Fórum - Téma


Max6 - Temná část lidské duše


Fórum O vozech našich členů Max6 - Temná část lidské duše


Diskuze o vozidlu

2014 3 III BM 2.0

49 fotek  |  223 diskuzí

Výkon motoru 121 kW (165 PS) . Točivý moment: 210 Nm (155 ft/lb) při 4000 ot./min. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, 2.0G i-ELOOP.

Dark Side Of My Soul


1  2  3  4  5 ......... 12

MAX6  
J.
2014-08-31 14:29:39

dura: No počítej že je to na jeden celej den minimálně. Bude tam hrozně záležet jak moc špinavý to auto bude. Řeknu třeba příklad: Vyzvedneš auto v prodejně,bude sucho,hezky,žádná špína na silnicích,tak to rovnou můžu hodit na jámu,očistit ručně a hned začít s nástřikem. To by potom trvalo,když začneme třeba v 8:00 tak do 18:00,pokud to chceš mít opravdu všecko.To znamená nástřik celý podlahy od předu až po zadní nárazník, nástřik předních a zadních podběhů a nosníků,"impregnace" zadních filcovejch podběhů,vystříkání dutin/dveří/nosníků celýho auta voskem,případně ještě navoskování laku auta. Potom se musí čekat než to zaschne. Když je teplo,tak to schne poměrně rychle,ale i tak by bylo fajn,kdyby to do rána stálo,pak to zadeklovat je otázka chvilky a můžeš jet. Jestli ale auťák vyzvedneš,bude pršet,na silnicích bláto,tak s to musí omejt už trocha víc,potom se musí čekat než to uschne,pak se to odmastí a pak se teprva začne stříkat.

2014-08-31 14:46:25

max6: Hmm to je právě to co řeším, v době kdy auto má přijít už bude zima, jedině někde v Příbrami přespat a dorazit to druhý den.

MAX6  
J.
2014-08-31 14:50:42

dura: No tak se to bude muset předtim opláchnout,to se nedá nic dělat. Jen ten nástřik bude trocha dýl zasychat.

Pokud bude zima,tak ať to necháš udělat kdekoliv,tak to určitě udělej hnedka. V zimě už se solí a to je právě to nejhorší. Určitě to neodkládej do jara nebo na lepší počasí. Prostě hold ten kdo to bude dělat si to bude muset opláchnout,ale to je jen minimální daň za to,kdyby už měl řešit něco víc. Ale jestli bude zima jako ta minulá,tak se nemusíš ničeho bát,protože to budem mít všichni letní pneu,plavky a koktejlek s paraplíčkem v ruce

MAX6  
J.
2014-09-02 22:56:26

Dneska jsem z dlouhý chvíle nahodil K&N vložku sání. Po drobnym zajetí (sednutí si oleje ve filtru),jsem to zkusil a musim říct že změna tam je. No víc prozrazovat zatím nebudu

Kód K&N vložky do vzducháče na SkyActiv 2.0: K&N 33-2480

2014-09-03 09:44:56

ty si nedáš pokoj ale vážně, kdysi jsem mněl v Peugeotu vložku myslím Green?? no to se po čištění musi impregnovat olejem a na to jsem časem našel dost špatných názoru, prý ten olej se dostává do sání a zas..e časem všechno možné...

MAX6  
J.
2014-09-03 10:00:09

zdenooh: Jojo,tohle se může stát když se to blbě vyčistí a naimpregnuje,ale když si dáváš pozor a víš na jakou stranu ten olej stříkat a kolik ho tam dát,tak se to prakticky nemůže stát. K&N-ka už mám/měl snad ve všem a nikdy se nic nestalo. Žádná špinavá váha vzduchu,žádný zanesená klapka,žádný zaolejovaný trubky sání.

2014-09-03 10:11:48

OK, znáš to , 100 lidí - 100 názoru, je to každého věc, já jsem nikdy motor nerozebíral, tak nemůžu soudit, ale pocitově jsem byl tehdy spokojen a auto asi taky

ZdenoOH, 2014-09-03 09:44:56 napsal:

ty si nedáš pokoj .. .. ale vážně, kdysi jsem mněl v Peugeotu vložku myslím Green?? no to se po čištění musi impregnovat olejem a na to jsem časem našel dost špatných názoru, prý ten olej se dostává do sání a zas..e časem všechno možné...

