Fórum - Téma


M6 MPS koupě


Fórum 6 GG / GY M6 MPS koupě

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 7

2011-01-18 12:37:14

... Imprezy jsou uvnitř malé a v principu hůře vybavené .... coilover na MPS se dá koupit kolem 20 TCZK .... cenový rozdíl mezi slušným Spec B a MPS je o dost vyšší .... a hlavně .... 3 měsíce jsem hledal vhodné Legacy s manuálem, a nic kloudného nenašel ....

Jinak souhlasím, že Legacy je lepší.

2011-01-18 13:02:00

Spc B se těžko shání i jako automat, vhledem PC 1,4 mil v době nového to byla pálka a moc se neprodávaly. Ale shodou okolností bylo Spec.B v manuálu na tipcars - už je pryč. Já ho mám v automatu a celkem vyhovuje, pokud máš navolen režim sport. Na norml automat je to takové vlažné, ale i tak to jde

Mmch., jak jsi na tom se spotřebou oleje a jaký používáš do6MPS?

2011-01-18 16:52:42

Zatím mám cca 12.000 km a ještě jsem nemusel dolévat, pravidelně to kontroluju. Je ale pravda, že to moc nehoním a auto má jen 39.000 km. Předchůdce do toho dával Castrol 5W-30 (myslím, že SLX Professional), já mám docela slušné zásoby Edge 5W-30 ... jinak jsem ale četl doporučení dávat spíše 5W-40 ... tak zatím zvažuji, do dvou týdnů mě to čeká. Co Ty?

Spec B je dávný sen, ale prostě jsem ho nesehnal. Proto MPS 6. Viděl jsem dost "obyčejných" dvoulitrů 121 kW, ale buď nebyly dobře vybavené, nebo měly více najeto a navíc jsem pořád řešil, že ten výkon tam prostě chybí.

2011-01-19 18:18:33

Já byl zatím jen jednou - je tam Selenioa 5w30. Věřím, že další výměnu už dělat nebudu a bude ji dělat nový majitel - někdy v březnu. Dával jsem ho 8.3.2010, v 10.000km, nyní má rok a najeto je 16900km, takže nic moc, ale trochu asi 4dc jsem doléval.

Kdybys chtěl moje SPecB s AT, bude nejspíš taky k prodeji, je to pro mě nevyužité auto, tak jako 3MPS. pořídím si ještě jedno 121kW 2,0R či OTB 2,5 121kW a hotovo. Závodnická léta už mě přešla.

2011-01-21 13:51:45

Díky za nabídku, ale další auto budu kupovat až na podzim (říjen) a 100% to nebude automat, poté, co se mi v SRN rozletěla podobná hračka ve 220 na dálnici (E60 530i).

Ono se ani moc závodit nedá, ale ta rezerva výkonu se hodí. Můj otec má XC 70 3,0T6 a jezdí 50/90/130, jenže když je potřeba, má k dispozici 300 k.

Já budu asi za 2 týdny měnit olej, jsem velmi zvědavý, co z toho vyleju. Stejně tak i z převodovky, po 60 měsících se mění olej. Mám připravené ty svoje Castroly.

2013-05-26 20:50:16

Sice to sem tak uplně nepatří, ale lepší než zakládat nový téme..

Co dáváte za destičky a kotouče na MPS? Mám bohužel jedno z prvních MPS 11/2005 a jsou tam jen ty pofiderní 286x22 a 280x10 kotouče který při 2x zašlápnutí z 200km/h přehřátím popraskaly OEM srač**...

2013-05-26 20:53:44

MPSko by mělo mít rozměry kotoučů 320x25 vepředu a 314x11 vzadu to dávali do prvních kusů slabší brzdy?

Jinak pokud sháníš nějaký good brzdy, tak napiš pmku MAX6 určo ti poradí

2013-05-26 20:54:58

bohužel jo první MPS jsou v dost ohledech ořezaný, spíš bych to nazval narvaným motorem MPS v klasický kastli

PS: narvu tam i 16" kola

MAX6  
J.
2013-05-26 21:20:36

djmicho: Pošli mi VIN a já ti zjistim co to máš vůbec za auto. MPS se pro evropu dělalo jen jedno. Je tu malinkatá možnost že máš MPS z předprodukční výroby (prototyp),který se občas po světě objevujou,ale to by jsi byl ten nejšťastnější človíček na světě,protože se jedná o raritní kousky který co jsem koukal se dají sehnat spíš jen v japonsku a jejich cena je astronomická. Nebo předchozí majitel prostě předělal auto na klasický brzdy,což neni problém,ale je to naprostá hovadina.

