Fórum - Téma


M6 - GJ - kotouče , destičky


Fórum 6 GJ M6 - GJ - kotouče , destičky

Informace o modelu: Mazda 6 GJ

Diskuze o vozidlu

2015 6 GJ

3 fotek  |  107 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka.



2016-08-06 18:25:20

Našel jsem tu několik stižnosti na kotouče a brzdy u M6 GJ, ani ta moje nebrzdi, tak jak bych si představoval. Řešil to někdo ? Kupovali jste si větší kotouče ? prosim sdilejte zkušenosti pokud mate s tuningem brzd :) dik !

2016-08-06 20:42:15

co znamená, že nebrzdí? já si na brzdy nemůžu opravdu stěžovat, mám tedy tu z roku 201ž po faceliftu

2016-08-06 22:10:18

mmlejnek: hele tvl lidi... neni nahodou takovejhle zasah do BRZD(!!) jako vetsi kotouc zasadni argument do ruky pojistovaka (ci statniho zastupce), co bude resit vas pruser?!

mmch nase Mazda brzdi dost slusne... hlavne co se tyce DAVKOVANI i pri intenzivnim brzdeni.

Jestli je nekdo zvyklej z nejaky francouzsky m-rdky, ze nic nic a najednou se zapichne do asfaltu.. tak TAK to imho vypadat nema :P

2016-08-06 22:33:59

hiks: Na klubech francouzských vozů také nenadávají na japonské tak to prosím nedělej tady .. Díky.

2016-08-06 22:42:24

magnetto: muzes mi rict, v cem krivdim soucasne francouzske produkci? A kdyz uz jsme u toho, tak mi prosim jmenuj aktualni francouzske auto, ktere (co se tyce pouzitelnosti a JIZDNICH VLASTNOSTI) muze smele konkurovat 6 GJ?

Mne by to totiz fakt zajimalo. Ja jsem mazdu estku podedil po kolegovi, nevybral jsem si ji -- ale po roce jezdeni (hlavne manzelkou) fakt musim rict, ze to auto je povedeny.

A to stale jeste mam v garazi FR auto :) Aktualne jezdim ovsem BMW...

2016-08-06 23:14:34

hiks: Hele, já se tu nebudu dohadovat o tom, jaké jsou auta různých značek kvalitou propracovány a spolehlivé. To že tu jsou rasisti na "koncernisty" celkem chápu ale myslím že i jiné značky mají své přednosti. Týdně opravuji auta (samo že jen mazdy) cca 4 a vím o tom své.

Poslední BMW co jsem viděl bylo u McDonaldu kdy se snažil při výjezdu nějaký idiot urvat zadek na BMW 116 - hm.. jediné co sklidil byl obrovský smích všech co to viděli..

BMW je srdcovka stejně jako Mazda nebo AR.. Nemám proti nim nic - jen prostě vlastním, opravuji a mám rád Mazdy - proto jsem na tomto klubu. Automotoklub je záštita všech značek i neznaček. Mrkni http://www.auto-moto-klub.cz/

2016-08-07 02:36:54

Prošel jsem mraky aut včetně Německých, Francouzských a taky posledních dvou Mazd 6 (obě v maximálu). Mezi nimi jsem měl Peugeot 508 rovněž v maximálu a nezažil jsem s nim ani 10 % problémů, co s oběma Mazdama 6. Poslední jsem koupil 17.12.2015 Mazdu 6, 2.2 129kW, Revolution ToP. Mám najeto cca 24.000 km a už bych o tom autě mohl napsat knížku Neustále něco řeším a ani nemám chuť se sem rozepisovat, co vše jsem od servisů až po chyby na autě zažil.

Na VW PASSATU jsem najel 436.000 km- žádný zázrak a ani spotřeba, o které všichni bájeli. Na 5 letech kvůli korozi výměna střechy a 5 dveří v rámci záruky!

M 6 2.2 GH Sport- mraky problémů: elektrika- tzv. bezklíčkové otvírání a zavírání dveří. Řešily to 4 servisy Mazda, než se na to přišlo 3 rozvodové řetězy do 180.000 km (poslední už vydržel do prodeje na 250.000km- mimo jiné výměna po záruce stojí 30.000kč se všemi MAzdou předepsanými díly), na 3 lete a třech měsících koroze na vnitřní straně 5 dveří- nedostříkaná barva z výroby (pouze plnič). Na 4 letech přelakování střechy- tenká vrstva barvy a vznikající mini koroze pod ní. Obě korozní záležitosti hrazeny z vlasní kapsy. Mazda mi řekla, že mám záruku na povrchovou korozi 3 roky. Bylo mi řečeno, že mám přijít, až budu mít díry skrz. V mezidveřních prostorech prosvítal plnič z pod barvy. Rezavé panty dveří- mazda nastříkala bronzovou pastou na závity Totálně rezavý celý podvozek (nápravy, výfuk) atd.

Peugeot 508 (dodnes se po každé na cestě ohlédnu ). Pouze běžné opotřebení a průsak vody do BSM přes podběh- utěsněno a bylo po problému.

Nyní Mazda 6 2.2 129kW, Revolution ToP (měkký a tenký nerovnoměrně nanesený lak-nemohu vůbec do kartáčů, takže myju auto ručně, rádio- 5x v servise a dodnes to není opravené na 100%- nefunkční RDS, navigace ukazuje jinou poluhu i o desítky metrů, propadající se podlahy vpředu atd.).

