Fórum - Téma


M6 mps problem se zadnimy koly


Fórum 6 GG / GY M6 mps problem se zadnimy koly

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2014-04-30 18:23:56

tak na trubce není snad nic tak speciálního, aby se tam musela dávat nějaká MPS-only .... mimochodem i servočerpadlo pasuje z obyčejné 2.3 bez jakýchkoliv úprav

2014-05-01 11:26:36

sapi: cago ja mam nalitano skoro 150 t . a vyskitnute zavady : hadice klima cena 2500 kus nechal sem je opravit cena 200 kc ,nefunkcni ovladani oken spolujezdcu -zavady zanesene kontakty prepinacu pod panelem ovladani ,klepani do volantu pri zataceni -malo specialni vazeliny tlumici razy na ridici tyci pod volantem (tisici hran) ,ted zaclo zlobyt servo zatim neopraveno zavadu pak popisu , sedadlo ridice nevihriva ,zavadu taky pak popisu , karoserie : katastrofa celej spodek sem musel opiskovat vsechny spoje ze spodu pretmelit a kov natrit spec odrezovacem, 1l pripravku cena 1000 kc a znovu body ,doporucuji sundat kapotu a vystrikat kompltet dutiny jak na aute tak na kapote ja uz sem jimusel povarit kapotu ,pouzita stoji neco okolo 10 t a nova bez laku okolo 15 t , jinak motor zatim slape jak hodinky a olej nebasti pouzivam Dexilia 5 W 30 ultra 189 kc litr a do vymeny nedoleju ani kapku jinak komlet vymena s olejem ,filtrem a filtrem kabiny me vyjde na 2500 kc

2014-05-05 18:37:51

karlosmps: čauvec, tak to si toho měl celkem dost ....Když to vezmu postupně, tak klima mně taky přestává chladit, tak uvidím, v čem to bude. Co se týče elektroniky, tak to je zatím snad vše, musím zaklepat. Servo jsem měl taky, jak jsem psal v předešlých příspěvcích. Jinak Mazdy (speciálně tyto ročníky) jsou dost známý reznutím podvozku, u mě je to ještě jakš takš v pohodě. Musel jsem akorát měnit přední ramena. Vnější karoserie je v celku v pohodě na to, že už to má skoro 200tis. (ale stejně v dohledné době nechám celý auto rozleštit, přece jenom dost prokoukne). Akorát mě serou kola....první majitel s tím snad musel jezdit zásadně po obrubnících, protože jsem takhle oprýskaný ještě na MPSce kola neviděl....uvažuju taky o jejich renovaci.

S tím olejem teď uvidím, jak mně dojde ten doporučenej z předchozích příspěvků (taky mně moc nejde do hlavy, že 5W30 bude žrát miň jak 5W40, ale už jste dva, tak snad to bude i muj případ .

Jinak největší dosavadní závada bylo cukání při akceleraci, preventivně jsem už repasoval celý turbo (kouř a nasávalo olej do intercooleru), ale hlavní chyba byla nakonec v plnícím tlaku paliva (ukázal to chybný kod na diagnostice).

Jinak ještě mě napadlo, dělá ti to při akceleraci, při přeřazení na vyšší převodový stupěň takový ten klasický turbo blow off efekt? :-D Mně to dělalo po vyčištění intercooleru, ale jakmile se zase zajebal od oleje, tak to pomalu přestávalo....a ted s repasovaným turbem nic

2014-05-05 20:53:27

Ahoj, muzu se zeptat jak si vyresil ten problem s tlakem paliva..? me to taky furt pocukava..? dik

2014-05-05 21:55:26

chlumec: čauvec, pokud si dobře pamatuju, tak na diagnostice to ukazalo chybnej kod P0234, takže jsme ho nějakým způsobem smazali a chvíli to jezdilo dobře, pak opět začalo. Nakonec jsme tedy součástku vyměnili (částka tuším do 2500Kč). Přesně ti teď kód toho senzoru plnícího tlaku paliva neřeknu, každopádně do zítra bych ti to v případě zájmu sehnat mohl

2014-05-06 16:44:59

no me to tedka zadnou chybu nehlasi...obcas mi to nakou hodi ale vecinou do 2 dnu zmizi ale kdyby si mi ji zjistil bylo by to fajne protoze uz me to stve nejdriv sem myslel ze to bude nakej vstrik tak sem dva vymenil protoze kdyz sem je mel vyndany z motoru ale pichli porad v liste a zatocili sme klickem tak strikaly nepravidelne byly ty dva na konci listy tak kdyby nahodou nekdo vedel klidne si necham poradit zatim dikes...


Odpovědět

1  2  3  4