Fórum - Téma


M6 MPS cukání


Fórum 6 GG / GY M6 MPS cukání

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2013-11-14 11:05:53

tak sem to skusil pritahnout zase tou paskou restartoval sem risidici jednotku a chyba uz nenaskocila jede to normalne takze parada ja uz zase cekal naky drahy opravy..:D

2013-11-14 16:37:03

tak super

2015-07-06 13:46:23

Tak po dlouhé době otvírám toto téma. Vypadá to,že se přidám do klubu špatného vstřiku při větším sešlápnutí plynu (turbo začne brát) auto neskutečně škube až se rozklepe celá přístrojovka. Ale pokud jedu piánko tak je klídek, pak když za to pořádně vezmu tak se to srovná a taky je klid, jenže jak jsem dnes zjistil jen na chvíli. Začalo to dělat jednou, pak jsem to pořádně protáhl byl včera klid, a dneska zase opět při ranním vyjetí to začlo škubat. Svitíla vám nějaká chyba? Mně žádná kontrolka nesvítí. Svíčky tam mám originál asi 50000 km, auto má celkově 240000km. Tankuji jedině N98 u Agipu nebo Vervu 100, vždy dolévám aditivum VIF. Odhalí to klasická OBD diagnostika?

2015-07-06 14:17:04

pegas: Ahoj taky sem zazil neco obdobneho dej novy svice origo nkg co tam maj byt a uvidis, mpsa trpeli na svice a na kvaalitu benzinu byt tebou tak zacnu tankovat 100oktan od shellu s tim nitrem a ty adetiva se vyser..urcite bych uvazoval aji o vymene oleje jelikoz uz mas tolik km najeto tak bych tam lil Liqid Moly 10w60 GT1 ty vstriky odchazeli vyjmecne a vetsinou lidem co tomu davali za studena :)

2015-07-06 14:27:29

mps666: díky za info. Shellu už nevěřím, ve všech testech co jsem kdy četl, tak nevyšel nic moc. Pouze v Německu to je kvalitní. Verva je aspoň vidět, že je modrá, když jí tankuju. Olej teď akorát jdu měnit ale ten na to vliv mít nebude. Dolévám Petronas 5W30 trošku si vezme navíc, ale není to nic strašného na ty kilometry a na to cukání to vliv mít nebude. Ty svíčky jsou mi právě divný, protože tam předchozí majitel dával přímo v Mazdě originál NGK, viděl jsem fakturu. Nevím jestli to nedělá třeba lambda, nebo nějaký upadlý drátek, ale to by mi asi svítila chyby na přístrojovce :( chce to diagnostiku.

2015-07-06 14:37:27

jo jak myslis jsem kousek od brna a kamos ma diagnostiku rozhodne vymen ty svicky take kupuju v mazde pouze originali protoze byli fakt nahcylny na svicky palivo jedu shell uz pet let a nemam problem asi je to spise o benzinkach nez o spolecnosti co ji vlastni...a urcite bych zacal lit ten 10w60 od LQ gt1 mam s nim super zkusenosti kor jestli tomu davas crs :)

2015-07-06 18:33:26

mps666: No kouknu rozhodně na ně. Zase je mi divný, že pokud tomu dám napít, tak se to na čas srovná. Ne ani moc nedávám, jezdím spíš delší pohodový trasy, u mě se má právě dobře

2015-07-06 19:31:30

ahoj, zaujalo mě to cukání. mám MPS - najeto asi 65.000 a také mí občas při přidávání plynu zacuká. nyní jsme měnil svíčky, filtry atd. zmínil jsem se o "cuání" - mám se ozvat, pokud by to bylo i po výměně všeho . ale zmínili se o nějakém nastavení elektronické klapky??? pokud jsem rozuměl. po servisu se to zlepšilo, ale mám dojem, že jemné cukání se občas objevilo. pokud už nejsem "magor" ?

2015-07-06 21:52:14

a umyvali jste motor vapkou nebo nak jinak?

2015-07-06 22:01:17

10W60? OMG, to jedině na okruhy.

