MAX6  
J.
2014-09-22 11:26:54

dura: Nene,dělal jsem jen spolujezdcovu = ťukalo to jen u spolujezdce. Co jsem četl,tak drtivá většina lidí si stěžuje,že se to děje jen u spolujezdce.

No s tim tmelem/lepidlem jsem si taky nevěděl vůbec radu jakej to má bejt. Tak jsem zajel do AutoKelly (v čase opravy to byl asi jedinej otevřenej obchod v Příbrami kterej jí měl skladem),mezi tim mě zaschla ta opravná barva na těch škrábanečkách. Řekl jsem že potřebuju "konstrukčí lepidlo na karoserie", oni mě něco dali do ruky kde na obalu byly přesně obrázky těch zalepenejch spárů na kastli který jsem potřeboval a bylo to. Název můžu zjisit,mam ho pořád na poličce. I když to lepidlo zaschne,tak je pořád krásně "gumový",takže tlumí i nějaký ty ohyby plechu co při jízdě vznikaj.

2014-09-23 00:09:06

max6: Zdravím. To není tím, že se tam dostala voda a další nečistoty.

Jedná se zřejmě o nedostatečně nebo chybné spojení dílů

při bodovém sváření na robotizované lince. Tato část je namáhána v krutu

a počet svárů by měl být tak zdvojen .Také spoj by měl být překryt z obou stran

nástřikem plastické neb. jiné hmoty. Řešení- trvalé- nutno zajistit ve výrobě.

U našich aut udělat to co doporučuje výrobce a ještě bych celý spoj

přetmelil epoxidem /tmelem na lepení kovů / v zoufalství

použil el. svářečku s CO,ale to až by nic nepomohlo.

Mě také přivádí k -šílenství- když již u nového vozu něco

vrže, lupe a klepe.

MAX6  
J.
2014-09-23 07:27:06

Ten auťák se i pocitově docela kroutí v zatáčkách. Musím nějak pořešit nějaký vzpěry/rozpěry hlavně na předek.

2014-09-23 08:13:39

max6: Hmm a přitom výrobce udával, že se zlepšila torzní tuhost karoserie i při snížené váze vozu, použitím vysokopevnostní oceli! Trochu zklamání že

MAX6  
J.
2014-09-23 09:40:56

Nejsem nikterak zklamanej,jen jsem zvyklej na tvrdší a tužší povoz. Veřim, že tak jak to vyhovuje mě, tak takhle by to polovině lidí vadilo. Ale tak není vůbec problém tohle dodělat a auto trošičku "zpevnit".

2014-09-23 09:54:25

max6: Tak to jo, pochopil jsem to jako, že se to kroutí jak žvejkačka a proto začíná to loupání. Ale jak to chceš zpevnit? Jedině vzpěra mezi hrnce tlumičů a ev. se dávala ještě dolů mezi ramena, otázka je, jestli už to někdo vyrábí?

MAX6  
J.
2014-09-23 10:17:48

dura: http://autoexe.co.jp/english/car/bm.html třeba

Ono by to mohlo pomoct i od takovejdle pazvuků protože se to bude míň kroutit, ale jsem připravenej že se pak ozve zase něco jinýho. Ale to ukáže až reálnej provoz, nebudu dělat ukvapený a hororový scénáře.

doris  
Doris
2014-09-23 12:46:12

Také mne tyto problémy překvapily vzhledem k použití údajně lepší oceli, nicméně to jsou spíše dětské nemoci u většiny nových modelů aut a dají se vychytat. Co mne ale zajímá, je životnost a trvanlivost motorů, převodovek aj. životně důležitých komponent - například použití dutých pístů mi přijde jak šetření materiálu a snižování hmotnosti na nesprávném místě, ale třeba se pletu a časem se ukáže, že to mají dimenzované správně.

2014-09-23 12:51:53

max6: Ale to vypadá velmi zajímavě a dá se to nějak objednat a dostat to sem? Máš s tím zkušenost?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 12