Fórum - Téma


M6 GJ - Diagramy, výkonové křivky


Fórum 6 GJ M6 GJ - Diagramy, výkonové křivky

Informace o modelu: Mazda 6 GJ



2014-01-04 15:05:13

toto som nasiel na dakom fore, hadam to je presne a mozno to niekomu pomoze pri vybere

2014-01-04 18:11:14

Díky, velmi poučné. Průběh krouťáku je pro mě další důvod, proč dnes nekupovat diesel. (Možná šestiválec BMW, ale to jsme někde jinde)

2014-02-13 10:19:10

mirec38: Super

2014-02-18 22:19:05

Všechny křivky...

2014-03-18 22:54:53

Ahoj. Nejak mi ty diagramy pro diesel nesedeli a tak jsem trochu zalovil na netu a nasel tyhlety obrazky. Jezdim se slabsim dieselem a podle jeho chovani mi spise odpovida papirove udavanym cislum, nez vyse uvedenym grafum. Zde uvedeny je k silnejsimu, ktery jsem take mel moznost vyzkouset ... a hned bych ho menil.

Musim ale uznat, ze kdyz se svezu v benzinu, tak je to mnohem vetsi poteseni.

2014-03-18 23:11:28

mariancz: Moje křivky jsou přímo z tiskových materiálu Mazda Motor Europe.

2014-03-19 21:36:51

shr3k: Jasne, verim ... a proto je to jeste divnejsi ... tvar neodpovida tomu, co Mazda propaguje ve svych katalozich [380 - 1.800-2.600 Nm/min] a na webu v konfiguratoru [380/1.800-3.600 Nm / U/min]. A pred koupi jsem to take hledal a nasel podobne grafy, ale ted jsem nasel jenom k te silnejsi, ktorou mas i ty, jestli jsem dobre videl v tvem profilu. Asi sam uznas, ze kdyby ty jejich krivky byli pravdive, tak by se auto asi chovalo jinak, nez se ve skutecnosti chova...

Ale nepisu to sem, abych rozpoutaval vasnivou debatu kolem toho...

MAX6  
J.
2014-03-19 22:05:21

Klucí vy se tu pořád hádate o křivkách z nějaký fabrikový/internetový prezentace. Nebylo by jednodužší a zároveň nejpřesnější kdyby jste obětovali 800-1000Kč a zajeli si na dynamometr ??? Navíc co tu koukám,tak tu porovnáváte diagramy i japonskejch a americkejch verzí,který jsou tak nějak absolutně jiný a s evropskou motorizací maj společný akorát tak název.(a to pořád neberu v potaz převodovku a že tyhle nahoře ukázaný diagramy jsou stvožený za ideálních podmínek né li na počítači)

Házet sem fabrikový diagramy z japonský verze,je tak nějak úplně mimo mísu,když tam ty auta už od Karla IV fungujou úplně jinak.

Když si sem hodíte diagramy z dynamometru svýho auta,tak aspoň můžete soutěžit kdo to líp zajel a komu to líp táhne = co auto to jiná křivka (minimálně v detailech) Teda pro soutěž to chce alespoň 3 měření (pro puntičkáře)

2014-03-20 08:26:04

mariancz: Já nevím, mám najeto s oběma výkonovými verzemi dieselu dost (obě jsou v rodině) a rozdíl cítím jen v tom, že tomu 150k nějak chybí finiš (výkonová špička) od 3000 výš, což se pozná třeba při předjíždění.


Odpovědět