Fórum - Téma


M6 GJ - Chiptuning


Fórum 6 GJ M6 GJ - Chiptuning

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 2  3  4  5  6

2015-10-16 18:14:46

zatial ziadne nove info o chipovani GJ som nenasiel

2015-10-16 18:16:43

mirec38: tak se to třeba objeví, až se zajede, přikrmení by neuškodilo :)

2015-10-18 20:11:29

radismazda6: pozri tread na cx5, tam som o tom pisal elaborat a daval aj grafy ta firma tuni pre nemcov co si to potom zapisuju do TP, a ma TÜV.

Treba skusit, tych 500e sa podla mna oplatilo, mozem zhodnotit po 10tis km

2015-10-18 20:16:35

OK díky a kde je nejbližší místo, kde se to dá zrealizovat ? :)

KOlik máš ted nalítáno na budíku ?

2015-10-18 20:21:05

radismazda6: prave som na 30tis km

Ja by som nenechal hocakeho garazoveho tunera sa rypat v sw, ale chalani v belgicku su fakt dobri. Staci pozriet ake auta robia. Asi by nemali taku klientelu keby neboli kompetentni.

Z bonnu som to mal relativne na skok, blizsie do CR neviem poradit

2015-10-18 20:23:13

tibalt: No tak to máš kousek, ale já z ČR trošku z ruky :D ... :)

jestli je to znát, tak proč ne, šel bych dotoho taky, ale tady kdejakej šmudla děla v podstatě jen 1,9 tdi :o) a tomu podobný

2015-10-19 09:42:15

radismazda6: ved to. ze zvysit tlak turba vie pomaly kazdy v garazi. dobre je aj to, ze po uprave zostavaju vonkajsie znaky sw verzie rovnake "checksum" ci ako sa to vola. cize je to o to tazsie odhalitelne. museli by priamo vliezt do sw a kontrolovat hodnoty. vacsinou ( myslim takmer nikdy sa akurat kontroluje cislo sw.

vyhoda benzinu oproti dizlu je aj ta, je pri benzine neprepisuju furt v servisoch mapy sw ako pri dizloch

ked pojdes okolo, zastav sa na kafe v bonne

2015-10-19 09:50:45

tibalt: při jakýmkoliv zásahu do jednotky je přeci vidět, že se tam něco dělalo... tedy záznam o fashovaní a to i když se tam jen nahravájí , upravují hodnoty na mapě.

2015-10-19 09:56:23

tibalt: tebe povodne nastavenia a aj nove dali na CD a vies si to tam v pripade potreby nechat nahodit aj mimo nich?

u teba podla grafu je neskutocny narast , hlavne ten spodok je zaujimavy u 145k verzie

2015-10-19 11:36:05

mirec38: povodne nastavenie maju oni. daju Ti novu aj staru mapu na CD ked chces, ale ked mazda prepise ECU tak ten remap uz nieje aktualny a treba to spravit nanovo.

Origo SW ale mozes nahrat.

kazdu mapu robia priamo na auto. preto to nieje o tom ze dostanes usb a nachipujes tym vsetky G165tky v okoli

robi sa meranie pred chipom a po. Ako som pisal, ich dyno ma TÜV certifikat. cize vysledky ja osobne povazujem za hodnoverne.

http://www.br-performance...be/en-be/chiptuning/dyno/

K mazde a servisu - ja neviem vsetky detaily. ale co viem je, ze mazda pozera sw cislo. to je vsetko.

2015-10-19 12:50:36

tibalt: mne samozrejme nejde o to, aby som i tu v BA otvoril ciperku pobocku, skor slo o to, ze ak mi v mazde nehodou zmazu upravu, nemusim ist +1000km na dalsiu upravu

v tom mmracing ponukaju tie iste parametre 220Nm/180k, ale na moj dotaz odpovedali maximalne profesionalne , takze dalsi dotaz uz ani nemienim posielat.. Asi maju strasne vela roboty a nemozu sa zamysliet nad dotazom a len musia hadzat po asi tyzdni cakania automaticku odpoved - strasne dristy, co ma teda dost sklamalo

2015-10-19 14:40:03

mirec38: jasne viem ze nejde o to nahravat to kade-tade no vidis. mne odpisovali BPR na blbe otazky co som im posielal pred navstevou rychlo a pokojne. a to ich nebolo malo

chapem ze to nieje len tak "zajst" si 2000+km streku tam a naspat. co ja viem, tak k nim chodia aj ludia z ruska hehe.

pozeram ze mmr robil aj nejaku 6tku dizel. neviete kto to bol? mohol by sa podelit o skusenosti

2015-10-19 14:47:11

tibalt: tak ono to by sa dalo zladit s vyletom , len to repete v pripade problemu uz by bolo moc. Este som natrafil na jednych, co sa snazia v PL. Zatial odblokovali jednu G120 z M3, Islo ale len o odblokovanie spicky, takze ziadnych 180k ci +220Nm. No a to pre mna nema ziaden vyznam, vyraznejsie zvysit vykon v pasme 6000-6500

2015-10-19 15:33:53

mirec38: M3 su udajne problem. aj BRP mali nejaky problem s 3jkou.

sprav si vylet a pri servise povedz ze nechces ziaden update firmware a mas pokoj.

2015-10-19 15:43:40

tibalt: este si sem neprskol video zrychlenia na 4 alebo 5 zrovinky oboma smermi nech vidíme, co spravy 20% narast

2015-10-19 17:18:25

mirec38: hlavne musim prist na to ako to najlepsie nahrat/zmerat

Ak mate nejake napady sem s tym. Dalsich 50kg (manzelku) na palubu brat nechcem kvoli vahe. Dost ze tam mam 5kg tlmenia a 7kg sub v rezerve. A to sa chudaci inzinieri v hirosime trapilivkde aky gram usetria

2015-10-19 18:10:01

tibalt: amater, ja som tam fukol cca 50kg, takze mas este rezervu

2015-10-19 20:54:23

mirec38: posli foto rad pozriem neviem presne kolko tam toho je. Robil som iba dvere vsetky a kufor. Plus zosiky, ale to je OT uz

Alebo jazdis s mrtvolou nejakej studentky v kufri

2015-10-22 09:45:48

tak som nahral prve video. 80 - 150 na 4ke. neskor som zistil ze dany usek dialnice je mierne dokopca. dalsie videa pridu

je to aj v CX5 treade tak sorry za duplicitu

http://www.mazdaclub.cz/f...lect=145715#message145715

Mazda CX5 "G187" accelaration 80 - 150 in 4th gear

Mazda CX5, FWD, MT, G165 at 187PS after ECU re-map by BR Performance.

Accelaration from 80 to 150 in 4th gear. first try to record. more vids coming in better quality.

2015-11-12 19:59:17

tibalt: taky dávám video... podmínky též nebyly ideální. Celé na ctyrku az do 180

Skyactive disel 2.2 150 lehce ale lehce chipnutej 80-150 -+12sec...

Mazda Skyactive 2.2 disel 80-180 km/h


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6