Fórum - Téma


Má zkušenost se servisem v Jihlavě


Fórum Pokec všeobecný Má zkušenost se servisem v Jihlavě




2010-08-04 23:15:20

Chtěl bych se s Vámi podělit o cenné zkušenosti se servisem naší značky v Jihlavě (bohužel nemohu jmenovat, ale tuším v Jihlavě je jediný). Podotýkam, že autoservis není autorizovaný, což jsem bohužel zjistil až po jejich "skvělé" opravě. Byla to moje první zkušenost s autoservisem a musím říct, že jsem naletěl jak prvnička.

Mazdička se mi začala ve vyšších rychlostech přehřívat, což jak jsem zjistil bylo zapříčeněno sáním vzduchu do chladícího systému - příčina špatné těsnění pod hlavou. Takže jsem začal zjišťovat co a kde a za kolik. Předběžné odhady od známých byly 10 - 15 tis. Kč. Kontaktoval jsem také servis v Jihlavě, kde mi řekli cenu cca 3.000,- za těsnění + práci, bude to trvat 1-2 dny. Skvělé zprávy! Ihned jsem auto odvezl do servisu, kde jsem udělal hned dvě základní chyby nepředal jsem auto, takže nemám důkaz, že vše ostatní bylo bez poruchy a nepohlídal jsem si nějaký dokument o sjednané ceně. Naivně jsem si myslel, že co mi potvrdí do telefonu bude platit.

Poruchu jsem osvětlil vedoucímu servisu, který vše odkýval a hned druhý den na to vlítnou. Po třech mých telefonátech jsem se až při osobní návštěvě po týdnu dopátral toho, že se jim šrouby k hlavě zdají být špatné a že nemohou sehnat nějaké levnější z druhovýroby. Nabídli mi tedy originál - sada za 6.000,- bez DPH a dodací lhůta 10 dnů. S tímto jsem nesouhlasil a přes víkend jsem zkoušel zapátrat a zjistil jsem, že šrouby by se měly přeměřit a pokud je délka mimo normu, pak se musí měnit. Žádné měření v autoservisu ovšem neproběhlo, takže jsem jim odsouhlasil použití starých šroubů. Při pátrání po šroubech jsem také zjistil, že by se měla přeměřovat hlava a v případě nerovností se musí srovnat, což samozřejmě v autoservisu také neprovedli, teprve až na mé vyžádání - předběžná cena 2.000.-. Hlavu měli mít po srovnání zpět do necelého týdne, což se také stalo. Za den to měli mít dané zpět dohromady. V konečné fázi to nebyl den, ale týden. Nejhorší na tom bylo to, že vždy mi řekli zítra to bude hotové, zavoláme Vám v kolik si můžete přijet. Nikdo nikdy NEZAVOLAL! Vždy jsem musel volat já a termín neustále posouvali! Jedinou vyjímkou byl den vyzvednutí, kdy mi volal vedoucí servisu, že to mám hotové, ale nezdá se jim nějak posilovač řízení je prý před koncem životnosti. V tu chvíli jsem tomu nedával žádnou váhu, protože posilovač byl naprosto v pohodě a nikdy jsem s nim neměl žádný problém.

Další rozčarování proběhlo při placení původní cena 3.000,- se vyšplhala na 13.500,- a to jsem prý dostal ještě 10% slevu a neúčtovali mi všechny hodiny :D Vzhledem k tomu, že takovouto cenu mi předběžně říkali i jinde, tak jsem to (ač nerad) zaplatil. Větší šok ale nastal při odjíždění z autoservisu, posilovač řízení byl úplně nefunkční! Hned jsem se vrátil zpět abych to reklamoval. Bez úspěchu, bylo mi sděleno, že již to bylo porouchané při předání a že za to nemohou. Navrhli tedy, že seženou nějaký levný z vrakoviště a dají mi vědět co s tím. Na 100% jsem věděl, že jim nemohu věřit, proto jsem rozhodil sítě a čerpadlo k posilovači si sehnal sám a vyměnil ho. Pak jsem jim zavolal po týdnu jak jsou na tom se sháněním čerpadla a kroutili se opět jako hadi, že to nemohou sehnat, ale jsou na cestě nějaké dvě z Německa atd. prostě kecy. Chtěli nejspíše uplatnit pravidlo co je vzácné je drahé a ještě mě povodit za nos.

