Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 88  89  90  91  92 ......... 134

2014-10-13 13:32:19

kaplis: Kola byla lowcost řešení jak nemít stejná kola, co všechny ostatní M6. Zástěrky jsem měl i na minulé, která měla prahy chráněné plasty a spokojenost? Aspoň ty kameny od kol nelétají tolik do dveří. Zadní dávat nebudu, tam žádný plech k rezavění už není. Fólie je XPel Ultimate a lepili to ve Wrapstyle.

2014-10-13 22:29:48

shr3k: thx

2014-10-17 17:06:40

kaplis: No u mne měnili kotouče i destičky při cca. 16.000 za údajně zcela jiné (ne od Mazdy). Nyní mám 43.000, doposud klid, ale nyní se to pomalu začíná opět projevovat chvěním volantu při brzdění v rychlosti cca. 105 - 130 km/hod. Tak uvidím, co s tím udělají tentokrát.

Mimochodem ten lak je skutečný děs. Na plastech je odprýsknutý tak na 10. místech, na karoserii tak na 4, nově po sejmutí příčníku THULE u sedanu (montují se přímo do dveří).

Dotaz pro všechny: Neustále se mi strhává těsnění na zadních dveřích v hodní části - je zde připevněno přes malý plastový hříbek. Máte to taky někdo? 2 náhradní těsnění stojí 3.800,- .

2014-10-17 18:08:39

tonycz: Jak dlouho ho máš a kolik najeto? Stojíš venku nebo garáž? Já zatím nalítal cca 11tis. (za 4 měsíce) a jediný problém, který mám a který mě opravdu tíží, je že nemůžu jezdit častěji, do práce to mám kousek a musím se přemlouvat, abych ho netahal denně..

2014-10-20 19:03:52

Ahojte, je tu nejaky majitel pripadne skusali ste silnejsiu benzinovu verziu s automatom? Aky mate celkovy pocit z jazdy? Aka je cca. spotreba? diky

2014-10-20 21:38:20

formen: Jasne, je treba si projit diskusi zpetne, 2,5 je tu hodně. Osobne ji mam necelé 4 mesice, najeto cca 11000. Je to můj první automat, předtím jsem s automaty jezdil jen v US a Kanadě, pak se starší octavii II. Ve srovnání s nimi mi přijde výrazně lepsi. Aktualne bych neměnil,porad pretrvava nadšeni. Co se týče spotřeby, tak to bude dost individuální, zalezi na stylu jízdy, rychlosti atd. Orientacne město kolem 9l, dálnice při dodrzovani 130 cca kolem 7. Mimo město při úsporném stylu jízdy kolem 6l. Ja jezdim hodně z CR do Belgie pres Německo, na te trase se pohybují mezi 8,5 a 9l, ale jezdim, co to da. A da to hodně. Uzivam si to. Celkový prumer mam 7,565 . Treba da jeste zkusenosti nekdo dalsi.

2014-10-20 22:38:12

naex dik za reakciu prečítam skusim najst nieco, ešte ked som pri tých automatoch čo hovorite na ten dvojliter 165koní s automatom?

2014-10-20 23:20:51

formen: Tak především, ten 2,5 litr je k mání v Čechách pouze ve výbavě Revolution a Revolution SO, což dělá ceníkový rozdíl 100 - 120 tisíc proti silnějšímu dvoulitru v Attraction. Možnost individualizace doplňky je minimální, prakticky pouze navi, šíbr a metalíza plus nějaké tuningové drobnosti, ovšem cenově značně mastné...

Máme necelý rok právě ten dvoulitr kombík 165 k s automatem. Jízda převážně město a okresky, dálnice výjimečně. Průměrná spotřeba 7,3. AT řadí hladce, motor je v běžném provozu podtočený. Jízda je požitek, ovšem na špatném povrchu je tvrdší ladění podvozku znát. Najeto cca 15000 km, žádné větší problémy jsem nezaznamenal.

Zde na fóru se opakovaně diskutuje antikorozní ochrana a kvalita laku, zatím jsem to neřešil.

O silnějším motoru bych uvažoval, pokud bych jezdil více dálnice, západní Evropu apod. U nás jsem zcela spokojený s dvoulitrem...

2014-10-21 09:20:35

Pomalu začínám řešit zimní kola, něco jsem tu pročetl ale chtěl bych nějakou zkušenost...

Jde o běžné ježdění město/okres a řeším hlavně velikost kol, bude 17´ stačit? Nebude to moc nízko?

