Fórum - Téma


M626 GE - Demontáž palubovky a výměna topení


Fórum 626 GE M626 GE - Demontáž palubovky a výměna topení

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 626 GE  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

1997 626 GE 1.8 VIN: JMZGE14B201438318

1 fotek  |  2 servisních knížek  |  20 diskuzí

Výkon motoru 66 kW (90 PS) při 5500 ot./min. Maximální rychlost 181 km/h. Hmotnost 1 150 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 840 ccm (112 cui), 4-válec, Řadový.



2015-10-12 11:51:05

Ahoj....Mám problém s topením a potřebuji vyměnit těleso radiátoru,které se nachází pod středovým tunelem palubní desky.V servisech jsem se dozvěděl spoustu věcí,např.,že celá palubovka musí dolů protože tak je to u Octavie,což nechápu,jak to může takto srovnávat,další zase,že neví jak se tam přesně dostat.Stahoval jsem manuály,ale z těch to není patrné a jak jsem se na auto díval,snad by mohl být přístup od spolujezdce.Prosím nemáte s tím někdo zkušenost?Tady na foru zatím toto téma není,tak snad to už někdo dělal.Díky

RoboOVA, 2015-10-12 11:51:05 napsal:

Ahoj....Mám problém s topením a potřebuji vyměnit těleso radiátoru,které se nachází pod středovým tunelem palubní desky.V servisech jsem se dozvěděl spoustu věcí,např.,že celá palubovka musí dolů protože tak je to u Octavie,což nechápu,jak to může takto srovnávat,další zase,že neví jak se tam přesně dostat.Stahoval jsem manuály,ale z těch to není patrné a jak jsem se na auto díval,snad by mohl být přístup od spolujezdce.Prosím nemáte s tím někdo zkušenost?Tady na foru zatím toto téma není,tak snad to už někdo dělal.Díky

2016-01-16 14:28:08

roboova: Vcera som to akurát riesil na GE. demontaz palubovky spociva v odstrojeni tunela, plasty okolo volantu, skrinky pred spolujazcom aj s panelom pod nou, stlpikov, odpojeni par konektorov, odrkruteni 2 skrutiek na upevneni volantovej tyce, 4 skrutiek po stranach vystuhy palubovky a 4 skrutiek na konzole tunela a potom to jednoducho naklonis dozadu. A hlavne tam kup NOVY radiator stary neopravis ani ked sa pokrajas na male kocky.

2016-01-16 15:13:51

gpstorm: Fotky z procesu?

2016-01-17 20:15:18

Novy radiator mam koupeny,takze to snad bude v poho a diky za informaci...jeste koupim knizku Jak na to,abych byl vic v obraze,kazdopadne jsem rad,ze nemusi dolu i cely vrch palubky

2016-01-17 23:23:52

roboova: ked odstrojis co treba tak tu balubovku naklonis celu az od okna smerom dozadu a ak tam nemas dorabanu elektriku tak ju aj celu vyberes kompet s tachometrom, vypinacmi , skratka celu.plasty odstroj v tomto poradi - boky palubovky plasty nad nohami loketnik plus tunel, boky tunela a nemal by si takto nic polamat. Mne auto uz kuri ako dive len sa mi pre zmenu odporucal teraz ventilator kurenia Foto som neriesil, len toto.

2016-01-19 15:54:55

OK .. díky ... už se na tom pracuje....dám vědět výsledek

2016-03-23 17:35:04

Takže nakonec jsem koupil proplach chladiče,vodu vypustil a na 4x propláchl a je vše v pohodě.

2016-12-03 18:05:32

Mazda malo topi .. Prosim o pomoc,moje mazda 626,2.0l benzin malo topi.Vymenil jsem radiator topeni za novy,termostat mam taky novy,ale z topeni jde stale jen chladny vzduch.Nevi nekdo co jeste mam udelat,aby to topilo jak ma?Uze to docela stve!Diky za vsechny odpovedi

2016-12-03 18:12:17

Mas manualne alebo elektricke nastavovanie fukarov? Na to by som sa orientoval, tam moze byt chyba.

2016-12-03 19:07:36

Já bych začal kontrolou chladící kapaliny v systému! Jestli je dostatečně plný chladič a možná i expanzní nádoba. Ta funguje i zpětně při podtlaku si systém nasává z exp.nádoby.

