Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 89  90  91  92  93 ......... 134

2014-10-22 14:23:45

shr3k: ja si myslim ze takhle doapdnou vsechny ALU od jakehokoliv vyrobce v CZ.Nicmene nevim jak ostatni ale co je zevnitr a co nevidim me netrapi.Estetiku veci co nejsou videt nehodlam resit.a zvenku sem nezazil oloupanej ALU neb zvenku to myje kazdej kdezto zevnitr ne.Ono kdyby se myly i zevnitr tak se to nebude olupovat.Tudiz nechavam origo ALU a zimu s neimi v klidu budu jezdit.

2014-10-22 15:08:05

Zdravim, mam problem s mototom - 2,2 diesel 150k.

Pri startovani sa mi niekedy stava, ze v momente nastartovania od motora nieco buchne. Nie je to iba pocut, ale aj citit. Je to pocit, akoby v momente startu niekto tresol po motore velkym kladivom, az sa zatrasie cele auto. Vsimol som si to iba ked je teply motor.

Nema niekto podobny problem?

2014-10-22 16:12:08

lubosh: silentblok motora ti kontrolovali ?. Aj ked mi je divne, ze to suvisi s teplotou motora

2014-10-22 16:29:34

mirec38: zatial nekontrolovali nic, mozno to necham az na prehliadku po 40 000 km

2014-10-22 16:36:13

lubosh: co som cital, tak vraj preventivne nic nerobia, az ked uz je zle, ale je to info z druhej ruky

MAX6  
J.
2014-10-22 19:27:57

lubosh: Jenom se zeptám,ale tohle by neměl být ten případ. Když máš auto nastartovaný a třeba 3x-5x za sebou zmáčkeš brzdový pedál,třeba když parkuješ,nepociťuješ jako by ten brzdový pedál ztvrdnul jako by vynechal posilovač brzd ? Když tak to zkus.

2014-10-22 23:08:35

stambous: Kdyby byly zevnitř nalakované, tak nebudou oxidovat. Na to jsem těch nových mazd a aftermarket kol koupil dost a dost, abych si udělal nějakou empirickou zkušenost. Oxidovat začnou zevnitř a postupuje to přes hrany paprsků ven.

2014-10-23 08:09:02

shr3k: no uvidime.Mel sme v rade Mazda Xedos 9,Mazda 6 I pak Mazda 6 II a ted novou Mazda 6 GJ.Vsechny origo kola Mazda jezdil sme na nich v zime a nic neoxidovalo.Tudiz moje zkusenost je presne opacna.

2014-10-28 21:43:37

@LubosH: Na jinem foru jsem cetl o spatnem materialu vackove hridele, ze ktere se tvori piliny a dela dalsi neplechu. Nevim, zda se to tyka obou dieselu, nebo jen jednoho z nich. Mozna to je pricina tvych problemu.

Na PL foru nekdo popisuje sve zkusenosti: http://www.mazdaspeed.pl/...166360&view=unread#unread

MAX6  
J.
2014-10-28 21:49:59

tomz: Začíná to tim co jsem psal o pár postů nahoře - teda tim na co jsem se ptal ohledně funkce brzd.. Zatim jsem slyšel že se to stává u nafty v CX5 a v ČR se tenhle problém docela hojně objevuje. Prej vadná várka vaček....

2014-10-28 23:26:34

Ve Zlíně aktuálně dvě šestky, jedna 60000 km, druhá 80000 km, v Praze prý už dělali asi 10. Zprávy z Německa tady http://www.mazda6-forum.i...age=Thread&threadID=20040 .

2014-10-29 20:36:02

Ahoj. Pristi rok bych chtel vymenit auto. Mam v hledacku Mazdu ve verzi 121 kw. Ale resim,jestli novou M3 a nebo ojetou M6 v kombiku. Ceny uz budou podobne. Kazda ma kousek neceho jineho,obe jsou krasne a vetsi kufr u M6 se vzdy hodi,ale zase tam je nejake riziko ojeteho auta, na druhou stranu odpadaji povinne servisni prohlidky (coz trochu usetri naklady) a myslim,ze by byla vylozene smula narazit na vubec neservisovane auto,ktere by melo nejakou skrytou zavadu a ten clovek s tim nesel do servisu,kdyz to ma v zaruce. Zatim jsem rozhodnut 60:40 pro M6,ale pokud neco napisete,budu rad a treba mi to pomuze.

2014-10-29 21:34:27

marbo: a ja by som doporucil , ak to peniaze dovola, poriesit novu M6 po FL, zaciatkom roka 2015 uz bude

2014-10-30 06:42:07

marbo: Povinné servisní prohlídky Ti těžko odpadnou, provozní kapaliny měnit musíš, geometrii apod. taky. Když se neukážeš v autorizovaném servisu, tak Ti padá záruka na lak a prorezavění. Bloková výjimka má svoje limity. Čili provozní náklady budou velmi podobné u obou modelů, starého i nového.

2014-10-30 06:47:38

mirec38: Čeho všeho se má týkat ten FL?

Díky za informaci.

Z.

2014-10-30 07:20:34

Misto tom tom tam bude to co ma Mazda 3 a snad bude verze 4x4 sem slysel.

2014-10-30 12:10:55

tielk: Tak to souhlasí, prodejce mi to dnes potvrdil. Mluvil jsem s ním ohledně té svolávačky, co mi poslali ohledně iStopu i benzínu. Objednal jsem i tu výměnu vadného modulu BT. Ne, že by mne to až tak trápilo, ale kdoví, co to přinese

Z.

MAX6, 2014-10-22 19:27:57 napsal:

lubosh: Jenom se zeptám,ale tohle by neměl být ten případ. Když máš auto nastartovaný a třeba 3x-5x za sebou zmáčkeš brzdový pedál,třeba když parkuješ,nepociťuješ jako by ten brzdový pedál ztvrdnul jako by vynechal posilovač brzd ? Když tak to zkus.

2014-10-30 12:15:57

Lezim teraz doma s chripkou, takze skusim neskor, ale ako suvisia brzdy s vadnou vackovou hriadelou?

2014-10-30 12:27:35

zoolx: Ahoj, čeho se svolávačka týká? Mám verzi 107kw, tak jestli mám taky něco čekat.

2014-10-30 12:42:41

Ahoj, týká se tohoto, cituji z dopisu:

U některých vozidel Mazda může dojít po opakovaném nastartování v režimu i-stop k nesprávnému vyhodnocení signálu ovladačem palivového čerpadla a zastavení dodávky paliva spolu s rozsvícením kontrolky motoru... (konec citace).

Nevím, jakých všech motorizací se to týká. Pokud máš i-stop, tak asi také...

Z.


Odpovědět

1 ......... 89  90  91  92  93 ......... 134