Fórum - Téma


M6 GJ - Chiptuning


Fórum 6 GJ M6 GJ - Chiptuning

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 2  3  4  5  6

2015-11-13 06:26:00

to som si nemyslel, ze ten diesel nad 4000ot stale tak pekne taha , pani za ten oranzovy istop davam

2015-11-13 13:46:41

ondrap: z 90-160 to mas podobne ako ja s g145 za cca +14s, ale ja som mal idealne podmienky, urcite nie v stupani a ziaden vietor

2015-11-13 14:09:16

mirec38: ja jsem ty videa sem daval protoze jsem mel na tyden G165 a nepresvedcilo me ze to jede lip, jak tady pisete.

2015-11-13 14:20:43

ondrap: je dobre ze si to sem dal, sa som nijako nechcel znevazit tvoju pracu ci výsledok. Ja mam na tych 160 idealnejsie sprevodovanie na 3 ako ty na 4, preto to vypada vyrovnane

2016-01-08 20:43:53

ondrap: na kolko ti to nacipovali a kde si to dal spraviť? pred čipom na brzde bol aký výkon odmeraný? a oplatí sa? ja mám 2,2 d 150HP a tiež uvažujem že si to dám čipnuť len sa bojím auto má 10000km a je v záruke tak ak náhodou bude problém s autom tak stratím záruku.

2016-01-09 10:16:00

erikb: a kde to chces dat robit ? V BA som videl 2.2D robit v MMRacing a dali to na cca 200HP

2016-01-09 20:57:41

erikb: vzhledem k problemum kteryma skyactive disell trpi, chip nedoporucuji. Navic i kdyz ti tam pripadne origo sw vrati, tak mohou videt , ze se s jednotkou neco delalo.

Jinak mam 2.2 150k na brzde pred chipem 170k po chipu 205 ps , chvilku jsem s tim jezdil v lete ve vedru a prislo mi ze tam byly propady ve vykonu z duvodu spatneho chlazeni turba (maly intercooler), tak jsem tan nechal jen lehounky chip cca 180ps.

ja mam ale auto po zaruce, v zaruce bych to chipovat nenechal.

RadisMazda6, 2015-09-21 21:55:43 napsal:

Cau draci,

nezkousel jste nekdo chiptuning 6tky u teto firmy ? Je to nad jedina v CR, co to nabizi...

http://www.mereni-vykonu..../mazda/6/2013-/2-5i-141kw

Diky za info ..

2016-01-09 21:15:52

a o aké problémy sa jedna?

2016-01-10 12:14:46

erikb: problém je při nedokončených regeneracích se dostává nafta do motorového oleje , tím pak dochází k ředění a nedostatečnému mazání. Výsledek kolující piliny z vačky , ucpání podtlakové pumpy u brzd, případně zničení turba....

je toho tu plné forum viz třeba http://www.mazdaclub.cz/f...a6-gj-2013-91398?kols=128

OndraP, 2016-01-10 12:14:46 napsal:

erikb: problém je při nedokončených regeneracích se dostává nafta do motorového oleje , tím pak dochází k ředění a nedostatečnému mazání. Výsledek kolující piliny z vačky , ucpání podtlakové pumpy u brzd, případně zničení turba....

je toho tu plné forum viz třeba http://www.mazdaclub.cz/f...a6-gj-2013-91398?kols=128

2016-01-10 15:23:12

ondrap: no prečítal som to tu a píšu že sa to tykalo do roku 2013, ja mám modelový rok 2015 a podľa win motoru by sa ma to tykať nemalo

2016-01-10 22:00:39

erikb: u 2015 mas vacku s odolnejsim povrchem a senzor oleje, z duvodu minmalizovani problemu. Olej je ale neustale reden naftou, takze ti nikdo nezaruci , ze se to u 2015 nestane. Dulezity je menit olej treba po 10-12ti tis km.

2016-01-11 07:04:56

olej nemôže byt riedený naftou to nechápem ako to ma spoločné s regeneráciou filtra ?

2016-01-11 08:39:32

erikb: bohužel tomu tak je ... děje se to při nedokončených regeneracích... schválně si změř hladinu oleje, jestli je nad maximem, taky k němu čuchni... jinak navrhuji se přžesunout sem http://www.mazdaclub.cz/f...a6-gj-2013-91398?kols=128

zde se to řeší... posledních pár stránek i o možnosti se spojit proti Mazdě.

Jinak ti nechci kazit radost z M6 auto je to jinak dobrý, krom ještě brzd.

2016-01-13 14:46:00

ondrap: "problem" u mna pri "G"cku je ze pri 4ke zacinam na 2500rpm a teda kym sa ten benzin atmo "vysplha" do pouzitelnejsich otacok, prejdu 4 sekundy minimalne.

dizel taha naplno od 2000 kde ty zacinas.

Skusim urobit video kde pojdem z 3jky pri 80kmh. to bude niekde na 3000+rpm. Som si isty, ze ten vysledok bude iny.

holt, pri benzine treba viac pracovat s "palickou"

2016-01-13 14:58:13

ondrap: s tym nudzakom to je zvlastne. 2,2 sa chipuju bezne na 200+ps. aj belgicania BRP kde som bol ja na chip maju viacero tak naladenych.

inak osobne by som bol tiez velmi opatrny s chipom toho motora kvoli jeho "problemom"...

2016-01-13 15:03:07

problémy boli do roku 2013 kvôli nekvalitnej vačke ale po 2013 je to uz ok

2016-01-13 15:04:42

tibalt: no ono to bude za normálního počasí těch 200ps ok, ale ja to testoval v létě v tom největším vedru co bylo a hodně zostra, zkroutil jsem i kotouče poněkolikáté ... přišlo mi že když se to zahřálo , tak tam byly propady, prostě se to nestíhalo chladit. dokonce se mi jednou rozsvítila kontrolka DPF , jako že ucpanej filtr. Stačilo ale odpojit na 5 min baterku a vše bylo ok.

Dle mne to auto na chip dělany není. Nejdřív by se musely poladit brzdy, větší intercooler (dá se sehnat), snížit podvozek, pak bych to asi zas zkoušel

2016-01-13 15:06:16

erikb: vačka je furt stejná jen je potažená odolnějším materiálem, to že se olej stále ředí , tak stím nikdo nic neudělá, by museli komplet udělat jiný motor.

2016-01-13 15:23:28

ondrap: prikladam link to že je odolnejšia je dobre ak by bol motor zle navrhnutý tak verím že s fl by to uz nepredávali lebo by sa im to vracalo v záruke, mne dali záruku 5 rokov a 150000 km ak by to neodstránili tak neverím že by dávali na to takú záruku , ináč v Nemecku majú tieto autá nabehaných aj cez 200000 km https://www.mobile.de/cz/.../pg:vipcar/220279063.html

2016-01-13 15:33:18

erikb: to že to má najeto 200k neznamená, že s tím nebyly problémy :) zkus pročíst poslední stránky , jak jsem posílal odkaz na vedlejší diskuzi. Nebo se tam poptej, třeba ti to někdo líp vysvětlí.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6