Fórum - Téma


M6 GJ - Orientační ceny za garanční prohlídku


Fórum 6 GJ M6 GJ - Orientační ceny za garanční prohlídku

Informace o modelu: Mazda 6 GJ

Diskuze o vozidlu

2015 6 GJ

126 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Automatická převodovka.


1  2  3  4  5

2016-05-09 11:42:49

lambdamen: Ahoj, mám švestku 2.2d 129kw. v AT najeto cca 124000 a včera se mi povedlo jet za 5.3. jinak jezdím ve městě 6.2

2016-05-09 12:59:36

Můj ty Kokose.. jak to děláš ? Já když jezdím čistě Prahu a to jako okolo centra, takže opruz mám aktuální průměr 8.2. Mám taky 2.2 AT AWD. Podle všeho ta automatická převodovka přihodí 0,5 a awd taky..

2016-05-12 09:43:58

kokos: Divim, že ti jízdou nafta nepřibývá.... Teď jsem jel dálku, celkem 1700km, dle předpisů a za 6,9l na 100... Druhé auto co mám doma je silnější, benzinové a při stejném jízdním režimu žere méně.

2016-05-16 12:34:42

Zdravim, jen zpátky k tématu. Servisní prohlídka 3roky/ 60000km dnes za 8 270 bez DPH.

2016-05-24 11:08:12

mazdaaaa: Jel jsem Ředhošt - Ústí nad Labem podel vody, chladnější a vlhčí počasí. Pokud mám lehkou ruku na plynu tak je spořeba stále 6.2-6,9 l/100km. Pokud jezdím jako prase tak je spotřeba 7,2 l/100km. Vše jeté na 19" 225x45 continental, start-stop vypnutý a ve městě. Přes zimu na 17" zimákách stejnýho rozměru se stále spuštěným motorem i při stání mám spotřebu max. 8,0l/100km. Do nafty liju VIF.

PS. doporučuju ještě při dotankování reset počítadel

2016-05-24 11:19:24

lambdamen: ironii si nechej pro jiné.. Z huby sr*č jsem si přestal dělat v 16.letech...

2016-05-29 12:25:07

No také se připojím k lehkému offtopicu - mám M6, GJ 2.2 D, 110kW, MT, na 17" co na tom byly obuté, nafta z Globusu + VIF, v autě 2 lidi (s mojí váhou skoro jako 3 lidi :) a spotřeba je měřená po okreskách, žádná pomalá jízda ale není to holt dálnice = spotřeba 5,1 (obrázek přiložen)

2016-05-31 13:57:50

solverino: No ano, okresky sa s takou spotrebou daju urobit, ale nesmies moc predbiehat a musis jazdit podla predpisov. A hlave sa nesmie regenerovat DPF :)

Mal som 2 roky GJ 2.2. 110 kW a jazdil som bezne za 6.

2016-05-31 16:00:30

To že je 150k verze výrazně méně žravá než její silnější sourozenec je známá věc. Kdo nevěří, ať koukne na spritmonitor.de

Ono taky jde o jiné motory. SIlnější verze vznikala jako úplně nová jednotka, slabší byla evoluce staršího motoru. Alespoň před faceliftem GJ to tak bylo. Později jsem to už nesledoval.

2016-05-31 16:03:00

Nezmysel, ide o skoro totozne motory.

2016-05-31 16:20:29

lubosh: https://www.stream.cz/meziplyn/829023-mazda6-kombi

zhruba ve třetí minutě videa to zazní. Slabší motor alespoň zpočátku nebyl nový.

2016-05-31 18:36:18

lambdamen: tak zrovna v tom videu mluví HK o naftovém motoru se 145 koňmi a jde o motor z roku 2013, současné naftové motory Skyaktiv jsou úplně shodné a ten slabší má 110 kW a 150 koní. resp. mi i potvrdil prodejce v roce 2015, že jde o totožný motor a liší se pouze naladěním ŘJ. když jsem auto kupoval v roce 2015, tak mi shodu motoru (ale i spojky atd.) potvrdilo vícero prodejců... celkem tomu věřím.

2016-05-31 19:11:39

solverino: Beru a nerozporuji, když jsem vybíral já (počátek 2014) bylo ještě aktuální předchozí provedení.