2016-12-03 19:22:06

víčko na chladiči,to dělalo mě

2016-12-03 19:56:23

také bych zkusil zda je v celém okruhu chlad. kapalina....

2016-12-03 21:18:45

Měl jsem stejný problém na GE 2.5, problém byl v ruplé vodní pumpě, takže vytekla chladicí kapalina. Výměna rozvodů včetně pumpy a je po problému.

2016-12-03 22:00:11

Pokud se někde ztrácí kapalina, mělo by se to projevit na teplotě a únik v takovém rozsahu by měl být znát pouhým okem. Také jsem měl ten samý problém s vodní pumpou a loužička pod pravým kolem, byla evidentní. Ve větrácích bych závadu nehledal. Většina těchto starších typů je vybavena možností přepínat proudění venkovního vzduchu a zároveň topení. Zkus i tuto možnost.

2016-12-04 20:12:46

x milans se ptal jestli to máš elektrické nebo manuální.. to je dost důležité..... tak co?

2016-12-06 04:55:18

Je to elektrického. Předtím než jsem vyměnil ten radiátor, tak když jsem sahal na hadice co k němu vedou tak jedna byla horka a druha byla chladnější. Ten když je nový, tak jsou hoře obě. I přesto to šlape Toby. Kapaliny mam dost, a zavzdušné to taky není. Jinak ty táhla jsem odpojil a ruční dal do max polohy aby sel tepla vzduch.A nepomohlo to.Jeste tady někdo psal více o chladiče, ale to se mi moc nezdá. I tak ho zkusím koupit a uvidí se.Uz fakt nevím co by to mohlo byt

2016-12-06 19:12:52

xmilans: táhla sice jo, ale měliby být vevnitř el. klapky a ty ti nemusí jít..... také se mi to už stalo na jinném autě.....

jestli se ti nic neztrácí a vše šlape jak má včetně toho že máš radiátorek teplý tak je chyba v tom mechanizmu teplá studená!!

protože malý okruh je přes topení... a nikoliv přes termostat... takže ten s tím nebude mít nic společného (dedukce) studené ti to jde i když máš auto zahřáté... takže jedině ta klapka....že by nefungovala... díval jsi se na pyl. filtr?

začlo ti to dělat z ničeho nic????

2016-12-11 05:37:58

Prave ze nevim kdy to zacalo.Auto mam od jara,takze jsem to zjistil az se poradne ochladilo venku.Na pylovy filtr jsem nekoukal,ale nemyslim si ze by ten s tim mel neco spolecneho?Spis asi teda pujdu jeste po tech klapkach.Ale zase rozdelavat palubovku se mi moc nechce

George2014, 2016-12-03 19:07:36 napsal:

Já bych začal kontrolou chladící kapaliny v systému! Jestli je dostatečně plný chladič a možná i expanzní nádoba. Ta funguje i zpětně při podtlaku si systém nasává z exp.nádoby.

2016-12-11 11:17:27

george2014: Ano toto je podstatna vec. ak je malo chladiacej kvapaliny radiator nebude hriat ako ma a mne dokonca kolisali otacky motora pretoze teplotne cidla neboli ponorene v kvapaline a rj mala chaos so stavom teploty motora

xmilans, 2016-12-11 05:37:58 napsal:

Prave ze nevim kdy to zacalo.Auto mam od jara,takze jsem to zjistil az se poradne ochladilo venku.Na pylovy filtr jsem nekoukal,ale nemyslim si ze by ten s tim mel neco spolecneho?Spis asi teda pujdu jeste po tech klapkach.Ale zase rozdelavat palubovku se mi moc nechce ..

2016-12-11 11:25:41

xmilans: ja som skusal chytit radiator vo vnutri boxu po demontazi klimatizacneho vymennika a mas istotu ze funguje spravne.ale pozor ak funguje tak sa dost popalis, ak su privod aj vyvod z radiatora horuce a radiator je novy tak je problem s klapkou ktora ti meni chladny a teply rezim a niesom si teraz isty ale mozno ju nahmatas po demontazi klimatizacneho vymennika pod prirucnou schránkou spolujazca.


Odpovědět