Já jsem byl s jejich službami absolutně nespokojený!

Nedodrželi cenu, vrátili mi auto s vážnou poruchou a místo slibovaných 1-2 dnů bylo auto v servisu téměř měsíc! Co se týče chování k zákazníkovi, tak je více než ubohé, o technických znalostech nemluvě! Výhodu to mělo jen jednu, že jsem se naučil dost o motorech neustálým sháněním informací :)

Na vrácení poměrné částky jsem se s nimi samozřejmě nedohodl, proto zkušenosti dávám dále, abych pomohl případným důvěřivcům jako jsem já :)

2010-08-19 13:26:00

Tak tohle je přesně ten důvod proč nesnášim autoservisy. A jak dopadla ta hlava? tu udělali aspon dobře? Já jezdim do autorizovanýho. člověk si sice připlatí ale je to aspoň na úrovni. Samozdřejmě jsou i výjimky ale já jsem zatim spokojenej...naštěstí.

2010-08-23 21:42:34

Dík za info já jsem se tam ptal do budoucna na výměnu spojky cca 7000-8000tis jinde od 11000 do 15000 tis tak jak ty supr cena ,ale ....... tak kdyby na to došlo vím co můžu čekat.Dík

2010-08-23 22:03:53

Dobrá rada nad zlato...rozhodně tam nejezdi! Jsou to paka a jestli máš rád svý auto, tak ho dej někam jinam. Znak Mazda si rozhodně nezaslouží!

2010-08-23 22:07:51

Hlava a těsnění zatím OK. Vydrželo to i dovolenou v Julských Alpách, takže dobrý tak snad nám to ještě nějaký čas vydrží, ale už si brousím zuby na Mitsubishi Grandis

2010-09-13 19:59:41

Ahoj! Píšeš že si si nedávno měnil čerpadlo k posilovači na M6. Mohl by si mi poradit, kde bych ho mohl sehnat? Prý že se kopie nedělají, jenom origoše. Za to chtějí ale dost velké prachy a to se mi do toho moc nechce.. nebo si sehnal jeté? Ve vrakáčích mi říkali že to neprodají, prý se to blbě oddělává... a měl si problémy s výměnou? Jak se ta tvoje porucha posilovače projevovala? Mě to blbne v nižších otáčkách, když zatočím volantem tak to vydává takové divné zvuky. Ve vyšších otáčkách je to v klidu... Díky předem za pomoc

2010-09-13 20:53:50

čau, no problém jsem měl takový, že posilovač vůbec nešel. Takže na místě jsem zatáčel jen za použití opravdu hrubé síly a za jízdy to bylo obráceně. Za jízdy šel posilovač podezřele dobře ačkoli by mělo řízení jít ve vyšších rychlostech spíše ztuha. Nicméně jsem čerpadlo vyměnil a je to zase OK. Stálo mě 2.700,- jeté z vrakoviště. Našel jsem na seznamu a googlu odkazy na vrakoviště Mazda a rozeslal maily. Můžeš taky zkusit inzerci tady na mazdaclubu. Ozvalo se mi asi 7 lidí během jednoho dne. Důležitý je přesný typ motoru popřípadě přímo typ čerpadla (já měl 4místné číslo vyražené přímo na čerpadle). NA TO POZOR! Nabízeli mi i jiné typy, takže kontrola čísla nutná, težko bys dostal peníze zpět! Problém je, že číslo je viditelné na straně, která je schovaná, takže abys ho zjistil musíš čerpadlo vyndat. Druhovýroba se dělá jen na některé typy motorů. Výměna čerpadla je dost jednoduchá, pokud jsi trochu zručný, tak to zvládneš za hoďku až dvě. Není na tom nic složitýho, čerpadlo je dobře dostupné a kromě vzduchového filtru nemusíš nic jiného oddělat a nepotřebuješ žádné speciální nářadí. Kdybys potřeboval ještě radu tak se ozvi.


Odpovědět