Fórum - Téma


M6 v nafte a mrazy


Fórum 6 GG / GY M6 v nafte a mrazy

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 8

2012-02-01 15:02:12

xFilda: Já nevim. kupoval jsem to už jako přestavěný... Ale překvapila mně protože je to celkem hezky udělaný... Ale radši vůbec nechci vědět, jak vypadala dřív a z čeho je vlastně poskládaná....

2012-02-01 19:28:49

jezdí? jezdí, takže neřešit :-D

2012-02-01 22:46:14

Souhlasim :-P

ja denska nastartoval asi na po 6 v -16 :-p. Mrte me sere, ze mi nefungujou zamky musim "krapat" s dvermi u ridice asi by to chtelo necim maznout :-P

Natankoval jsem tam za 1000 vervu z benziny. mozna by to chtelo vyzkouset nejake aditiva. Zhavic by to snad mel zvladat.

2012-02-02 06:06:59

Trosku prituhlo, dnes -15. Parkrat se prevalila a naskocila....nicmene to nebyl tak hladky start jako pri -11. Vcera jsem tam dotankoval Maxx Motion Diesel a snad uz ty mrazy zacnou polevovat.

2012-02-02 08:04:46

Taky začínám mít strachy, jestli to ráno natočím, včera a předevčírem -13 a šla krásně napoprvé. Dneska -15 a už se jí moc nechtělo, naskočila až napodruhé a točila jsem teda rozhodně dýl než obvykle, navíc jezdím relativně krátkou vzdálenost, tak mi ji kolega v práci na chvilku hodil nabít. Do nafty leju aditiva, tak snad ty mrazy přečkáme. Průser je, že nevím, co mám v chladiči, jestli je to OK a do servisu se už tento týden nedostanu

2012-02-02 08:15:04

Mrkni na nadobku jakou to ma barvu(kapalinu,ja mel modrou), koupil jsem Castrol Antifreeze modrej (Auto Kelly) a dolil jsem to naredeny 1:1 s destilkou po rysku max. Pokud tam mas aspon nejakou nemrznoucku a ne jen vodu, tak to max zgelovati a nemelo by se nic stat.

2012-02-02 09:13:51

Tak dneska pruser. Nastartovat to slo, aj to az na niekolky krat . No po ceste, este sme boli v dedine, s autom dvakrat cuklo. A po minute sa to zopaklo, ale uz to nebol cuknutie, ale motor prestal uplne tahat. Zamrzla nam zimna nafta Alebo sa iba ako zimna predavala??? Po ceste sme museli niekolkokrat postat. A ta namodrala biela hmla za za nami tahala snad kilometre . Ono za chodu sa to ochladzovalo este viac, no co vam poviem. To sa uz neda spolahnut na to co kupime? Do prace a skoly sme dnes meskali pol hodiny... A v aute zima ako v marnici, prisli sme po 1 a 1/4 hodine zmrznuti jak drozdi. No pozdravujem.

2012-02-02 09:26:19

a kolik u vas rano bylo, ze to zamrzla i ta "zimni" nafta. Ja mam fakt nejlepsi zkusenosi s tou od omv (predpokladam, ze kdyz si ji pochvaluju, tak zitra nenastartuju). Jeste zitra a v sobotu a snad by ty mrazy mely polevit. A takova krasna zima to az do ted byla...

2012-02-02 09:59:30

Kolko bolo stupnov este len zistujem, my doma jaksi nemame vonkajsi teplomer na take nizke teploty . No a nafta mala vydrzat -25°C. Po ceste sme sa dokotkodakali k jednej pumpe, tak pre istotu kupil a nadavkoval Sheron SuperDiesel. Auto je teraz v garazi u jedneho znameho - mame stastie na susedov, bo sme tu nejaky cas byvali a teraz sem cestujeme do prace . Domov by sme mali prist uz bez problemov.

Trochu odbocim: prave pocuvam v radiu, ze v Starej Lubovni je taka zima, ze im uz nejde voda, prasklo potrubi .... nekde... nemoooozna ruuuky pamyť... a v Lieseku je (resp. bolo) -28°C. To uz aj na Lomnickom stite bolo dnes teplejsie: -24 °C... no zima jak v ruskom filme.

2012-02-02 10:19:17

Este poznamka, takuto zimu som este nezazil. Iba raz som bol v PL na nakupoch v Nowym Targu. Prisli sme asi o piatej-siestej rano a bolo tusim -31°C. My sme za nic na svete nechceli von z autobusu. Trhovnici sa rozkladali s tovarom . Som vtedy nechapal, ale dnes uz chapem - museli mat v sebe "aditiva proti zamrznutiu" . Neskor, asi tak o osmej uz bolo slnko a -25°C, no to uz bolo teplucko aj nam .

