Fórum - Téma


M6 MPS cukání


Fórum 6 GG / GY M6 MPS cukání

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2012-02-28 05:19:27

Ahoj všichni, vyskytl se mi na aute problemek... zacako mi cukat pri jizde, v servisu mi rekli ze je to porucha zapalovani 2. valce, ale nedelaji to ani svicky, ani civky, komprese je v poradku... nemate nekdo nejaky tip cim by to mohlo byt?

2012-02-28 09:31:16

A co vstřiky

2012-02-28 09:42:11

A co rika VAG?

Kontroloval jsi vzduchovy filtr?

2012-02-28 11:05:42

Ak to robi len jeden valec, pricina nebude v niecom, co maju valce spolocne - teda to nebude filter. si myslim.

Sviecku si mal predpokladam vymontovanu a nebola od oleja... potom treba prejst komplet kable od rozdelovaca po sviecku a vsetky kontakty - spoje kablov vycistit. Prip. premerat kable, najlepsie pri zatazi. Ono sa moze stat, ze pri malom napati (cca 5 V, ktore ma bezny multimeter) namerias velmi nizky odpor, a az pri merani vysokym napatim najdes zvyseny odpor. Popozeraj a porovnaj si to s ostatnymi kablami. Alebo nic nemeraj a poprehadzuj ich medzi sebou, ak to dlzka kablov dovoli.

2012-02-28 12:11:47

dekuju mockrat vyzkousim to a dam vam vedet jak jsem dopad :)

2012-02-28 19:18:52

Rozhodne zkontrlovat kabely ke svickam a svicky

MAX6  
J.
2012-02-29 08:05:53

Tohle auto nemá kabely ke svícím,tady je položená rovnou cívka s fajfkou na svíčce.To je stejnej systém jak na motorce. Já myslim že to bude dělat kabel co vede do tý cívky.

Když by to cukalo i na neutrál s vytočenym plynem,tak by moch někdo hejbat tim kabelem a pozorovat jestli se to náhodou nechytne.

Takhle jsem hejbal s kabelama ke svíčkám u 626GE a jeden z nich byl propálenej. To byla bomba do ruky

2012-02-29 10:22:53

No to su veci

2012-02-29 21:57:47

tak jsem do nadrze nalil nejakou sragoru na odstraneni vody z benzinu a cistic vstrikovacich sistemu a zkubani pomalu mizi dokonce mi zhasla takontrolka poruchy.no je to vubec mozne? asi byl pricpanej vstrik, tak vymenim palivovy filtr a budu s modlit ze se to procisti poradne :D a prinejhorsim se to bude muset rozebrat avymenit, ale proti tomu ceho jsem se bal je to pohoda :D tak drzte palce :D urcite dam vedet jak se to vyviji

2012-02-29 23:02:00

Ahoj měl jsem na konci roku podobný problém. Cukání v tahu, jednou ano, jednou ne, kontrolka systému řízení spalin, chvíli svítí, chvíli ne. První verze byla špatné palivo. Na diagnostice se ukázaly chyby ... řídící okruh regulátoru tlaku paliva (???) a lambda sonda (zadní), DTC kódy už si z hlavy nepamatuju .... Protože už nemám OBD II diagnostiku, dal jsem auto do servisu na kompletní prověrku ... na nic nepřišli a slíbili, že budou volat specialistu Mazda Europe, který sedí někde v Bratislavě, co to může být.

Už se nikdo neozval, ale ....

V servisu vyndal baterku, už ani nevím proč t.j. resetoval řídící jednotku. Od té doby se už nikdy problém neopakoval a auto jezdí zcela suverénně .... ani se nečistil palivový systém.

Nějaké jasné vysvětlení nemám. Obecně mám strach z paliva, ne všude mají N98 a tak kombinuju N95 a N98 (resp. moje drahá polovička, už s autem moc nejezdím) ... klidně jsem ale někde mohl mít špatně připojený nějaký kabel ... těžko říct.

