Fórum - Téma


M6 v nafte a mrazy


Fórum 6 GG / GY M6 v nafte a mrazy

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 4  5  6  7  8

2012-02-05 23:15:00

Já tam měl vartu 72Ah a jelikož mamině blbla v signumovi starline - asi blbne alternátor tak sem jí ji dal - má taky traktora :-D a mám od ní silverline 72Ah a v pohodě.. Žhavím taky 2x a motor se otočí tak 2-3x a chytne za různejch pazvuků v pohodě :-D jinač motor 100kw 2.0...

Jestli ti ji dobili a řekli že má kapacitu 77% tak bych ji nechal přes tuhle zimu doklepat a pak bych to řešil.. pokud funguje tak proč řešit.. kupovat tedka novou baterku a drtit ji takovouhle zimou mi přijde zbytečný

2012-02-06 08:15:26

Mne to nepride zbytocne. Esli ta baterka skapina, potom je to ako startovat zdochynajuceho kona. Motoru nerobi dobre, ked ho starter nevie natocit. Ja by som necakal az zahrmi a praskol tam novu. Moze sa stat, ze dalsie rano uz nenatoci.

Akumulator ma (musi) byt v takychto mrazoch uplne nabity. Ked je jeho kapacita na tom zle, ide to s nim dolu vodopadom pri tychto teplotach.

2012-02-06 08:42:16

Tak auto stalo tri dny v -16 a to u nas brutalne fucelo a dnes rano 2x nazhaveno a chytlo napoprve ikdyt ty zvuky u toho byly fakt brutalni...baterka zatim toci dle meho nazoru dobre, ale co sni udela jeste 14-dni takovyho pocasi to nevim.

2012-02-06 16:47:16

95 ideál pro naše traktůrky. Je tam pak krásná rezerva na webasto

2012-02-09 17:17:00

Ja s Majdou mrazy preckavam v pohode. Ale vsiml jsem si, ze mi na strese vzadu na leve strane zustava roztate kolecko ( nad uchycenim bez.pasu ve strope ). Nevsiml si toho taky nekdo? Bud se tam neco hreje a nebo tam je pres to uchyceni teplotni most.

2012-02-10 07:04:35

občas čumim jaký zvuky jdou z toho motoru po ránu při - 17°C ale chytá hned...

2012-02-10 08:33:07

jj, moje rec. Zvuky hrozny, ale chyta okamzite...dnes u nas -12, borec kousek ode me s Golfem v nafte startoval tak na 6x, me to chytlo hned, tak se jen smutne podival a tocil dal. Vypadalo to ze ma nejakou spatnou naftu, pac baterka mu tocila fest. Uvidime co prinese vikend a pak uz to snad bude lepsi a lepsi.

2012-02-10 10:07:56

Este trochu sprochu k tym aditivam. Moj znamy (mechanik) da ruku do ohna za aditiva PRO-TEC http://www.pro-tec-slovakia.sk/. Za nejake roky sa v trubkach nazhromazdi voda a ta robi potom sarapatu. Vhodne aditivum tu vodu vyviaze a odstrani zo systemu. Je dobre zacat s "cistenim" zavcasu, aby boli trubky uz ciste pri prvych mrazoch. (Aditiv je v ponuke kvantum, nielen pre motor a palivo, ale aj do ostatnych casti auta, dokonca i pre DPF. Ak sa niekomu zda, ze robim reklamu, tak to skutocne nebol umysel.)

zed
2012-02-10 17:51:29

Tak já taky naštestí starty bez problémů. Baterku mám 2 roky starou 96Ah. Minulý týden stála 5 dnů a v -19 chytla napoprvé. Ale máte pravdu, že ty zvuky motoru za studena to je něco A ještě malink ozlobí asi SCV. trochu kolísají otáčky než se zahřeje. Mám ještě serii 006.

2012-02-10 20:07:57

Ten SCV ta hneva nepriamo - mas zhorseny prietok cez filter (mozno trubky) asi prave kvoli "rose" v nafte.

2012-02-11 06:26:06

Takže jsem hoši a holky pěkně v hajz*u... dneska -21°C, kilák a půl v poho, pak začala cukat, tak jsem dojel na agip a dotankoval plnou. přidal aditiva, jenže skákání a cukání pokračovalo. jentaktak jsme dojeli k baráku a tady mi chcípla úplně...

Já nevim co stím... snad jsem ji moc nedokur*il...

Teď jsem sehnal novej palivovej filtr tak jdu odpo měnit. snad to pomůže...

2012-02-11 12:33:54

nechci aby to vypadalo, ze delam omv reklamu, ale dnes mi kolega v praci rikal, ze byl na horach, pres noc -31, v nadrzi mel mel omv maxxmotion a bez problemu, zadny cukani, proste pohoda a bez pridanych aditiv.

PS: pres leto tankuji na benzine...

doris  
Doris
2012-02-11 12:52:49

OMV má sice naftu, která umožní starty i při extrémních mrazech, ale jinak není moc dobrá. Má nižší cetanový index oproti Vervě(ta má 60) a je to bohužel dost znát. Motor nemá takový výkon, je hlučný a víc se chvěje. V Rakousku má toto prémiové palivo od OMV vyšší cetanové číslo a to je pak jiná. U nás se to bohužel šidí a za vysokou cenu pod rouškou špičkové kvality koupíte jen druhořadé palivo. Podobně je na tom prémiová nafta od Shellky, ta je dokonce ještě horší, měli jsme s ní problémy i u starého a nenáročného motoru. Takže za mne jedině Verva od Benziny, i když nic není 100% a vždy záleží na té či oné pumpě a serióznosti majitelů.

2012-02-11 17:56:28

Diky moc, dobre vediet... prave som chcel ist na OMV... Asi kupim tu samu naftu co doteraz a pridam zimne aditivum. Mam uz plne zuby tych ziskuchtivcov a zvazujem vyrazit za caru k vam do CZ a skusit tu Vervu.

Kto a ako riesite vodu v nafte? Akym pripravkom?

2012-02-12 15:59:44

Tak dneska vyměněnej palivovej filtr a Majda jede jak z praku... Byl vevnitř úplně černej, stydím se že jsem ho nevyměnil dřív...

2012-02-12 19:13:52

prolil jsi ho naftou, nebo jsi ho tam dal nasucho a rucne pumpnul? chci ho menit az se trosku otepli...jakou jsi dal znacku? uvazuju mezi mannem, nipparts a bosch. myslim, ze nejlepsi bude mann, ale je i nejrazsi...

2012-02-13 07:12:25

Smirnoff: máš IP

2012-02-13 12:47:17

Tak já pomalu začínám litovat že sem nekoupil benzin. Při -16 mi zamrzla nafta, naštěstí se mi nějak povedlo doskákat domu, po výměně filtru jela při -21 v pohodě, zaparkuju do garáže a dnes při -10 chvilku po nastartování začal kolísat volnoběh a poté zdechla, zkusil jsem to ještě 2x, ale po chvíli vždycky chcípne. Sem z toho docela hotovej, nevim co s tím, natankováno Verva diesel, navíc ani ten dnešní start nebyl jako obvykle, musel sem dýl točit a doba žhavení (podle kontrolky) byla mnohem delší než jindy :(

2012-02-13 12:52:23

kolega s Skodovkou + Verva Diesel a nedojel tak si Vervu strcte do prde*e ... ja obyc + vif a v poho vše v dnesnich -22 C

2012-02-13 13:42:51

Par rokov dozadu boli palivove filtre doradu vybavovane predohrevom. Dnes to uz nemontuju, ze je to "zbytocne" v nasich "miernych" podmienkach .


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8