Fórum - Téma


M6 MPS cukání


Fórum 6 GG / GY M6 MPS cukání

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2013-06-16 22:41:04

Mazdar tak čištění vstriku nepomohla, tak jsem musel vstriky vyměnit. Mazda zas mazdi jako divá

Prý MPS nemá benzínový filtr, nezkouseli jste někdo přidat nějakém univerzální, protože nevěřím že u nás je perfektně cistej.

2013-10-08 10:06:48

2jendoun:Zdarec mám ten samej problém chcu se zeptat kupoval si nový v mazdě?kolik stáli?dikec

MAX6  
J.
2013-10-08 16:53:41

jendoun: Všem se omlouvám za dezinformaci. Objevil jsem na MPS palivovej filtr. Je to ale celá ta nádobka okolo palivovýho čerpadla a tim pádem je cena docela monstrózní. Počítejte okolo 1500Kč (možná v USA by byl levnější). Kód toho filtru je L3M8-13-ZE0D. Předtim jsem ho neviděl,protože třeba je prostě schovanej a sám o sobě neměnitelnej. Musí se vyměnit celá ta plastová patrona v nádrži. Na obrázku je to kód 13-ZE0

2013-10-08 17:02:19

To jsi objevil ameriku, protoze podobne palivove filtry jsou u vsech aut

MAX6  
J.
2013-10-08 19:10:06

orgasmic: Máš pravdu, objevil jsem ameriku. U tý většiny aut totiž z týhle patrony čouhá v katalogu filtr i když se dá sehnat jen s tou patronou. A nemam čas demontovávat každý auto na planetě. U mě je třeba v týhle patroně jen sítko co se pere a nemění.

2013-10-08 19:23:12

Je to palivový filtr s regulací tlaku.

2013-10-23 10:51:43

zdarec lidi mam taky MPSku a taky mi to cuka kdyz se to dostane nad 4 tis. otacek vstrik sem cistil uz 3x vzdy to pomuze tak na mesic ..proste to tam chce dat novej mam 2005ku nevite jstli by fungoval vstrik treba z 2006..protoze sem psal do mazdy a novej stoji 13000 bez dph..:D a na ebay maj jenom od roku 2006 diky za odpoved

2013-10-23 11:28:30

chlůmik: podzim 2005 je braný jako model 2006 ;) když dáváš něco vyhledávat, používej rovnou 2006 - na spoustě shopů MPS 2005 vůbec neznají.

A jinak pokud jde o díly (snad se nepletu) po celou dobu výroby M6 MPS (2005-2007) byly stejné.

2013-10-23 13:09:18

achmed: Presne, je to stejne v prubehu celeho vyrobniho cyklu a zadat 2006 pro tu tvou je presne - MPS i MAZDASPEED 6 a model 2006 je vyroba 2005, takze se nebat a OK. Jak píše Achmed "the terrorist " v USA se proste bere, ze MPS bylo 2006-2008 a ne 2005-2007 jako my tady.

2013-10-23 13:16:48

mimochodem, vstřiky by měly být stejný i na M3 MPS

2013-10-23 22:53:52

ok dikes vsem za odpovedi ja to skusim nak objednat snad to prijde..:) (byl sem prihlasenej na bratruv profil chlůmik :) )

2013-10-23 22:56:30

a este ohledne toho palivoveho filtru je mozny ho z toho vyndat a nahradit ho nekde po potrubi filtrem treba z oktavy bylo by to o dost levnejsi a i ten pristup by byl lepsi...

MAX6  
J.
2013-10-23 23:01:29

chlumec: Zkoušel jsi psát Jendonovi ? Ten nějaký vstřiky na MPS prodával.

2013-10-24 00:02:54

Mazdar bazar zkoušel jsi svíčky u mě to bylo svíčkama, odrovnal jsem je když jsem umejval motor dal jsem origo nkg mazda a zase lítáme

2013-11-10 20:40:00

zdarec vstriky sou vymeneny a uz lita ale mam zase jinej problem..jakmile vytocim motor prestane jit plyn(asi) jako kdybych vypnul klicek (skapu na plyn a nic se nedeje) ale kdyz necham spadnout otacky priblizne pod 2tis. otacek tak to zase zacne slapat nevite nekdo co stim..?? neni mozy ze bych tam nekde zapolik spatne kabeby nebo neco podobnyho..?? diky za odpovet..

2013-11-13 11:39:46

tak sem to pichnul na pocitac a pise to..:vys. vstupni napeti BARO snimace/absolutni tlak potrubi (P0108) nevite nekdo co stim..??dikes

MAX6  
J.
2013-11-13 12:31:47

chlumec: Ahoj. Tuhle chybu hlásí tzv. MAP čido (Manifold Absolute Presure). Buď je to čidlo vadný,nebo je špatnej konektor či kabely k němu. V extémních případech je to vada samotný řídící jednotky. Tohle čidlo vlastně určuje jakej je podtlak v sacim potrubí. V podstatě by se dalo říct,že to je takovej jinej princip váhy vzduchu. Takže nejdřív zkus na čidle vyčistit konektor a znova ho zapojit,případně pak to řešit dál.

Ještě abych to trocha víc upřesnil. To čidlo mívá většinou 3 konektory. 1.je uzemnění 2.je signální napětí z řídící jednoky 5V a 3. konektor je informační kterej posílá určitý napětí zpátky do řídící jednotky podle toho jakej je podtlak v sacim potrubí. Na tom třetim konektoru (informačnim) by mělo při volnoběhu bejt napětí cca 1-1,5Voltu a při plně otevřený klapce cca 5Voltů.Když řídící jednotka zjistí že z tohodle čidla jde větší napětí než těch 4,5-5V tak zahlásí tuhle chybu P0108. Proto to chce zkontrolovat jestli není nějaká chyba v konektoru nebo v kabelech k tomu čidlu (zkrat,atd...) případně to znamená že to čidlo je poškozený. Taky je dobrý zkontrolovat všechny podtlakový hadičky.

To samotný čidlo jde prej zkontrolovat tak,že dáš klíček do kolo ON,ale auto nenastartuješ,zapojíš si třeba nějakou univerzální diagnostiku,která umí sledovat napětí z toho MAP čidla a to napětí by mělo bejt okolo cca 0,5V (klasickej venkovní atmosferickej tlak).

Snad se nepletu,ale to čídlo by na MPS mělo bejt tady:

2013-11-13 15:46:44

jj to cidlo je z boku dinamicky komory sani z leva, jako by za merkou oleje. zkus mu prostriknout konektor nejakym cisticem elektroniky. ja, kdyz jsem mel to cidlo venku, tak jsem ho prostriknul cisticem karburatoru ve preje a funguje mi, ale nevim, jestli ti to mam doporucit :D

2013-11-13 16:49:53

taky jeste jak vypadalo to kovovi tesneni na dinamicky komore a skrtici klapce? ne,uze ti tamtudy ufouknout pri vysokejch otatackach(cili vysokym tlaku)

2013-11-13 22:46:00

tesneni vypada pekne...skusil sem zahejbat konekrotem od toho cidla nemel sem cas to rozebirat vic...a dneska to jelo normalne... a na ty spojce byla rozriznuta stahovaci paska tak jestli si stim uz nekdo nehral..:)


Odpovědět

1  2  3  4