2012-02-29 23:08:36

Vidis, no. Trebalo to vypucovat. Viem ze to pomaha to som ti nenapisal Fajn, sme radi ze to zabralo.

MAX6  
J.
2012-03-01 09:20:42

Gratulace.

Ty dnešní paliva co se daj natankovat to je sranda.

MAX6  
J.
2012-03-01 11:16:23

Franta.S: Ahoj. Všim jsem si že píšeš že mixuješ 95 s 98. Neklepe ti občas motor ? Jen tak jsem listoval manuálem a je tam napsaný min. 98,ale zaslech jsem že se dá použít 95 jen na dojezd k nejbližší benzínce kde už maj 98 a nesmí se přitom použít turbína.

Ještě jsem koukal na kompresní poměr (9.5:1) což je hodně na turbomotor a tak se divim že ti to nikde neklepe nebo aspoň neni trochu hlučnější.

Nám se bohužel ještě nestalo že by jsme museli natankovat něco jinýho než 98 nebo 100 tak nemůžu říct a proto se ptam.

2012-03-01 13:41:05

ja tam zatim nenalil nic jinyho nez 100 verva nebo jak se jmenuje, ale nvm co tam lilo to cune predemnou... a kdyz jsem videl ty svicky co do toho nacpal a ten olej tak pochybuju ze to byla 98...

MAX6  
J.
2012-03-01 14:08:17

No jo no.S tim nic nenaděláš. Taky nechápu takovýhle tydýty co to akorát huntujou.

2012-03-01 23:45:50

Ten vysokooktanový benzín je tam předepsán kvůli přímému vstřiku (DISI) a vrstvenému spalování, klepání není problém, ostatně jako u žádného moderního benzínového motoru, který umí podle čidla klepání upravit předstih.

Už jsem Ti někdy psal, že motor je velmi citilivý na to, co se natankuje, když to "nevyjde", je to poznat hlavně na hlučnosti a trošku na spotřebě ... někde jsem četl, že na N95 je ztráta výkonu asi 30 PS, ale to se stejně u auta s 260 PS v normálním provozu špatně poznává.

Akorát .... v Čechách jsem měl u některých pump po natankování N98 pocit, že je to N91 ....))) .. V Německu funguje skvěle Aral Ultimate 102.

2013-03-25 18:30:39

tak podle diagnostiky P0303 = chyba zapalovani 3. valec... :( tak jsem vzal svicku a dal ji na prvni, civku ze 3. jsem dal na druhej valec...a svete div se.. znovu P0303... takze vstrik

MAX6  
J.
2013-03-25 20:27:20

jendoun: Pořád jsem tě nezlákal ?

Jinač tady na eGay jí maj originální za cca 5000Kč s poštovnym (): http://www.ebay.com/itm/M...el-Injector-/190717739035

a tady za 4200Kč s poštovnym: http://www.ebay.com/itm/S...sh=item51a2766e5b&vxp=mtr

Prolít jsem to jen tak zběžně a ty ceny nic moc (za novej)

Fuel injector cleaning

I discovered an injector cleaning vid here on youtube, so I thought I'd make one specifically for XJ owners and the popular 703 swap.

2013-03-25 21:02:21

MAX6: hele zlakal, uz mam doma tlacitko a strikacky :D ale nevim co presne ma v tom spreji... nejakej odstranovac karbonu??? ja moc anglicky neumim :D a prostrikava ho oboustrane ze jo

MAX6  
J.
2013-03-25 21:06:44

jendoun: Hele má v tom obyčejnej čistič karburátorů: http://www.zbozi.cz/?q=%C...%8D+karbur%C3%A1tor%C5%AF

nejdřív natlakuješ ten vstřik tim čističem a chvíli ho necháš pod tlakem. Potom zmáčkneš tlačítko aby jsi to prostříknul. Takhle to párkrát profoukneš a pak to uděláš z druhý strany.


Odpovědět

1  2  3  4