VÍTE CO JE ZVLÁŠTNÍ? NA KAŽDÉM FÓRU JSEM NAŠEL VŽDYCKY ČLENY, KTEŘÍ MĚLI NEJLEPŠÍ ZNAČKU A VŠE OSTATNÍ BYLO ŠPATNÉ! TO JE TO NAŠE ČECHÁČSTVÍ A MALOMĚŠŤÁCTVÍ

Máme doma jako druhé auto Peugeot 207 SW SPORT, 1.6 HDI, které má 9 let s nájezdem cca 101.000 km a jen jezdíme! Proč to nezažívám u auta skoro za 1 mil. Kč? Je úplně jedno co si koupíte, je to jen o pocitu! Nic není dokonalé a bez chyby!

Chybí tady slovo TOLERANCE! Co na to pání administrátoři těchto stránek? Proč nechávají příspěvky plné urážek a nesnášenlivosti vůči čemukoliv? Uvědomují si vůbec, že je tolerování výše popsaného za hranicí zákona?

2016-08-08 14:19:57

magnetto: hele uznej sam... mas pocit, ze ti co produkuji vsemozne Citrouse v TECH AUTECH SKUTECNE JEZDI?

Ja teda ten pocit moc nemam.

U BMW nebo tehle Mazdy co mame ano -- tam mam skutecne dojem, ze ten kdo to navrhoval v tom skutecne jezdil a +- to odladil.

Ad. BMW 116(i?).. co mas proti jednicce? Zadokolka, pomer hmotnosti 50:50, a zrovna 116i se delavala i v (trochu pridusenym, podobne jako GJ 2.2D 110kw) dvoulitru a nejezdi to spatne.

A utrhnout se to da.. a jet s tim kudla taky. Samozrejme, na driftovani na parkovisti ZA SUCHA to neni.. ale to by mne asi stejne nebavilo.

sikyl: "VÍTE CO JE ZVLÁŠTNÍ? NA KAŽDÉM FÓRU JSEM NAŠEL VŽDYCKY ČLENY, KTEŘÍ MĚLI NEJLEPŠÍ ZNAČKU A VŠE OSTATNÍ BYLO ŠPATNÉ! TO JE TO NAŠE ČECHÁČSTVÍ A MALOMĚŠŤÁCTVÍ"

kde jem to rikal? :) Ja jenom tvrdim, ze soucasna FR produkce je +- proste divna.. minimalne pro ridice, co od auta ocekava, ze bude JEZDIT dobre.

A mmch.. ted jsem precetl ten konec tveho prispevku.. hele.. do pravnich adventur by ses asi nemel poustet.. nebo resp. kdyz kecas takove nesmysly o TZ, jak ti mam verit, ze to co rikas o autech, je jine?

OK, jses mozna ridic, pro ktereho je alfa-omega spolehlivost a moc neresis jizdni vlastnosti, chovani brzd a ergonomii ovladani moc neresi. Dobre, proc ne. Ale PROSIM.. nedelej ze sebe nekoho, kdo rozumi autum :)

Co chapu, ze litani po servisech je na prd.. o tom zadna. Nedelam z Mazdy nejak extra znacku.. jenom rikam, ze z toho co jsme meli.. a tim myslim od nova... tak tahle Mazda FAKT jezdi, radi (ten zvlastni automat s menicem momentu + lamelovou spojkou zaroven) atd.. MOC PEKNE.

2016-08-09 11:50:23

hiks: Hiksy, nejsi tu první den a myslím že ani já pro tebe nejsem novinkou na klubu. Ber si to jak chceš ale tady moc s vychvalováním BMW a dalších značek nepochodíš a to ani v případě, že majitel celého automotoklubu je velký fanda a majitel značky BMW.

Nevím jestli to bylo na mě mířené ale rozhodně nedělám že se v autech vyznám! Myslím však, že o tom vím víc jak někteří a asi proto je na mě tolik požadavků mimo jiné v otázkách interních zpráv.

Jedna věc je koupit si funglovku a jezdit s ní - druhá věc je koupit ojetinu a dát ji do původního stavu po kreténech co na tom dělají rádoby tuning v konečný tuzing a idiotech co obdivují CHROME DESIGN z benzínky...

Snažím se držet co nejvíce slušného jednání a přeci jen na internetu trochu soukromého incognito stylu ale ti co mě znají více, ví že jsem najezdil za pár let více než jeden milion kilometrů a pracoval jsem v MB pro spol. ŠKODA AUTO. Nepiš tedy prosím takové bludy že tady někdo něco neřeší...

Kotouče na M6 GJ stojí opravdu asi za velké když na ně nadává X lidí co toto auto mají... Nyní jsem koupil ojetinu s asi 2 měsíce starými brzdami zn. STARLINE - mám se k tomu blíže vyjadřovat?

Mimochodem, na bývalé firmě jsem měl jako firemní vůz funglovku CITROËN Berlingo MultiSpace s motorem 1.6 TURBO NAFTA...

Takže prosím všechny co sledují tuto diskuzi, aby se vrátili k tématu.

2016-08-09 15:44:40

"Magnetto: Hiksy, nejsi tu první den a myslím že ani já pro tebe nejsem novinkou na klubu. Ber si to jak chceš ale tady moc s vychvalováním BMW a dalších značek nepochodíš a to ani v případě, že majitel celého automotoklubu je velký fanda a majitel značky BMW."

hele..:)... ze ty mi podsouvas, co jsem tak uplne nerekl?

Ja celou dobu rikam, ze nova M6 GJ JEZDI PEKNE.. podobne jako vetsina non-SUV BMW...a narozdil od velke casti soucasne FR produkce... coz je tvrzeni, se kterym budes doufam souhlasit.

Ad. kotouce -- jo, zvlneny kotouce nesnasim, kdo ne? My na nich zatim mame necelych 60k a moc to neskube. Ale asi hlavne proto, ze ja se snazim jezdit svizne plynuje.. a to i zatacky.. takze brzdim (se vsim) hlavne motorem.


Odpovědět