Fórum - Téma


M6 v benzínu a mrazy


Fórum 6 GG / GY M6 v benzínu a mrazy

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2012-02-05 20:16:45

Jde o to, že ten zvuk po startu je řekl bych totožný s tím, který to dělá na těch dorazech rejdů. Zkusil jsem to natočit, ale z videa to moc slyšet není. Ve skutečnosti to je slyšet víc.

Písk

20120204, 095751 ...

2012-02-05 20:45:11

na volnoběh to zkus třeba 10x vzít od rejdu k rejdu, tím by se mělo servo odvzdušnit. dělalo to tak kámošovi na 323f bj.

při otevřené nádržce, samozřejmě.

2012-02-05 20:49:09

MAX6: Tak to jsem netušil. Myslel jsem, že zvuk to nesmí vydávat nikdy. Každopádně díky za info.

miláčci: Vyzkouším, díky.

2012-02-05 20:52:13

častá chyba je ta, že při parkování lidi drží volant na dorazu. ale je to zbytečné, když ho trošičku povolíš a podíváš se na kola, tak ty se ani nehnou, ale přestane se namáhat servo. nehučí. né že by ho šíleně likvidovalo, ale je to zbytečné, stejně to nezatočí více

2012-02-05 20:54:58

Přesně tohoto jsem si vědom. Navíc to, že to udělá ten zvuk mě nutí se tomu vyhnout, takže se snažím nikdy nedat rejd úplně až do toho konce. Samozřejmě ne vždy je člověk v situaci, kdy na to má čas myslet. Myslím rychlé parkování ve městě a podobně.

To nepříjemné pískání po startu tedy neodstraním jinak než výměnou čerpadla?

2012-02-05 20:57:52

prvně to zkus odvzdušnit, pak pořádně zkontroluj řemeny a pak bych to řešil dále. zatím bych nepředháněl a nemyslel na nejhorší. za svou praxi jsem čerpadlo (mimo bouračky) neměl důvod měnit.

ještě mě napadlo, ale nejsem si jistý u M6, u starších aut někdy pomohlo na hřídel řemenice čerpadla stříknout WD40 apod...

MAX6  
J.
2012-02-05 22:52:24

Tohle bych vůbec neřešil. Přesně jak píšou miláčci. Nejdřív zkusit odvzušnit,potom zkouknutou řemen a když ani to nepomůže tak to prostě neřeš. Měnit servo je dost drahý a navíc zbytečně strávíš den na dílně. Jsou tam přetlakový ventily,který by měli vypnout když přestaneš s kolem točit nebo se dostaneš na doraz,ale prostě se stává že v zimě nebo stářim začnou vynechávat a potom je to servo jakoby furt v tahu. Na funkci to nemá absolutně žádnej vliv. Jak jsem psal,tak u Peugeota 206 když jsem dal doraz,tak se zkouply otáčky na volnoběh a když jsem tim volantem otočil hodně rychle,tak měl motor pomalu tendenci se postavit na silentblokách. Někomu to v létě přestane,někomu až když vymění kapalinu a někdo (jako já) to prostě neřeší.

2012-02-05 22:58:33

To ano, pouze to vypadá celkem blbě, když takové řekl bych slušné auto po startu píská. Ještě tedy zkusím to odvzdušnění, případně promazání osy. A možná bych mohl vyměnit i ten olej. Stejně ho mám v zásobě (červený, III). Doufám, že najdu nějakou dostatečně ohebnou hadičku na odsátí, jelikož ta nádržka má uvnitř jakousi přepážku. Každopádně díky za info.

MAX6  
J.
2012-02-05 23:01:51

Teď nevim jak to přesně vypadá u M6,ale stačí když odendáš tu hadici od serva a necháš to vytéct. A olej by tam měl bejt stejnej co se leje do převodovky. Ale to ti opravdu nechci kecat.

2012-02-05 23:09:18

Jsem celkem laik. Hadici od serva myslíš tu co je napojena zespoda do nádržky u čerpadla nebo nějakou hadici dole u řízení?

MAX6  
J.
2012-02-05 23:17:32

Já osobně bych vypojitl hadici 32-682 viz obrázek vlevo. Tim by ti mělo vytéct co nejvíc. Hlavně si zjisti tu kapalinu co tam patří,aby si tam nenalil nějakej paskvil. Výměna serva je docela drahá záležitost,aspoň u mě.

2012-02-05 23:23:58

Sakra, teď se dívám do manuálu a tam píšou Dexron II. Mě prodavač v Kelly po dotazu na typ auta dal jasnou odpověď, že červený, takže Dexron III.

MAX6  
J.
2012-02-05 23:27:48

Tohle jsou oleje do automatů a v tom se absolutně nevyznam,takže jediný co můžu doporučit: Nalej tam to co je v manuálu.

2012-02-06 08:28:09

poptej se v nějaké speciálce přímo na oleje.

já teď sháněl jednu specialitku na rohový lis a všude mi říkali, že olej doporučený výrobcem jde nahradit jiným. pak jsem v Ostravě našel jeden supr obchůdek, kde se tomu chlapík fakt věnoval a zjistil, že to, co mi všichni nabízejí, obsahuje minimální množství nějaké látky a ta by mi ten lis zničila (cca 750.000,-). už takovým radám nevěřím a udělal bych dle rady Maxe

2012-02-06 10:12:43

Ahoj, nechci zakládat nové téma a podle mě to patří sem. Je to třetí den, co se mi ráno po startu stalo (nastartuji napoprvé, i když v první třetině to jsou hodně unavené zvuky), že při rozjezdu slyším od motoru zvuk, jako by pískalo načaté turbo. Mám ale 2.0i 104 kW. Po ujetí cca 500 metrů to přestane. Netušíte někdo prosím?

MAX6  
J.
2012-02-06 10:27:46

samper: A co třeba klínovej řemen ? Nebo to neni zas tak pískavě hlučný ?

2012-02-06 11:00:14

Ne to ne, ten píská jinak, tohle je opravdu takový spíš syčení, doslova jako když odchází u octávky turbo...

2012-02-06 11:35:30

ono jsou celkem mrazy, takže olej 10W- 40 už není v nejlepší formě, ale je jasné, že dávat na měsíc 0W- ? je blbost

2012-02-06 12:32:02

aha, tak to možný asi je, protože jsem po letech začal loni používat 10w 40 místo 5w30 a navíc bych už měl měnit, na poslední náplni je už 10 tis. a je tam minimálně půl roku - mohlo by to mít vliv? Taky motor víc vibruje, dnes hned po tom startu jsem otevřel kapotu a ten hlavní plast na motoru drnčel jako blázen, přestalo to jen když jsem ho pevně přidržel

zima pitomá, Mazda to evidentně nějak nedává

2012-02-06 12:51:03

Italská auta nestartují už při +5°C

mráz určitě má vliv na vše, pokud by byla možnost auto parknout někam na dílnu, do garáže apod., kde bude aspoň stupeň nad nulou (já třeba dával auto v práci do skladu) a nechat ho tam zchladnout a pak se zvuk neobjeví, je to mrazem. :)

s plastem neporadím, asi bude chtít dotáhnout, nebo zkus stovku hřebík (je univerzální, dává se dětem, když jim padá čepička atd)


Odpovědět

1  2  3  4