2014-09-03 10:24:08

zdenooh: mohu tě uklidnit, max ještě nezačal naplno

2014-09-03 11:45:36

tak to jsem zvědavej, já taky něco mám, ale musím vyfotit nejdříve..

MAX6  
J.
2014-09-05 16:17:18

2014-09-05 16:48:28

Měříš tovární výkon?

2014-09-05 17:11:21

Hezkýý a výsledek?

MAX6  
J.
2014-09-09 20:25:11

Troška hraní,troška sr a troška zábavy s Dodo Juicem

doris  
Doris
2014-09-09 21:14:28

max6: Nádherný vůz, Mazda prostě umí dělat design na výbornou. Také bych asi zvolila tuhle atraktivní barvu. Měla jsem tu čest se v nové M3 projet a skutečně je to podařený auťák! Akorát by to chtělo MPS nebo silnější dvoulitr i pro sedan. Ten bych brala bez váhání.

Tak ať Ti dělá jen radost!

MAX6  
J.
2014-09-09 21:16:32

doris: Kdyby vyšlo MPS a ve čtyřkolce ,tak bych si stoupnul do fronty klidně i před fabriku v Japonsku. Zatim jsem od jednoho prodejce zaslechnul,že je velikánská pravděpodobnost,že jsem budou dodávat 2.5 benzín,ale vyrobenou v Mexiku.

2014-09-10 06:29:54

MAX6: jsou si jistí s tím 2,5l.? No nevím, třeba jako verzi GT? , moc prodaných kusů by tu asi nebylo, cena by byla určo o nějakých 50 litrů vyšší a ještě jenom full výbava, ale, proč né

auto parádní!

2014-09-10 09:29:55

max6: Jak dopadlo to měření výkonu?

MAX6  
J.
2014-09-20 10:02:11

Klucí tak držte palce. Včera jsem se pustil do opravy toho vrzání/bouchání/klepání v A sloupku u spolujezdce. Dělal jsem to podle toho servisního manuálu co k tomuhle problému vyšel a popravdě moc tomu nevěřim že to bude fungovat. Bohužel mě včera dostala nějaká viróza,tak doufám,že to dneska dodělam. Respektive ono už je to dodělaný jen to musim zase zadeklovat a pak se modlit aby to pomohlo. Mě to teda spíš přijde jako by v tom A sloubku byl uvolněnej kabel a ten ťukal do toho plastu A sloupku.

Každopádně,tohle asi doma sami nezkoušejte,protože bušit šroubovákem a kladivem do plechu auta mě něpřišlo moc košér. Taky ať jsem obalil šroubovák čim jsem chtěl,tak ten lak na tom plechu jsem poškrábal. S tim sice v tom servisnim manuálu počítaj,ale ten kdo nemá barvu na opravu tak mu to tam pak může začít hnít. Takže na tohle jsem použil tu barvu na tečkování od Mazdy.

Tak prosím držte palce,aby to pomohlo,protože zrovna nejsem ve stavu abych rozdělával další věci hledal nějaký pitomí klepání.

Pokračování příště.....

MAX6  
J.
2014-09-20 17:29:54

Hotovo,konec. Tak plasty jsem poskládal a projel to. Ujel jsem něco okolo 20km a ZATIM je ticho a nic neklepe. Píšu zatim,protože už jsem hodně četl,že se to lidem po cca 1000-3000km znova objevilo,ale z drtivý většiny se to týkalo aut kde se použilo předchozí servisní informace R001/14ACS. Já to dělal podle novější servisní informace R001/14BCS z 18.8.2014,tak snad to vydrží.

Popravdě ani moc nechápu proč se tohle vůbec děje,protože třeba na některejch bodech už ty vůle byly a osobně mě to nejde do hlavy s tim že to začalo dělat až po cca 4500km. Teda mam jednu teorii a to je ta,že se mezi ty dva plechy dostane nějakej bordel a pak se děje tohle. Odpovídalo by to i tomu,že u dvou bodů (spojení horní plech nosníku přístrojové desky a plech nosníku stěračů) se musí nanést karosářské lepidlo/tmel aby do tý škvíry pak zřejmě nešla voda/bordel a zároveň to měkký lepidlo i něco tlumilo.

No uvidíme....

2014-09-20 17:39:42

Krasna prace. Ty jsi meril vykon jak pisou v prispevku nad nama pokud ano jak to dopadlo diky.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12