Fórum - Téma


M6 GY 100kW Diesel chcipa za studena


Fórum 6 GG / GY M6 GY 100kW Diesel chcipa za studena

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2012-11-23 12:30:15

dotaz na experty na diesely:

2003 M6 100kW RF-D cca 220tis km

nove zhavice, novy SCV ventil, novy naft. filtr....

auto rano v pohode chytne, ale do cca 6-8sec chcipne, pak uz dlouho toci nez opet naskoci cca 10-15sec, pak uz drzi dobre, otacky nekolisaji, vykon vyborny...nikdy se to nestane za tepleho motoru.

tak a kde hledat? mate nekdo napad?

2012-11-25 16:27:06

no taaaak to ani experti nemaji napad????

2012-11-26 14:09:23

mám přesně ten samí problém a vůbec nevim co to dělá

2012-11-26 23:55:39

odkud jste???

2012-11-27 02:59:23

auto se pohybuje na ceskobudejovicku a na vysocine.

2012-11-27 10:22:14

Chrudim

2012-11-27 16:46:18

tak, kterej z vás mi to doveze???

2012-12-29 17:38:24

To bude zanešený EGR ventil. Stačí pořádně vyčistit, nový je zbytečně drahý.

2013-02-10 11:53:58

snad se k tomu ted v tydnu uz dostanu....

jen jsem premyslel:

pokud to na prvni otoceni i za studena perfektne chytne: - komprese i zhavici svicky jsou OK

po par vterinach behu - chcipne - tam tusim bud problem s podtlakem (tedy ten EGR) nebo "bublina" v palivovem potrubi ktera "dojede" do CR a tam prestanou vstrikovace davat palivo do motoru. Po dalsim startovani a tedy odvzdusneni CR to chytne a pak uz drzi bez problemu....

palivovy system se zda v poradku, nikde nic netece....byl na podzim vymenen SCV + pal.filtr (NIPPARTS) duvod bylo chcipani auta za jizdy na volnobeh semafory apod.....

2013-03-31 17:33:16

tak chyba odhalena:

mikrotrhlinka v plastovem vicku s plovakem na palivovem filtru.

tudy se do filtru dostaval vzduch....po nekolika hodinach stani. Nafta ven nesla, coz je zajimave, ale je to tak.


Odpovědět