Díky všem za info

2014-10-21 10:44:59

dottore: podtoceny motor u teba slape v akých otackach ? Drzi ti to vacsinou pod 1500ot ak je to vzhladom na rychlost mozne ?

Dufam, ze to neradi tak, ako mne radi poradca. Neraz v stupani pri jazde na tempomat chce 6tku uz pod 60km/h

jnvh: 17 su na zimu urcite lepsia volba ako 19. Ja som spokojny s 16. Vsetko pekne odfiltruju. Samozrejme na ostre jazdenie to niej idealne. Vzhladovo s tym maju ludia tiez problem

2014-10-21 15:38:01

Prezul jsem na Continental ContiWinterContact TS 830 P 225/55 R17 101V XL. Zvolil jsem zesilene bocnice (XL) ve prospech jizdnich vlastnosti na ukor komfortu. Ale az tolik jsem nechtel, protoze to drnca vic nez na letnich originalnich 19. V servisu je trochu prefoukli (2.4, 2.5), ale ty 2 nebo 3 desetinky by az takovy vliv mit nemely.

Automat si vesele radi 6 ve meste pri 50 a toci 1100-1200 (a to i do kopce na Sporilovske). Pri zajizdeni jsem na to nemel nervy a radil jsem manualne, ted uz mu do toho nekecam. Doufam, ze vi co dela. Kroutak 2.5 benzinu je pri techto nizkych otackach kolem 180 Nm, tak to asi staci.

Od soboty jsem v USA a sestku jsem jeste nezahledl. Za to je to tu samy Hyundai, rekl bych i na ukor Accordu, Camry a Altimy.

2014-10-21 16:59:36

2.5 ma dlhsie prevody, takze radi kusok neskor -- cca. pri 15, 25, 35, 45, 55 km/h. Otacky pri plynulej jazde po rovine drzi pod 1500, do kopca si ale bez problemu podradi.

2014-10-21 22:30:07

Dneska jsem přezul na zimní pneu - Pirelli Winter Sottozero III 225/45 R19 (vítěz zářijového testu devatenáctek).

Super pneumatika, neskutečný komfort a ticho v porovnání s letními origo Bridgestony stejného rozměru.

Jsem zcela unešen :)

2014-10-21 22:36:22

krakonosh: Aby to nebylo tím, že je teplo a že se jedná o měkkou směs..

2014-10-21 22:38:03

krakonosh: a co na to vydrz devatenactek alu v zime? Daji to bez ujmy? Taky na snih budou dost siroky..

2014-10-21 22:45:49

Tak 6 st. Celsia není zrovna vedro, že ... :)

Co se týče alu kol v zimě, uvidíme, jak si povedou, nemyslím, že by to nezvládly...

Origo alu nechám na zimáky, na jaře šoupnu letní na něco onačejšího ;)

2014-10-22 08:13:44

naex: Auto mám od září minulého roku. Parkuji venku , najeto 45 tis. Obecně tam asi nějaký problém s lakem je, dealer tvrdí že od doby povinného zavedení vodou ředitelných laků v Mazdě.

Pokud jde o pneu, měl jsem loni 225/55/R17. Ale jsem zvyklý na R19 a tak letos asi obuji R19. Je to především o vzhledu z mého pohledu. A když už menší disky, pak jedině černé. Koupil jsem stříbrné R17 a po obutí se mi to nelíbí. Černé opticky splývají s pneu, vypadá to mnohem lépe.

Jinak letní jsem měnil teď - najeto cca. 35.000 km. Oproti tomu na Citroenu C5 jsem na letní pneu nikdy nenajel více než 20.000 km (vždy se jednalo o diesely, tedy těžký předek).

2014-10-22 12:10:47

krakonosh: Já myslím, že to zvládnou asi takhle...

2014-10-22 12:14:32

shr3k: na plechacoch uz je tiez vidiet jedna zima a to vlastne zima ani nebola

2014-10-22 12:18:58

mirec38: Plecháče pochopím, ty jsou svařované a zpravidla lakované jednou vrstvou černého základu. Nedolakovaná čínská kola od mazdy za ty ceny, které je u importéra bouchají na trh, nepochopím nikdy. Každé lité kolo vyráběné u nás, v Polsku, v Itálii, v Německu ... tedy typické země, kde jsou slévárny litých kol, je odolnější asi tak o sto procent.


Odpovědět

1 ......... 88  89  90  91  92 ......... 134