2016-05-31 19:22:24

lambdamen: tak zřejmě se dělaly nějaké úpravy, četl jsem a slyšel o problémech prvních naftových skyaktivů, jasněji by do toho vnesl někdo přímo z Mazdy (asi nějaký technik)... dokonce jsem i slyšel o možnosti udělat ze 110 kW motoru motor 129 kW "prostým" přehráním SW v řídící jednotce, ale vyzkoušeno nemám a o nikom kdo by to měl taky nevím... každopádně by to byla zajímavá možnost "upgrade"

EDIT: měl jsem i M6 v provedení GH (2009)jako hatchback (to bych mnohem radši než kombi nebo sedan) s MZR CD 136 kW a taky to byl super motor a príma svezení...

EDIT: zkusím až pojedu zase okresky, jestli bych spotřebu ještě nestlačil dolů :) pořád mi vrtá hlavou ta papírová spotřeba...

2016-06-02 04:50:21

lambdamen: v 2:24 hovori o slabsom 2 litrovom 145 konovom dizlovom motore - nic take sa do novej sestky nedava (aktualne je 2.2l a 150hp), rovnako ako 18" kolesa ktore tiez spomina (iba 17" a 19")

verim, ze sa pri testoch tie udaje mozu pliest, ale urcite by som ho nebral ako zdroj informacii

2016-06-02 15:24:46

Aj v roku 2013 tzn. od zaciatku vyroby sa do Mazdy 6 davali dieslove motory Skyactiv 110 kW a 129 kW. Po facelifte sa motory moc nemenili, pribudlo cidlo "kvality nafty" kvoli problemom s vackovym hriadelom atd.

Stale si myslim, ze tie motory su skoro totozne.

2016-06-04 10:37:50

solverino: Jak jsi psal, motory jsou totožné,ale přehráním softveru jen nestačí. Pokud by to bylo tak snadné tak při chiptuningu by to udělali rovnou a to neudělali.. Viz odkaz.. o navýšení uvažuju

http://www.xtuning.cz/chi...azda/6-gj-skyactiv-d-2012

A ještě přidávám video z youtube.. je to sice slabší verze,ale zase 4kolka a tam je spotřeba podobná

2016-06-04 10:53:05

kokos: tak třeba ten SW pouze přehrávají... nejsem schopen odhadnout co vlastně dělají. Moc takovýmhle "tuničům" nevěřím, napsat na web jde prakticky cokoliv. Taky říct, že po přehrání to má tolik a tolik kW, záruka není prakticky vůbec žádná.

Ad video na youtube = IMHO jsou to okamžité spotřeby, do kopce to žere víc, z kopce to jede "zadarmo". Když to rozjedeš na dálnici a dáš nohu z plynu,můžeš jet 200 km/h za 3 litry nafty :) Bych řekl, že je to spíše dlouhodobější věc, jak se kdo sžije s autem, po 20.000 km u mě nastalo snížení spotřeby. Taky mám osobní zkušenost, že na tempomat je vyšší spotřeba než s citlivou nohou (a to u Mazdy 6 verze GJ i GH).

Ad tunning: ještě si vzpomínám, že mi kdysi říkal při koupi M6 jeden odborník, že spíš než přehrát SW by to šlo udělat tak, že by se připojila krabička s nahraným SW do WAG zásuvky (nebo jak se to u Mazdy jmenuje) a v případě potřeby si to řidič vyndá a jede do servisu s "normálním" autem... ale jestli by to fungovalo, no nevím?

2016-06-05 20:30:48

solverino: je pravdou,že jsem vožil jiné video a nevšimnul jsem si,že tam není značka průměru. To je celkem jedno, youtube je plný podobných videií a kdo bude chtít hledat,jistě najde.

Co se týká navýšení výkonu.. xtuning je prověřený autosalonem a hlavně u toho můžeš být. Výkon před i po ti měří na brzdě. Dostáváš do ruky papír s garancí atd. Určitě bych věřil spíš jim než nějaké krabičce..

Samozřejmě je to věc názoru a zkušeností ..

2016-06-05 20:51:09

kokos: chtělo by to nějaký osobní vyzkoušení toho tunningu, dlouhodobější... někde tu někdo postoval v jiným vláknu, jak je spokojenej se svojím tunningem a pat tam někde bylo, že měnil biturbo na 190.000 Km, tak o to zase nestojím :( nemáte někdo zkušenost?


Odpovědět

1  2  3  4  5