MAX6  
J.
2013-05-26 21:35:14

djmicho: Tak podle toho co jsi mi poslal máš mít kotouče klasicky 320mm vpředu a 314mm vzadu. Datum výroby máš 14.9.2005 a mam pocit že ho máš novější než mi. Za chvíli mi otec pošle VIN,tak to ještě ověřim s našim,ale mam pocit že ho opravdu máme starší. Takže nejpravděpodobnější varianta je,že jestli nejsi první majitel,tak předchozí to nechal z finančních důvodů ( ) nechal přestavět na klasickou verzi M6 ohledně brzd. Pokud jsi první majitel,tak zřejmě nastala chyba ve výrobě

2013-05-26 21:39:38

V mazdě tvrdí 286 a 280 a takový na autě jsou, ale je to malý na to auto prostě... 320 a 314 dávali až od 2006 mi tvrdí

2013-05-26 21:46:22

djmicho: A opravdu si ty brzdy měřil kolik maj ve skutečnosti průměr? Mi přijde, že to co máš na fotkách je mnohem víc, než 280mm.

Předpokládám teda, že ty kola co máš v profilovce jsou 17"

Když se mrkneš na moji fotku: http://img24.imageshack.us/img24/1776/p5160716.jpg tak ty moje 283/280 vypadaj už na pohled mnohem menší.

MAX6  
J.
2013-05-26 21:46:40

djmicho: Spíš zavolej tomu slovákovi kterej to měl jako první co s tim autem udělal. Tohle auto totiž původně mířilo na Slovensko. A jestli ti tohle tvrdí v Mazdě,tak maj na prodejně nějakej problém mezi židlí a počítačem.

OEM kód těch brzd se kterejma tvoje auto vyjelo z fabriky je:

přední - GP9Y-33-25X

zadní - GP9Y-26-251

Ano od 1.8.2006 (VIN - od GG1***676277) byla modifikace předních (G31Y-33-25XA) i zadních (G31Y-26-251) kotoučů,ale ta vůbec nespočívala ve změně velikosti kotoučů.

Jinak M6 MPS tak jak ho z klasický produkční verze známe se dělá od července 2005,takže ani žádná předprodukční verze u tebe nehrozí.

2013-05-26 21:54:20

max6: První majitel je z Havlíčkova brodu, druhý z Jihlavy.. znám je a s autem určitě nic nedělali vždy servisováno na Spořilově (úrvní majitel) a v ADJ Jihlava (druhý majitel a ted i já)

jinak ano na profilovce mám zimní 17" letní 18" tam taky někde mám a kotouče jsou 28X a 280 mm, tak to řekli v mazdě, v elitu, v autokelly a všech obchodech kde se dají kotouče sehnat.. tk ted jsem z toho už na prášky, protože nikdo neví co tam má být

2013-05-26 21:56:40

djmicho: Mně se to fakt nějak nezdá. Já na tý fotce mám taky 17tky. Zkusil bych vzít metr a přeměřil si to

MAX6  
J.
2013-05-26 21:59:23

djmicho: Na katalogy Elit,e-cat,autokelly atd... vůbec nekoukej. Teda koukat můžeš,ale nesmíš je brát vážně. V těch katalogách je takovejch chyb,až to neni hezký. Jsou to katalogy spatlaný na koleni a u mě tam taky házej že mám kotouče se 4 dírama,přitom jich mam 5.

Nejdřív si ty kotouče změř. Jestli máš opravdu kotouče z klasický M6,tak to někdo předělal.

Auto opravdu bylo původně pro slovensko. Jestli ho skladově stáhli,tak to já takhle doma nezjistim,ale to je jedno. Každopádně,člověk kterej dělá v Mazdě a řekne ti že evropský MPS se dělalo s menšíma kotouče by v Mazdě už dál dělat neměl

2013-05-26 22:01:55

sakra ted abych si radši zkontroloval jestli mi ty nový origo tlumiče budou sedět ach ty servisy.. co si člověk nezjistí to nemá..

2013-05-26 22:15:14

djmicho: Jo já si taky rači všechny díly shánim na vlastní pěst a nebo si sám zjišťuju přesnej typ, než něco nechám objednat.

MAX6  
J.
2013-05-26 22:17:01

djmicho: Aby jsi měl nějakej "před-model",tak by to vinko muselo vypadat nějak takhle:

Jen taková vsuvka

2013-05-29 20:35:31

Tak ač to nevypadá, tak jsou tam fakt 320 a 313,5


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7