Fórum - Téma


M6 v nafte a mrazy


Fórum 6 GG / GY M6 v nafte a mrazy

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 4  5  6  7  8

2012-02-13 15:28:11

Přidávám fotku kamaráda,který jí sdílel na FB od jeho kamaráda,tak moc informací nemám jde ale o test různých značek nafty při -13°C v pátek 10.2. .No zajímavý výsledky

2012-02-13 17:07:10

To je přesně ono, ale kvůli podělaný "ekologii", jak to jinak nazvat v případě biopaliv, se zákony ohnou tak aby i toto vyhovovalo. Co na tom, že při výrobě litru biopaliva zůstane v ovzduší mnohem víc škodlivin než při spálení klasického paliva. Hlavně že si někdo namastí kapsu a místo polí máme v lepším případě řepné lány a v tom horším solární louky, které pro změnu zaplatíme všichni při běžné spotřebě elektrické energie.

2012-02-13 18:39:00

FredyK to vystihl naprosto přesně, o ekologii to vůbec není a těch problémů, které tím všem vznikají, je to děs... V tomto státě je už snad vše marné.

2012-02-13 18:53:22

Z nekolika na sobe nezavislych zdroju jsem slysel, ze na moravu vozi OMV naftu z rakouska a tudiz by Maxxmotion mel mit cetanove cislo stejne jako v rakousku a to 60, to jen pro ty co tak vychvaluji vervu a hani omv naftu. Neni to zarucene info, ale jak rikam, s nekolika ruznych zdroju, tak na tom mozna neco bude...

doris  
Doris
2012-02-13 19:09:23

Tak tak, FredyK to trefil na 100%.

Jinak v okolí jednu OMV máme a bohužel musím konstatovat, že kvalita paliva je tam jen průměrná. Pokaždé, co jsme tam tankovali, jsme poznali rozdíl k horšímu. Jak už ale bylo uvedeno v mých dřívějších příspěvcích - i v rámci stejné značky jsou mezi benzinkami rozdíly. S Vervou jsme problém neměli ani jednou a starý diesel motor si jen přede včetně okamžitého a hladkého startování za jakýchkoliv podmínek. Přesto vždy přidáváme aditiva, byť jen nepatrné množství, jistota je jistota.

2012-02-14 10:27:14

Ty vole. To som z toho na vetvi. To si mam zakazdym pred natankovanim doma na vzorke otestovat ? To nevydrzalo ani -13??? Kopnut ich niekam

2012-02-14 21:15:20

Absolutně do toho nevidím, ale není pumpařina franšíz? Takže každá pumpa si řeší dodavatele paliva a aditivaci po svém? Tzn, že řešit značku není to nejdůležitější?

Jinak to palivo na fotce není zamrzlé, nebo ano?

2012-02-14 21:34:36

vypada to na rosol

2012-02-15 09:27:33

Zmrzla nebo rosol, je to jedno, toto nepretece trubkama, natoz filtrem...

2012-02-22 09:48:20

Hura, mrazy nam polevili . Jednako, mam novu skusenost... ako som uz pisal, aditivovat naftu ma zmysel, len ked v nej aditiva nie su. Skusil som nedavno este za dobrych mrazov kvoli problemom s vodou v nafte pridat LiquiMoly FliessFit K, mechanik mi to velmi vrelo odporucal. Majda bola po natankovani obvyklej nafty s tymto pridavkom neskutocne leniva, spotreba isla hore navzdory otepleniu a vobec sa s tym hrozne jazdilo . Po minuti pol nadrze som dotankoval obycajnu neaditivovanu naftu (penila na hovado). Po cca 50 km co sa minula nafta z potrubia sa rozbehla ako z praku vystrelena. Zaber uz za studena, velmi dobre ide za plynom a citit hladsi chod motora. Mam prvych 100 km a az teraz sa mi rucicka "odtrhla" od horneho dorazu.

2012-02-22 11:48:52

V poslednim Svete Motoru, testovali ruzne zimni premiove nafty od renomovanych cerpacich stanic a vsechny byly OK, jen OMV maxxmotion diesel, Arkticka nafta od Agipu a TOP Q do arktickych podminek od Benziny byly nadprumerne dobre a snesly by klidne i -30°C. Navic OMV pry pridava nejakou svoji slozku na zvyseni cetanoveho cisla. Jinak nafty do arktickych podminek doporucuji tankovat jen kdyz opravdu hodne mrzne, protoze jsou pry lehci a stoupa s nimy spotreba nafty. Jak rikam vsechny udajne vyhoveli myslim do -20°C.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8