Fórum - Téma


Max6 - Temná část lidské duše


Fórum O vozech našich členů Max6 - Temná část lidské duše


Diskuze o vozidlu

2014 3 III BM 2.0

49 fotek  |  223 diskuzí

Výkon motoru 121 kW (165 PS) . Točivý moment: 210 Nm (155 ft/lb) při 4000 ot./min. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, 2.0G i-ELOOP.

Dark Side Of My Soul


1 ......... 8  9  10  11  12

2015-01-25 10:55:52

max6: praktické, hned to vypadá jak v autě za půl mega

MAX6  
J.
2015-01-25 11:10:32

Víte jak se člověk nadřel když musel zandavat tu tyčku kapoty ?

2015-01-25 11:21:20

No jo, jak ty furt něco kutiš v tom autě

2015-01-25 13:51:37

max6: No dyk sem to řikal!

Jj teď už je to, ale opravdul luxus a zaplatils i krví, to je oběť

2015-02-05 20:38:41

max6: krása

2015-02-06 02:39:06

max6: NÁ-DHE-RA Prostě krása

2015-02-06 08:12:33

Tak Max jednoznacne vede v upravach a tuningu. Tohle jsou vychytavkz ktere muzu jen ty za dopravu do CR jsou zabijacke.

2015-02-06 10:22:20

initium: Max je prostě blázen ale kdo dnes není že?

MAX6  
J.
2015-05-24 18:48:39

Dlouho dlouho jsem sem nic nenapsal, protože dlouho dlouho se ani nic nedělo. Auto jezdí, nic se nepos....,takže cajk

Jen ty koníky začaly chybět (už aby bylo MPSko), takže jsem šel do prvního upgrafu kterej má nějakej vliv na výkon auta. A tím je: Tjamtadadá, tvrzený zadní silent blok motoru od CorkSport. Ptáte se jak může silentblok motoru zvednou výkon auta ? On výkon nezvedne, jen prostě zabrání, aby se motor tak nahybal dozádu při přidání plynu nebo větší akceleraci a místo zhoupnutí pošle tuhle sílu na kola. Jako je to znát okamžitě. Fakt to auto má daleko lepší odpich. Instalace je snadná jak facka a i když chlapcí od CorkSportu ve svym návodu píšou instalace cca 1 hodinu,takže reálný čas je cca 20 minut (dle možností lehnout si pod auto)

Jen chlapci z CorkSportu udělali jednu zásadní chybu a to tu, že nedali lidem možnost vybrat tvrdost vložek a i když píšou že se snažili udělat co nejlepší poměr comfort/performace, tak ten silent je hodně tvrdej. Po tom co jsem ho tam namontoval a poprvý nastartoval,tak jsem myslel,že se mě rozpadne auto,protože ty vibrace co kabiny byly nesnesitelný. Všecko rezonovalo,dunělo atd... No ale jak známo i urethanová guma povolí tak i tahle povolila po pár tvrdých rozjedech a pouštění spojky se zataženou ručkou. Výsledek je, že auto opravdu peckově akceleruje a to hlavně z 0km/h. Pokaždý když dam plnej knedlík i za jízdy,tak je znát že ta síla místo do luftu jde na kola. Nevýhoda, ale pořád zůstala. Okolo 900ot./min. se projevují vybrace do kabiny a to docela znatelný. Nad 1200ot./min není po vybracích ani náznaku,ale těch 900ot./min. což je zrovna když se auto rozjíždí, tak to fakt vibruje. Těch 900 je blízko i volnoběhu,takže i na volnoběh je to lehce znát že ten motor viruje o něco víc než normálně. No prostě nic,pro lidi co si chtěj pohodlně vozit svůj prďoch v gauči.

Takže verdikt: Super, ale jen co CorkSport vymyslí i měkčí verzi Street, tak jí okamžitě koupim a dam tam tu.

CS Rear Motor Mount 2014+ Mazda 3

Improve your throttle response, gear shifting and driver feedback with the CorkSport Rear Motor Mount for:

  • 2014+ Mazda 3
  • 2014+ Mazda 6
  • 2013+ Mazda CX-5

Click the links below to find out more:

CorkSport Rear Motor Mount:

CORKSPORT WEBSITE:

LIKE us on Facebook:

FOLLOW us on Twitter:

CHECK out our Instagram:

JOIN us on Google+:

2015-05-24 18:55:23

max6: parádní. často se dával tlumič mezi hlavu motoru a podběh, hodně často jsem to viděl u 323F BA V6 GT

2015-05-24 20:13:39

max6: no nazdar, konečně jsi se vrátil , nebudeš věřit, ale zrovna jsem se na to nedávno na stránkach Corksportu koukal , tam si taky stěžují na vibrace, asi to bude dost tvrdé na naší Mazdičku, tady dělají 2 druhy: http://www.jamesbaronerac...2_213_292&products_id=811

co snížení podvozku? nechce se my věřit, že by jsi to ty vynechal ? ( jestli to už máš, tak sorry

MAX6  
J.
2015-05-25 09:20:30

zdenooh: Čoveče já ti nevím jestli tvrdost 70 duro nebude pořád moc. Zkusím napsat na CorkSport jak tvrdej je ten jejich.

Jéé sníženej podvozek ještě není, musím trochu víc pracovat abych tohle mohl koupit

2015-05-25 15:55:59

max6: Durometer je pouze nástroj k měření tvrdosti pryže. Oficiální jednotky jsou stupně Shoreho stupnice (°Sh). Tvrdost 70-80Sh se běžně používá pro tváření plechů do polymeru. Laicky teda řečeno... tvrdé to bude, ale zachovává si to svým způsobem také nějakou elasticitu.... 70Sh by mělo pro normální smyslupný provoz stačit.

