Fórum - Téma


M6 GJ - Bluetooth modul, spolupráce s USB médii


Fórum 6 GJ M6 GJ - Bluetooth modul, spolupráce s USB médii

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1  2  3  4  5

2015-02-20 09:28:28

Mne po vymene vacky vratili auto a za par dni som zistil, ze mi uz nechce nacitat flashku s ktorou nikdy nemalo problem. Nastastie to vyriesila vymena flashky a teraz to uz funguje. (modul mi uz raz menili).

Richmund, 2015-02-20 09:28:28 napsal:

Mne po vymene vacky vratili auto a za par dni som zistil, ze mi uz nechce nacitat flashku s ktorou nikdy nemalo problem. Nastastie to vyriesila vymena flashky a teraz to uz funguje. (modul mi uz raz menili).

2015-02-20 12:12:06

richmund: No tak mě už menili modul dvakrát, výměny flaschek nepomáhala ani výměny telefonů.

j

2015-03-10 10:10:06

tak uz to mam vymenene aj ja.

komunikacia s telefonom bezproblemova ako predtým.

prehravanie z USB uz nezacina od tej istej skladby

2015-03-10 12:01:35

ja si nechal BT modul v CX5 vymenit loni na podzim.

s Lumii 1020- parovani bez problemu, synchronizace adresare pomerne dlouha.... ale mam tel dost zacpany.

nacitani z USB se mi velice zrychlilo pouzitim 3.0 USB Flashdisku...

male musky to ma, ale je to pouzitelne....

2015-04-24 12:15:12

mirec38: Zdravim mirec,

kde si si to daval menit? Mas k tomu nejake cislo revizie/verzie BT modulu, ktore funguje ako ma?

Mimochodom, info pre vsetkych, po upgrade Android-u na verziu 5.1 na Samsung Galaxy S4 mini mi cez BT nacita uz aj SMS aj Historiu volani.

Predtym to vzdy skoncilo s chybou .

Dik.

M.

2016-03-19 21:12:36

Dobrý večer mazdaři,

trápím se tím, že nevím, jaké vozidlo jsem si koupil - tedy typ. zde je od roku 2013 GJ, já mám Mazdu z července 2014 a v TP mám GH a ve VIN je zase GJ. Proč mě to zajímá? Z prostého důvodu. Zde popisované chyby při přehrávání z USB se dějí i u mě. Včera jsem byl na garanční prohlídce v Plzni a byl jsem odpálen tím, že se žádná výměna modulu konat nebude, protože to nejde. Tak Vás prosím, kde je pravda? Níže je obrázek, jaký mám rádio v mazdě. Díky za odpověd.

2016-03-22 15:13:03

esus471: Ahoj, problémy s USB hlásím aj já, hlavně přehrávání od začatku první skladby mne začína vytáčet Myslím že přibližný datum výroby měsíc a rok máš uveden na bezpečnostním pásu na bílem štítku dole u sedačky, poslední čísla sou měsíc a rok výroby.

2016-03-22 18:57:04

formen: už jsem to skoro vyřešil. V TP mám překlep. Podle vin se jedná o GJ a to souhlasí i podle měsíce a roku výroby(7/2014). S USB to mám tak, že jsem včera napsal dovozci e-mail, kde jsem popsal závadu. Dnes mi volali z autor.servisu mazda Aspektra Plzeň. Prý se dozvěděli, že ten modul jde vyměnit a už ho také objednali. Až přijde, tak mě vyzvou, abych přijel na výměnu. Je zarážející, že se minulý týden nechtěli o výměně ani slyšet o odpálkovali mě. Tady zřejmě zapracoval dovozce vozů a dal jim pokyn, aby ně to vyměnili. Ale až to bude hotové, tak si teprve řeknu, že to mám v pohodě.

2016-03-22 20:14:40

Pánové, v tomhle vlákně se to již opakovaně řešilo, takže si to zkuste přečíst od začátku. Problém s BT modulem se týkal M6 GJ před faceliftem. Není možné, aby servis neznal nebo odmítl úpravu, pokud to nejsou úplní lemplové. Dostali pokyn v servisní informaci a tomu, kdo reklamoval, byl BT modul vyměněn zdarma kus za kus. A to dokonce opakovaně: první výměna řešila zdlouhavé načítání USB flash disku, případně iPodu a neschopnost si zapamatovat poslední skladbu, druhá pak opakované načítání tel. seznamu při každém zapnutí zapalování, zatímco byl telefon nefunkční. Takže, pokud vás to trápí až teď, reklamujte, dokud můžete...

2016-06-08 13:34:36

Ahoj vsem

Poradi nekde, kde bych nasel TSB R056/14 v PDF? Nejak to nemuzu najit a chystam se zitra do servisu, tak kdyby meli pripominky...

Diky za pomoc.

2016-06-09 13:26:09

dottore: Zdravim dottore, prosim ako postupovat ak pozadujem druhu vymenu? Ma ine TSB number? Aktualne je to opakovane nacitavanie tel. zoznamu otravne, v skladbach nastastie pokracuje od poslednej prehravanej.

Dakujem.

2016-06-09 18:07:39

celkom: Ahoj, nevím, kde jsi koupil a jaké jsou záruční podmínky ve SR.

Já jsem reklamoval pouze první případ, druhý znám jen z ohlasů kolegů, kteří mají hodně velké telefonní seznamy. TSB nevím, ale asi bude jiné.

Důvod k reklamaci u prodejce nebo ve značkovém servisu je fakt, že během synchronizace nelze telefonovat (vytáčet ze seznamu dotykově nebo hlasem) za jízdy

Není na to svolávačka, musíš si to vydupat.

Když by servis nekonal, pak jedině stížnost na zastoupení dovozce.


Odpovědět

1  2  3  4  5