2015-07-07 09:01:02

mps666: já ne a v servise určitě taky ne

2015-07-07 13:08:45

nelijes nevíš!

2015-08-04 20:09:08

Tak jsem vyndal svíčky a jedna je opálená z jedné strany. Takže to bude špatně stříkací vstřik Jenže poradil by mi někdo jak vstřiky vymontovat? Musí se odmontovat hliníkové sání? Musí se odmontovat i čerpadlo na servo? Nedostanu se právě kvůli němu na jeden šroubek.

Kde nejlépe sehnat vstřiky? Je dobrá varianta na Ebay?

2015-08-04 20:37:42

pegas: ahoj. Jj sani musis sundat. U serva vyned ty dva srouby nahora a lehce ho vyklepni do leve stany aby jsi se dostal na tem šroub.to saní ma zespodu jeste jeden blbe pristupnej sroub a trubka od egr ventilu. Pak se sundava vstrikovaci lista, ktera je na 5 sroubech dale tam je bstup a vrat paliva. Bacha v liste je benzin pod tlakem.

2015-08-04 20:45:09

jendoun: Super, moc děkuji za cenné rady Mám měnit všechny vstřiky nebo bude stačit jen ten jeden, jaký máš na to názor? Kupoval jsi je tady u nás nebo ze zahraničí?

2015-08-04 21:04:53

pegas: já tam dával repas z Honkongu. Koupil jsem jich 10 za desetonovou cenu jednoho u nas. Byl to risk, ale vyplatilo se. Zbyli jsem uz rozeslal do sveta... Bohuzel pro tebe. Ale i s repasama to jezdí jako divý. Uz na nich mam cca 30000 najeto a musim zaklepat... Bez problemu. Ještě k tomu vyklepnutí cerpadla do strany. Nebouchej do ty kladky jinak se skripme ucpavka na ty hridelce a budea ho pak muset pretesnit jako ja. Vyklepni to prez ty ocha zkrz ktery jde sroub pomocí dřívka. Az budes mit tl benzinovou listu povolenou, tak bude celkem fest drzet na tech tesnenich... Musi se trochu zabrat. A az ji tam budes vracet utahuj vsechny srouby soumerne, aby se ti tesneni neskroutili a nechcal z toho pak benzin. Hlasi ti auto chybu zapslovani na valci?

2015-08-04 21:08:42

Jeste k dotazu... Muzes vyndat vsechny a nechat je zmerit, jestli spravne davkujou. Za prwdpokladu, ze mps nutne nepotrebujes a mas neco jinyho na jezdeni. Jestli ksi z okoli prahy, tak se muzem domluvit a sejit se popripade bych mohl delat tecnicky dozor.

2015-08-04 21:11:53

jendoun: a repas by tady v ČR někdo neudělal? Nebo je to pořád dražší než z tý Číny?

Psalo mi to chybu na 3. válci. resetoval jsem to odpojením baterky a už to zase nic nehlásí, ale cuká to jak prase.

2015-08-04 21:28:57

pegas: kupoval jsem je prez alibaba.com najdes je pod tim vyrobmim kodem. Myslim ze to nylo L3K9 13 250A ale jistej si nejsem. Kouknu na to. Nevim, jestli ny je tu nekdo opravil. Byla to nová triska navarena do ppuzityho tela s pouzitym konektorem. To davkování jsem nechal zmerit v chloumku u melnika v bosh servisu. Je to mereni a zaroven cisteni, ale me to cisteni nepomohlo

2015-08-05 10:25:31

Zdravím. Mám sice jen 2.3 bez turba ale moje začala cukat a střílet do sání. Dělá to jen od volnoběžných otáček do cca 3 tisíc, jen když přidám plyn asi na 50% tak to jen cuká ale jak zmáčknu na podlahu tak to začne střílet a nedá se s tím domluvit. Od 3 tisíc nahoru můžu s plynem udělat cokoliv a motor má zátah a jede normálně. Na diagnostice mi to nic nenapsalo. Neví někdo čím to může být?


Odpovědět

1  2  3  4