2012-02-02 11:18:40

Ahoj, mam stejny problem jako merlinhawk. Auto v pohode nastaruje, ale po chvili jizdy zacne cukat a nekdy motor uplne chcipne. Stalo se mi to poprve pred dvema dny, pak jsme nechal auto pres noc v garazi, nalil do nafty aditiva, v servise nechal vymenit palivovy filtr. Dalsi den jsem pak nechal auto pres noc venku, garaz uz nemam moznost mit. No a dnes zase stejny, problem. Mam tam asi 3/4 nadrze nafty a potreboval bych ji dotat nejak ven a koupit jinou naftu. Poradte prosim jak tu naftu dostat nejjednoduseji ven. Diky

2012-02-02 11:38:18

použít náký malý čerpadýlko, napíchnout na hadičku, která vede z nádrže do palivovýho filtru

2012-02-02 11:38:43

Caves. Ja by som nadpojil hadicu privadzajucu naftu do filtra nejakou druhou (odolavajucou nafte) a nechal vytiec do bandasiek. Smola, ze ju mas tiez skoro plnu, kym tych 35-40 L vytecie, to chvilu potrva... s cerpadlom to moze byt lepsie.

Rad by som vedel, preco sa tie aditiva nemaju pridavat do nadrze, ked je nafta chladnejsia ako cojaviem -3 stupne? Co sa tam deje?

2012-02-02 13:34:58

nemaj se přidávat kdž to má -3C ?? to je teda bordel... to pak leda fakt spolejhat na to co maj na benzince... jediný proč tak mě napadá že nafta nemá takovou konzistenci na to aby se s aditivama promíchala tak jak má...

jinak my dneska ráno -16C , třikrát sem nažhavil, 4x otočila chytla sice za hrůznejch zvuků ale pak žádnej problém, krom toho než teda začala topit.. :-D

2012-02-02 13:43:58

Viac krat zhavit sice trochu pomoze, ale podla mna nema zmysel az 4x. Elektronika zhavice vypina pri dosiahnuti nejakej teploty. Takze by malo stacit zhavit 2x. Dolezite je mat v poriadku tlaky.

BTW: Ja uz tusim, preco mi nafta zatuhla. Sice mala zniest -25°C, ale pri tankovani som pridaval "motor reinigung" (liquimoly). Co som cital, vraj sa viacero aditiv podpise na stupnuti bodu tuhnutia... no diky pekne

2012-02-02 14:52:29

JJ mělo by to sepnout když to donažhaví ale i tak to i podruhý a potřetí trvalo docela dlouho než to zhaslo, každopádně potom chytla a problém sem neměl...

Na stoupnutí ? spíš snížení si mslel ne ? To je docela masakr!

2012-02-02 15:00:07

Nene. Krivky maju svoje minima, tj stupaju zo zmenou obsahu ktorejkolvek zlozky. Najnizsi bod tuhnutia nafty je pri nejakom vyvazenom pomere vsetkych zloziek, vratane aditiv. Cokolvek pridas, rovnovaha sa porusi a teplota tuhnutia uz ide hore. Takze aditivovat uz aditivovanu naftu nema zmysel, iba neaditivovanu. Chapem ze toto nikto z nas nechcel pocut/zistit , ale uz to bude tak. Takze ak niekomu treba menej ako -25°C, potom treba inu naftu s inym aditivom.

2012-02-02 18:25:37

Merlinhawk: Tak s tímhle názorem souhlasím...

V Kolíně dneska v půl šestý ráno -16 ... Majda ani neškytla (stojí hezky zaparkovaná v garáži a do práce jezdíme s kámošem Lagunou)

Dobrá zpráva.. od příštího týdne by už mělo být líp.. zaplaťpánbůh..

Tak kucí, hodně zdaru a opravdu nemrznoucí naftu přeju...

2012-02-02 20:26:24

pánové, tak musím přidat kapku do mlýna, dnes ráno v 6hod. při odjezdu do práce, -21C, Magda naskočila jako vždy na první otočení, sice vrčela zezačátku jako traktor, ale po 5 minutách chod jako obvykle.

Zítra ráno očekávám ještě dramatičtější odjezd, předpověď je nesmlouvavá , ale věřím holce moji.

Podotýkám, že mám pořád origo baterku - tj. cca 6 let stará. Do nafty přidávám po celou dobu VIF SDA zimní.

Tak hodně zdaru při ranních startech nadcházejících dnů.

2012-02-02 21:36:16

Ha, tak to iste ma stretlo dnes. Ostal som stat az na dialnici asi po 10km jazdy auto cukalo ale prisiel som aspon po odpocivadlo., Tam ma svokor odtiahol na pumpu, dali aditivum, plnu nadrz a uz to slo. Len cestou z prace ked som ju prehanal trosku cuklo ale iba okolo 3000ot/min...Nizsie to bolo v pohode.

Dal som to do garaze, tak uvidime, snad to bude v pohode...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8