Fórum - Téma


Magnettova Sportka aneb chvilková radost


Fórum O vozech našich členů Magnettova Sportka aneb chvilková radost


Diskuze o vozidlu

2001 323 / Familia / Protegé V BJ 2.0 VIN: JMBJ14S2214.....

35 fotek  |  31 diskuzí

Výkon motoru 96 kW (131 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 171 Nm (126 ft/lb) při 4500 ot./min. Maximální rychlost 209 km/h. Hmotnost 1 155 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 991 ccm (121 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, FS.

Moje třetí a zatím poslední Mazda. Opět v modelové řadě 323F BJ ale tentokrát v nejvyšší třídě SPORT. Toto auto jsem koupil od kamaráda jako omlácené o svodidla a celkově od předchozího majitele zničené. V autě je hodně věcí které jsou nadstandardní ...


1  2

2015-07-22 16:03:35

machbuster: přesně, právě hodně uvažuji, zda koupit sportku, která je v automatu, jak by to jelo, já automat mít musím, vím, že to není ono. ale zrovna je jedna na prodej + jedna premacy se stejným motorem, ale vůbec nemám představu, jak to v matu jede a asi to bude jen 4° a to bude žrát.

2015-07-22 21:03:27

radomiláček: Automaty se vždy přikrmují a to i když jedeš z kopce a máš "vyřazeno"... Jasný, žere to více jak třeba selespeed co jsme měl na AR147 nebo semi automat co mám ve firemním... No, ale stejně to podle mě nebude tak hrozné.

2015-07-22 21:56:31

magnetto: ptám se na konkrétní automat s konkrétním motorem, myslím, že zrovna mi nemusíš popisovat, že to žere, mě spíše zajímá konkrétní hodnota u těchto dvou vozů

2015-07-23 00:42:35

Starší automaty si chce vyzkoušet, jestli by to člověk bral jako OK. Žere to víc u těch starších, nové už naprosto OK. Já moc ty starší nemám zkušenost u Mazdy. V USA jsem jezdil s Mazdou 3 a to bylo solidni - ta generace 2003+

2015-07-23 00:51:51

radomiláček: No, myslím že jinak než projetím se to zjistit nedá.. Jak jsme napsal, máme několik (12) stejných aut v automatu a každý jede jinak.

2015-07-23 08:37:14

magnetto: sakra chlape, nemotej tu furt iveco apod.

2015-07-23 10:22:51

magnetto: Přesně tak, je AUTOMAT a AUTOMAT

Třeba 8mi rychlostni direct shifter drive v Lexus IS-F bude jiná než Hawaii 4 kvalt, ale na druhou stranu i ten 4kvalt muze byt v poho jako třeba v RX-8 automat není vůbec špatný (samo manual lepsi, ale auto je take zabavna a pádla pod volantem super).

Současné automaty u Mazdy, např. 6 nebo CX-3 nová, kde je i tlačítko SPORT, které poté volí velmi akční mód, kdy nechá vytáčet motor a zrychluje odevzu atd. TO JE PARÁDNÍ.

2015-07-23 12:32:44

machbuster: ale tady jsme pořád u různých automatů, to já znám, kolem aut se pohybuji, ale chci info k automatu s FS motorem v 323f bj sport a v premacy. ale to je jedno, to už jsme odbočili od magnetovi sportky daleko.

2015-07-23 14:20:12

radomiláček: Přesně. Musíme čekat, co si koupí a pak obnovíme diskuzi k tématu SPORTky

2015-07-23 21:31:21

machbuster: tak toho se začínám bát, na co zas pan přitažlivý narazí a čím nás překvapí. ale obávám se, že to zůstane u BJ. to je jeho životní láska

2015-07-24 00:47:02

Pánové, vidím to takto. Vzhledem k tomu, že Sportka je prohnilá, půjde do šrotu. Snažím se ještě poskytnout lidem nějaké díly které je škoda vyhodit. Osobně jsem na ní měnil motor a jsem schopný svým jménem podepsat že má opravdu tak málo najeto a že nežere olej. Měl jsem ho jak dlouho na inzerci a nikdo o něj neměl zájem. Co bych dal za to kdybych takový stav měl na svém FP.

Když už mi napsalo pár lidí, šel jsem z cenou dolů a to nechápu a nikdy nepochopím že mi lidé do telefonu nabízeli, že si pro něj přijedou a dám jim ho za odvoz nebo za 500 Kč.. Když už jsem byl na 3000 Kč, nikdo ho nechtěl. Motor je OK, nechám si ho a mezitím zjistím v jakém stavu je nyní po posledním čištění motoru ten můj. Pokud to bude špatné a nepomůže ani výměna stíracích pístních kroužků, udělám do svého auta přestavbu z FP na FS kterou nechám zlegalizovat (opět pro rejpaly - je to možné a je vysoce velká pravděpodobnost že to úřad pro dopravu schválí). Rád bych podotknul, že mám komplet celou elektriku jak karoserie tak motoru čili SWAP nebude problém. Jediné pro co jsem se do budoucna zatím rozhodl je, že nebudu předělávat vzhled mého GT na SPORT. Nechávám původní design předfaceliftové verze.

Pokud půjde do tuhého, příští rok koupím BM v sedanu ale je tu problém.. do toho nebudu moct sáhnout

Jen pro info: Nejsem milionář ale do svého BJ jsem od datumu koupě vrazil více než 100 000 Kč.


Odpovědět

1  2