Fórum - Téma


M6 Otáčky za studena


Fórum 6 GH M6 Otáčky za studena

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2

2010-11-03 21:14:53

Můžete mi někdo říct jestli je u M6 GH 2.0 normální když u studeného motoru jsou volnoběžné otáčky cca 1700ot./min ? Takové otáčky se mi zdají příšerně vysoké a s autem se hrozně špatně jede zvlášť když ráno kličkujete uličkami tak vás auto žene dopředu jak blázen a nestíháte ho brzdit. Trvá to poměrně dlouho než to spadne na normální hodnoty. Podle mě by měl motor na studeno točit tak maximálně 1200 ot./min. Ptal jsem se v servisu protože jsem se s tímto ještě nikdy nesetkal a bylo mi řečeno že je to normální, což se mi tedy nezdá.

2010-11-03 22:27:51

tak to ti nakecali pěknou blbost... Tohle určitě normální není... Odkud jsi???

2010-11-04 07:21:23

Sice tu máš typ karoserie...ale ne motoru, ale dá se předpokládat, že je řeč o benzinu na "sytič". Otáček je jistě zbytečně moc...pokud ti to dělá pokaždé, je to na servis... Investice se ti vrátí na spotřebě, kerá musí být brutální

Soudruzi, kontrolní otázka: kolik otáček má vaše mazda?

Já vám to řeknu docela přesně!: chro-chro-chro-chro-chro....

(RF82-2.0DI...800ot./min)

2010-11-04 07:26:06

Jsem v Velkého Meziříčí a tuhle blbost mi řekli ve Žďáru nad Sázavou. Mám tam ještě reklamaci na zadní světla která se mlží,na chrčící repráky a na popraskané kryty hagusů. Už to trvá víc než dva měsíce a pořád se vymlouvají že ještě nemají všechno nachystané. Dnes jim asi zavolám a oznámím jim že k nim nemám absolutně žádnou důvěru, své reklamace přesunu do jiného servisu a na tyhle pitomce bych si rád postěžoval, protože takové jednání je šílené.

To Castor: Benzín 2.0 108kW. Auto je v záruce, takže investice bude jen v podobě mých vyteklých nervů což je někdy horší než pár tisícovek. Dělá to pokaždé a to i když je venku 20°C. Prostě při každém startu studeného motoru.

To ALL: Můžete mi doporučit osvědčený servis ? Nejblíž to mám do Brna (50km)

2010-11-04 10:32:52

Možná AMH v Olomouci, taky se tam chystám na diagnostiku s otáčkovým problémem, za studena točí skoro 2k, potom za tepla okolo 800.

2010-11-04 17:53:54

Omlouvám se, ale nenapsal jsi co máš za motor, myslel jsem, že máš diesel... U benzínu-nevím jak funguje sytič, ty nedělám...

2010-11-04 20:30:16

Zdarec mám úplně stejný motor výroba 2006 ale ted si nějak nemůžu vybavit kolit to točí za studena ale až někam pojedu tak se juknu.

2010-11-04 20:36:33

Za tepla mám tyto otáčky http://img100.imageshack.us/i/dsc01054e.jpg/

Máte stejné??

2010-11-04 21:08:44

Za tepla jsou otáčky v pořádku na hodnotě cca 600ot./min. Ale za studena jsou 1700ot./min !

V servisu v Břeclavi mi řekli že je to normální a že to není na závadu, uvidíme jak se k tomu vyjádří jinde.

2010-11-04 21:16:07

Ahoj dle meho usudku ti blbne čidlo nasavaneho vzduchu až nastartuješ tak čidlo odpoj a uvidiš jak budou klesat ot.motoru.

2010-11-04 21:17:31

Za tepla se otačky řidi dle jinych hodnot než za studena a servis je docela fajn ve znojmě.

2010-11-06 17:03:26

Tak dnes jsem to pozoroval a za studena mi otáčky vyskočí na cca 1500 a tak po půl minutě ani ne je tam tak 1000 otaček a pak normal.

2010-11-06 17:07:15

čus.mám 2.0 benzín a mám to taky tak. Kamoš je mechanik v mazdě a prý je to normální.

2010-11-06 18:32:17

Pokud je studený motor otáčky jsou vyšší....Je to jak u Škody 120 když zapneš na start sytič Ale tady to řídí počítač Řj takže to dělá automaticky!!Studeny motor potřebuje jinou směs vzduhu a paliva...až se motor trochu ohřeje otáčky se spraví na normál....máš to o.k

2010-11-06 18:45:10

Možná to je OK, ale je to prostě divný, už jsem měl 5 benzínových aut, každé mělo řídící jednotku ale nikdy takto vysoké volnoběžné otáčky za studena, prostě 1700ot/min je na volnoběh dost.

2010-11-06 19:08:27

Já sem měl před Mazdou Mitsubishi 1.5 benzin a taky za studena držela kolem 1500ot.min po chvilce to spadlo na normál....

2010-11-06 19:42:12

Přesně, to je snad normální ne? Po nastartování otačky vylítnou na 1600 i víc (záleží jak moc je zima) a po chvilce postupně pomalu klesají na normál 700-800 (po cca minutě až dvou). Dělal mi to dvoulitr u 323 a dělá mi to i 2.3 u M6.

doris  
Doris
2010-11-06 21:09:20

Otáčky jsou vždy po studeném startu vyšší, čím je chladněji, tím více vylítnou a pak postupně klesají s rostoucí teplotou motoru. Je dobré( ale to určitě všichni víte) nechat v klidu po otočení klíčku načíst ŘJ, než nastartujete.

2010-11-07 08:31:45

U 3MPS jsouotáčky v létě v zimě po nastratování asi 1700, ale během 1-2 minuty klesnou samy (tedy bez dotyku na plyn. pedál) na hodnotu někde kolem 1100/min. Jakmile se rozjedu, tak při vyřazení ba N klesnoiu dále na asi 900-1000 a tam drží až do zahřátí motoru na teplotu kolem 60°C. Takže ty vysokléé otáčky po startu jsou normální.

2010-11-07 17:07:17

To jsem potřeboval vědět, teď už věřím že je to normální, nicméně třeba u 1,8T byly max volnoběžné otáčky 1200.

U M6 je to skučně v létě v zimě 1700 a pak to klesá jak píše 3MPS.

Díky za informace.


Odpovědět

1  2