Fórum - Téma


Má zkušenost se servisem v Jihlavě


Fórum Technický koutek Má zkušenost se servisem v Jihlavě




2010-08-04 23:14:27

Chtěl bych se s Vámi podělit o cenné zkušenosti se servisem naší značky v Jihlavě (bohužel nemohu jmenovat, ale tuším v Jihlavě je jediný). Podotýkam, že autoservis není autorizovaný, což jsem bohužel zjistil až po jejich "skvělé" opravě. Byla to moje první zkušenost s autoservisem a musím říct, že jsem naletěl jak prvnička.

Mazdička se mi začala ve vyšších rychlostech přehřívat, což jak jsem zjistil bylo zapříčeněno sáním vzduchu do chladícího systému - příčina špatné těsnění pod hlavou. Takže jsem začal zjišťovat co a kde a za kolik. Předběžné odhady od známých byly 10 - 15 tis. Kč. Kontaktoval jsem také servis v Jihlavě, kde mi řekli cenu cca 3.000,- za těsnění + práci, bude to trvat 1-2 dny. Skvělé zprávy! Ihned jsem auto odvezl do servisu, kde jsem udělal hned dvě základní chyby nepředal jsem auto, takže nemám důkaz, že vše ostatní bylo bez poruchy a nepohlídal jsem si nějaký dokument o sjednané ceně. Naivně jsem si myslel, že co mi potvrdí do telefonu bude platit.

Poruchu jsem osvětlil vedoucímu servisu, který vše odkýval a hned druhý den na to vlítnou. Po třech mých telefonátech jsem se až při osobní návštěvě po týdnu dopátral toho, že se jim šrouby k hlavě zdají být špatné a že nemohou sehnat nějaké levnější z druhovýroby. Nabídli mi tedy originál - sada za 6.000,- bez DPH a dodací lhůta 10 dnů. S tímto jsem nesouhlasil a přes víkend jsem zkoušel zapátrat a zjistil jsem, že šrouby by se měly přeměřit a pokud je délka mimo normu, pak se musí měnit. Žádné měření v autoservisu ovšem neproběhlo, takže jsem jim odsouhlasil použití starých šroubů. Při pátrání po šroubech jsem také zjistil, že by se měla přeměřovat hlava a v případě nerovností se musí srovnat, což samozřejmě v autoservisu také neprovedli, teprve až na mé vyžádání - předběžná cena 2.000.-. Hlavu měli mít po srovnání zpět do necelého týdne, což se také stalo. Za den to měli mít dané zpět dohromady. V konečné fázi to nebyl den, ale týden. Nejhorší na tom bylo to, že vždy mi řekli zítra to bude hotové, zavoláme Vám v kolik si můžete přijet. Nikdo nikdy NEZAVOLAL! Vždy jsem musel volat já a termín neustále posouvali! Jedinou vyjímkou byl den vyzvednutí, kdy mi volal vedoucí servisu, že to mám hotové, ale nezdá se jim nějak posilovač řízení je prý před koncem životnosti. V tu chvíli jsem tomu nedával žádnou váhu, protože posilovač byl naprosto v pohodě a nikdy jsem s nim neměl žádný problém.

Další rozčarování proběhlo při placení původní cena 3.000,- se vyšplhala na 13.500,- a to jsem prý dostal ještě 10% slevu a neúčtovali mi všechny hodiny :D Vzhledem k tomu, že takovouto cenu mi předběžně říkali i jinde, tak jsem to (ač nerad) zaplatil. Větší šok ale nastal při odjíždění z autoservisu, posilovač řízení byl úplně nefunkční! Hned jsem se vrátil zpět abych to reklamoval. Bez úspěchu, bylo mi sděleno, že již to bylo porouchané při předání a že za to nemohou. Navrhli tedy, že seženou nějaký levný z vrakoviště a dají mi vědět co s tím. Na 100% jsem věděl, že jim nemohu věřit, proto jsem rozhodil sítě a čerpadlo k posilovači si sehnal sám a vyměnil ho. Pak jsem jim zavolal po týdnu jak jsou na tom se sháněním čerpadla a kroutili se opět jako hadi, že to nemohou sehnat, ale jsou na cestě nějaké dvě z Německa atd. prostě kecy. Chtěli nejspíše uplatnit pravidlo co je vzácné je drahé a ještě mě povodit za nos.

Já jsem byl s jejich službami absolutně nespokojený!

Nedodrželi cenu, vrátili mi auto s vážnou poruchou a místo slibovaných 1-2 dnů bylo auto v servisu téměř měsíc! Co se týče chování k zákazníkovi, tak je více než ubohé, o technických znalostech nemluvě! Výhodu to mělo jen jednu, že jsem se naučil dost o motorech neustálým sháněním informací :)

Na vrácení poměrné částky jsem se s nimi samozřejmě nedohodl, proto zkušenosti dávám dále, abych pomohl případným důvěřivcům jako jsem já :)


Odpovědět