Fórum - Téma


M626 GF/GW Diagnostika


Fórum 626 GF / GW M626 GF/GW Diagnostika

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2015-02-26 16:06:27

Ahoj neví tady někdo zapojení diagnostické zásuvky????

Díky moc za pomoc...

2015-02-26 17:01:53

babydiver: Co třeba strejda Google?

https://www.google.cz/sea...zapojeni%252F%3B529%3B391

2015-02-26 17:05:43

tomíno34: Co třeba dílenský / elektrikářský manuál??

2015-02-26 17:22:27

magnetto: O.K., možností je více . V tomto případě , na jednoduchou otázku, snadná odpověď.

2015-02-26 17:24:26

tomíno34: No hlavně nevíme zda ji chce zapojit jakože novou nebo jak napojit kabel či jak jsou označeny a co umí jednotlivé zdířky. Řekl bych že to potřebuje na diodovou diagnostiku ale to už je všechno i v manuálech.

OBD nebo OBDII? Hm, moc se toho člověk nedozví -_-

2015-02-26 17:31:53

magnetto: Poslední dobou je na diagnostiku závad nejlepší skleněná koule.

2015-02-26 18:56:22

tomíno34: He? Nevím jak to děláš ty ale já naštěstí nemám žádné závady které bych musel hledat diagnostikou

Ano, i tak máš pravdu. Jsme tu od toho aby jsme věštili napůl podané otázky Bohužel má koule je momentálně v tuto chvíli na kalibraci takže se zdržuji hlasování

2015-02-26 21:05:29

magnetto: Bez závad je ideální stav, tak ať to vydrží .

Diagnostika v mém případě, jen k výmazu servisních intervalů.

S na půl otázkami jsi to trefil. Pokud to jde, tak rád pomůžu, cením snahu "řešit problém" , nebo mít další info a vlastní zkušenost.

2015-02-26 21:21:47

tomíno34: Jo, to je fakt. Jenže je problém když si lidi co mají jeden příspěvek nejsou schopni vyplnit ani profil a případně regnout auto s kterým jezdí či mají problémy... Myslím že pokud uvede VIN nebo přesný typ motoru / auta, mají vystaráno...

Už jsme ale od tématu takže zpět k tématu

2015-02-27 07:36:14

magnetto: mám zásuvku v motorovém prostoru ne OBDII, tím pádem potřebuji asi diodovou diagnostiku.

2015-02-27 07:38:11

magnetto: skleněnou kouli fakt nemám, ale mám problém s volnoběžnýma otáčkama....

dokážeš mi poradit co s tím??

2015-02-27 07:58:21

babydiver: jen mi nesedí konektory.... konektory mám na pozici 2,4,5,8,11, 13,14,16....

2015-02-27 20:09:55

babydiver: Chtěl jsem ti poslat nějaké odkazy , ale vyskočí na mne:

Chybně vyplněná vstupní data

Nepovolený obsah: Text

Přečti si Pravidla ! Budeš-li v této činnosti pokračovat či to zkoušet nějak obcházet, hrozí Ti ban, zablokování či úplné zrušení profilu.

Tak snad příště...

2015-02-27 20:26:43

tomíno34: nerozumím, co obcházím??? v čem je chyba???

2015-02-27 23:30:50

babydiver: Můžeš prosím tě napsat odpovědi na mé otázky?

1. Chceš operovat se zásuvkou v motorovém prostoru - ?

2. Chceš zjistit pomocí "diodové diagnostiky v čem je problém - ?

3. Dělal jsi to už někdy - ?

4. Jsi si jistý že je to OBDII -?

5. Co na tom přesně nechápeš - ?

2015-02-27 23:43:05

magnetto: 1. ano, chci...

2. ano, chci...

3. ano dělal...

4. ne není to OBDII, ale to už jsem tu psal a fotku zásuvky už jsem tu taky dal

5. ..............................

2015-02-28 00:14:38

babydiver:

Krok 1: Vypneš zapalování

Krok 2: Propojíš kontakty (GND a TEN) Podívej se na obrázek aby jsi viděl které to jsou.

Krok 3: Diodu zapojíš na (FEN a B+) Podívej se opět na obrázek.

Krok 4: Zapneš zapalování

Krok 5: Počítáš bliknutí diody.

Informace k zapojení:

Kontakt který je na diodě kladný čili (+) musí být zapojený na kontaktu (B+)

Informace k výseldku:

Kód chyby bude vyblikaný diodou. Dlouhé bliknutí je první číslo a krátké je druhé číslo, čili pokud bude odpověď např.

(- - - - - * * *) tj. 5x dlouze a 3x krátce, tak to znamená že chybový kód je 53 [v příkladu]

2015-03-10 09:29:38

magnetto: mám úplně jiný zapojení tý zásuvky.. nemám konektory, tak kde jsou na obrázku, ale sundal jsem celé sací potrubí a bylo tam prasklé těsnění, dal jsem tam jiné a už to dva dny jezdí bez chcípání a houpání otáček, tak asi dobrý...

Ale i tak moc děkuji za pomoc.

2015-03-10 13:17:23

babydiver: V pohodě, hlavně že jezdíš

2015-07-06 21:29:48

ahojte.prosim o radu s diagnostikou motoru na moji mazduli 626 GF 2.0 Turbo DI 74 KW RF rv7,98. v souvislosti s potkanim motoru-rozbita vahadla a cast nadzdvihatek po oprave dlouho trva nez nastartuje sem tam se rozblika zhaveni ale po vypnuti a znovu nastartovani zhasne a rozblika se cca po 20 km na volnobeh.vycteni blikaciho kodu pres kts 525 hlasi kod chyby 11 pri pocitani bliknuti diody je to 44.nikde nemuzu najit tabulku chybovych kodu motoru.poradi nekdo....predem diky...


Odpovědět

1  2