Fórum - Téma


M6 nafta - jakej olej a příměs do nafty


Fórum 6 GG / GY M6 nafta - jakej olej a příměs do nafty

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2011-04-08 22:36:58

Doporučíte někdo jakej dávat správný olej do M6 2,0di 100kw rv 2004 a zda jste už někdo dával přípravky na čištění palivové soustavy a vstřiků. Chci dát autu to, co by mu pomohlo, ať předejdu nějakým větším opravám. Při výměně oleje se určitě chci podívat na "sací koš" nebo jak se tomu říká. Co je potřeba na jeho opravu/vyčištění ?? ať vím co vše nakoupit. Děkuju

2011-04-08 22:41:59

no, ak nevies do co ho ides, tak to potom nehaj na niekoho kto vie co a ako... nieje to len o cisteni sitka...

kazdopadne mozem doporucit VIF aditivum.

2011-04-08 22:45:40

VIF dávám průběžně do paliva. Šlo mi spíš o doplňky které doporučují dávat jednou za X najetých km na vyčištění palivové soustavy, vstřiků atd .... povezu to do servisu, jen pak nechci ať tam auto zůstane třeba týden jen kvůli tomu, že sem nepřivezl vše co je potřeba - tím ymslím u toho sítka. Zda tam není nějaké těsnění atd a nebo zda není potřeba něco dokoupit.

2011-04-08 22:47:10

tak potom nechod do servisu, kde mas nosit veci...

takych som uz videl... potom je tazko rozdychat auto po takom servise

2011-04-08 22:53:02

tohle bych tu neřešil. Jde mi jen o to, co vše bude potřeba

2011-04-08 23:49:09

já sem z Prahy, tak to mám opravdu hodně z ruky ... pokud bude někdy opravdu problém, tak rád využiju jeho služby. Zatím autí jezdí jen chci předejít větším investicím. Proto chci udělat ten sací koš co se prej zanáší a zajmala by mě ta přísada na čištění vstřikovačů. Zítra zkusím ještě mrknout po víčko oleje, jak sem tu četl (gumičky vstřiků ???) , zda je vše ok. Auto mělo problém s SCV ventilem a to se opravilo. Olej to snad nebere. Mám najeto zatím tak 2-3tis km

2011-04-09 00:17:55

Gumičku si dej na pinďu Pod takové tlakové součásti se dávají těsnění ze slitin mědi. Jestli ti to nekouří z otvoru pro nalévání oleje jak říkáš a nežere olej, tak ten koš nechej být. Taky jsem to chtěl udělat, ale pokud tam není riziko toho, že to spékalo olej vlivem špatných těsnění pod vstřik. tak je to dost zbytečný zásah. A ještě to riziko, že to dáš do ruky nějakému břídilovi, který si chce jen odkroutit 8 hodin. Dle rady Kuby poznáš nový scv ventil tím, že má šedou záslepku, origo by mělo mít jestli se nemýlím černou. Na nějakou přísadu na čištění vstřiků se ...... měň včas paliv. filtry asi každých 30 000 km- předepsáno je 80 000 km, ale...................

2011-04-09 08:25:38

tesnenie pod vanu neni je tam tmel. kup si nejaky kvalitnejsi aby ti to hned netieklo. ked chces predist problemom treba vymenit tie podlozky pod vstrekmi a ked to bude uz rozobrane hned nastavit ventile a potom dat skalibrovat vstrekovace. podla mojho skromneho nazoru ked budes pouzivat vif pri kazdom tankovani nemusis riesit cistenie vstrekov. olej daj tento http://olejposta.sk/r_1914.html

2011-04-09 12:50:16

Pouze a jenom VIF aditivum

doris  
Doris
2011-04-09 13:05:13

Výborná aditiva včetně atestace má Liqui Moly, patří mezi špičku, používám je přes 10 let a super.

2011-04-10 14:17:53

po kolika ujetých km se mají měnit ty podložky pod vstřikama ?

2011-04-10 14:48:20

cely problem je v tom ze pri 90tkm sa nastavuju ventile a pri tomto ukone sa musia povolit drziaky vstrekovacov a tu vznika problem ze ked sa tie podlozky nevymenia zacnu logicky podfukovat. plus este k tomu sa pridava to ze od zaciatku vyroby sa pouzivali slabe podlozky ktore podla kubjasa vydrzia tak do 100tkm

2011-04-10 22:13:21

nevydrzia ani 70 000km! robil som jedneho co mal 66 000km a dve prepalene


Odpovědět