Fórum - Téma


M626 GF/GW Diagnostika


Fórum 626 GF / GW M626 GF/GW Diagnostika

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2015-07-06 23:02:16

jeleňm: seznam kodů je na klubu mnohokrát, stačí hledat. nemusíš hledat jen u tvého modelu.

koukal jsem jen rychle, ale vypadá to na teplotu nasávaného vzduchu

2015-12-24 13:22:12

radomiláček: dik za rady...kody jsem nasel.je to egr ventil...a douhý start byl kvuli spatne nacasovanym rozvodum...o zub zpatky na klice...uz to funguje luxusne.jeste vyřešit ten egr a vyvevu...pri vicekatem seslapnuti brzdy na volnobeh pedal ztvrdne nez to zase dopodtlakuje....

2016-07-15 20:36:53

Poradil by mi někdo, kde sehnat přístroj na diagnostiku, abych nemusel vyblikávat? Děkuji za rydu

2016-07-15 21:24:56

michal66: Hardware sehnat samozřejmě jde ale problém je se softwarem. Jelikož jsou to klasické zásuvky s označením DLC nebo-li DATA LINK CONNECTOR a není na to kompatibilní program pro OBDII, asi moc nepochodíš.

Zkoušel jsem i redukci z DLC na OBDII a bez výsledku. Daleko jednodušší je udělat si zásuvku OBDII přímo z řídící jednotky - na to jsem přišel a také udělal.

Kabely které jsou jako redukce kterou popisuji jsou podvod a to z toho důvodu, že ani jeden není 100% obsazený. Když kabel rozřízneš, zjistíš, že jsou uvnitř jen 3 nebo 4 žíly. To je nedostatečné. Navíc i když použiješ například DEPLHI diagnostiku, nenajde to protokol který potřebuješ a to je právě problém toho softwaru.

Jo, nezbývá než udělat zásuvku kterou vezmeš třeba z vraku 323F SPORTIVE / M6 či vyblikávat alá diódos

2016-07-15 21:50:02

magnetto: takze ani neexistuje přístroj, který je dělaný přímo na tuto zásuvku co je v autě? Třena např. http://www.ebay.com/itm/T...ac4b04:g:SZUAAOSwe-FU3ecv s tím že by měla zásuvku na DLC? Ty redukce to je mi jasné že to bude podvrh.

2016-07-15 22:17:05

michal66: To co jsi našel je vlastně neznačková diagnostika pro OBDII vozy kompatibilní s vestavěnými protokoly. Jak je vidět i na obrázku, je tam konektor OBD a tudíž není přímo kompatibilní s tvým DLC. Tak či tak by jsi potřeboval redukci z OBD na DLC a je to z 16-PIN na 17-PIN. Opět otázka kde sehnat kabel který je plnohodnotný aby opravdu fungoval.

Opravdu to není lehké a ani žádný AUTOPALACE MAZDA nemá toto zařízení. Ještě mě napadlo, pořádně prohledat americké stránky a konkrétně se zaměřit na něco s názvem DLC DIAGNOSTIC nebo DATA LINK DIAGNOSTIC.. Existují různé redukce ale ač jsem zkoušel různé kombinace, problém je pořád s přístrojem který by četl na základě software tento protokol. Ono toto auto umí udělat diagnostiku ale kam se ztratili všechny diagnostiky?

Pokud seženeš 5-kabel s konektorem OBD (například z M6) a zapojíš jej do té diagnostické zásuvky (DLC), tak po připojení adaptéru OBDII který mám stejně jako diagnostiku DELPHI prostě reagovat nedonutíš.. Napíše ti to "CHECK CONNECTION WITH CAR" - a zdar..

2016-07-16 09:51:30

magnetto: To mě chceš říct, že ani servisy tímhle nedisponují. Jezdil jsem do jednoho tady u nás a nechce mi věřit dle jejich přístupu, že by něco vyblikávali přes LED. A jak to bude na STK? Budou vůbec schopni auto napíchnout?

2016-07-16 21:38:21

michal66: Ahoj. Jelikož se to tu řešilo, zavolal jsem do pár servisů Mazda a také do neautorizovaných. Výsledek je ten, že nikdo neměl nic čím by to zjistil. Proč je to na jednu stranu výhoda? Protože se tě netýká kontrola ECU na technické kontrole. Týká se to aut od roku (myslím) 2001 a ty už měli OBDII konektor na který má diagnostiku každý.

To co mají v servisech a nepřipadá ti jako "vyblikávání diodiu" je vlastně zařízení které se napojí na zásuvku a místo počítání diod se zobrazují čísla jako třeba "42". Potom se podívají co to znamená a toto je zjištění chyby. Toto zařízení si můžeš i vyrobit. Jen musíš znát něco o mikroelektronice a mít koupené komponenty (displaye jako ve výtahu, resetovací tlačítko, obvodovou desku...)

2016-07-17 09:59:04

TO mě říkáš novinky. Já někde slyšel, že když na stk nemají na co napíchnout auto, tak prý nedostaneš nálepku. Každopádně jsem rád, že mám jeden servis v okolí (zatím) který disponuje něcím čím na závadu příjde.


Odpovědět

1  2