Mimochodem Maxi, vždyť přece nejezdíš v 900RPM, tak proč jsi testoval jak a kdy to vibruje?

2015-05-26 09:55:49

max6: , já věřím, že pracuješ dost , musíš vynechat jednu dovolenku a je to , ale ty určitě radši komplet stavitelný podvozek, co?

Hanocri: dík za vysvětlení, tak těch 70 by bylo dobrých podle tebe ?, nepřenášelo by to vibrace?

MAX6  
J.
2015-09-15 12:57:08

Když se nám blíží ta ošklivá zima tak přidáme trocha LEDu Jsou tam fotky před a po. Na zpátečku jsem zkoušel dva typy ledky.

2015-09-15 13:09:10

max6: hezké ledování

2015-09-15 13:13:21

Ty parkovačky jsou fakt super 👍, mám taky 😍

2015-09-15 13:16:56

max6: a pro ostatní, výčet typů a počty ledek? přibližné náklady a doba výměny?

MAX6  
J.
2015-10-07 20:12:28

Je to doma. Může se jít tůnit

Víc info k čemu to slouží: http://www.mazdaclub.cz/f...lect=144940#message144940

MAX6  
J.
2015-10-14 22:09:32

Nastal den D a dnešní práce bylo zaLEDkovat chromový V-čko v předním nárazníku. Práce to byla zajímavá,protože na BM jsem nárazník ještě nesundával (nebyl důvod). Takže abych celou akci nějak popsal,tak jsem udělal i pár foteček JAK NA TO. Jako první co se muselo udělat bylo otevřít kapotu. Pro jistotu je dobrý odpojit baterii na mínusovym pólu (pro ty co mají i-Ellop tak se musí před odpojenim mínusu odpojit ještě konektor na proudovym snímači). No a pak to jde jak po másle,teda jelikož je všude bahno,tak spíš jak po bahně. Protože hrozí,že by se mohlo něco poškrabat,tak dopoučuju si blatník a světla zalepit maskovací páskou pro ochranu (obr.1). Odšpuntujou se zácvaky na hornim krytu nárazníku a kryt se sundá (obr.2). Povolí se dva šrouby co drží nasávací potrubí (obr.3) a lehce se odkloní. Po odklonění nasávacího potrubí se nám odkreje plastovej zácvak kterej vycvaknem a vyndáme (obr.4). Potom se na obou stranách nahoře povolí a odšpuntují všechny úchyty a šrouby (obr.5). Tím máme hotovo všechno nahoře a můžeme se přesunout dolu. Nemusí se sundavat celý spodní kryt motoru,ale stačí jen ten malý kryt uplně v předu (obr.6),který potom odkloníme směrem dolu. V nárazníku je zaháknutý,tak se musí jakoby ohnout a pak vysunout pryč. Pod tímhle krytem se nachází další šroubky a zácvaky který drží samotný nárazník zespoda k nosníku,tak ty taky odendáme (obr.7 a obr.8). Teď už jen zbývá povolit plasty předních podběhů. Opět povolímě tři šroubky na každý straně vespod podběhu (obr.9), pak šroubek co byl skrytý pod předním krytem (obr.10) a nakonec stačí vycvakat 3 zácvaky u kol (obr.11). Jak máme tohle povolený,tak plastový podběh lehce odehneme a v místě kde se spojuje nárazník s blatníkem,tak zevnitř se nachází jeden šroub který povolíme (obr.12). Teď opatrně a jemně,aby se neutrhali očka, rozpojíme nárazník od blatníku (obr.13). Tím už máme přední nárazník úplně povolený a už ho stačí jen vysunout směrem od auta a sundat. Při sundvání rozpojíme kabeláž,aby jsme nárazník mohli dát úplně pryč (obr.14 a obr.15). No a nárazník je dole (obr.16)

Teď se musí od nárazníku dostat pryč přední mřížka. Zevnitř nárazníku jsou konektory,,hadice od ostřikovačů světel šroubky atd... (záleží na výbavě auta). Takže co jde tak to povolíme a pak přední mřízků odcvakáme ze zácvaků čímž jí dostaneme pryč z nárazníku (obr.17). Teď se dostáváme k samotnýmu sundání lišt. Zepředu na mřížce jsou vydět úchyty který se musí povolit a dostaneme pryč ty chormový lišt který budeme podsvicovat (obr.18 a obr.19).

Konečně jsme se dostali k samotnýmu zLEDování. LED pásek se dává do vnitřní strany toho chromovýho V-čka, ale jelikož to V-čko je k nárazníku přidělaný na doraz,tak by světlo z LED pásku neproniklo ven. Takže tenhle problém jsem vyřešil tím, že jsem koupil ochranou gumu na hrany dveří (obr.20), nastřihal a poupravil na potřebnou dýlku a normálně nasadil na chromový V-čko (obr.21 a obr.22).. Pak stačí mít připravený voděodolný LED pásek (jsou za potřebý samozřejmě dva led pásky do každýho dílu jeden).Led pásek se nalepí zevnitř a voala,už to svítí aspoň jedna strana (obr.23). Takhle se dodělá i druhá půlka celý se to spájí a je to hotový. Teď přichází to proč je to co jsem si objednal z Mazdy z Japonska a to je rozšiřující kabeláž,která se napojí jako mezikus na současný konektor u spolujezdcova světla (obr.24). Tato kabeláž má navíc 3 vývody pro dopojení různého příslušenství které začne fungovat v momentě kdy se rozsvítí světla na obrysovky nebo klasické parkovačky (u vypnutých světel nebo denního svécení do příslušenství šťáva nejde). No a už to všecko jen složit zpátky a HOTOVO


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12