Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 79  80  81  82  83 ......... 134

2014-07-09 20:51:40

ja som predvcerom poprve musel pouzivat na dlhsej ceste klimu a dost ma prekvapilo, ako ju je v tom aute citit- nemyslim tym smrad

pri zapnuti bolo citit vyraznejsie trhnutie. Mal som to v manualnom mode. U predchodcu som to registroval vyrazne menej.

inak ziadne nove technicke problemy. Aktualne necelych 10tkm a 8 mesiacov pouzivania.

velka skoda toho hluku od podvozku-kolies a aerodynamickeho.Na dovolenke som postrehol, ze v PL ma hluk obtazoval vyrazne menej ako u nas v CZ ci v AT-iny povrch. Jeden uzivatel co sa na hluk dost stazuje uvadza, ze po prezuti na Dunlop si vyrazne pomohol 71db vs 67db. Potvrdit to ale nemozem, neoverena JPP.On vymenou hlavne riesil jemne vibracie v karoserii od cca 110-120.

na dovolenke pri plnom zatazeni auta sa prejavil chybajuci vykon na tazku 3. Ak niekto rad predbieha a nejazdi sam, mal by uvazovat o 165k 2l verzii, kde je trojka vyrazne kratsia a auto zivsie aj nalozene. Ja som jednoducho zvolnil a pekne s davom . Trochu to vykompenzuje spotreba okolo 5l

Spotreba podla doterajsich skusenosti naozaj vyborna. Ten motor a prevodovka idealna na stredne rychle dialnicne presuny

ZA-BA pri 144(boli dve obmedzenia na 90) dla PP za 7l - full nalozeny

20km pri 160 dla PP za 8,8l a pomaly to klesalo, takze na este dlhsom useku by to mozno k 8,5l kleslo - full nalozeny

BA-Kuty 145 dla PP 7,5l

spotreby z idealneho pocasia, takze +- bezvetrie

Malacky-BA 147 dla PP pri silnom protivetre 9l

priemerna rychlost dla PP ma odchylku ako tacho. 160=153 GPS

2014-07-10 08:48:56

A proč si nekoupil diesel ? Ten je na dovolenou ideal protože při plně naloženym autě + klima můžeš klidně předbíhat a nemusíš podřazovat ani to honit do vysokych otáček a spotřeba taky dobrá proto se řiká nafta hulí ale tahá.A bez turba a kroutáku nemůžeš čekat že to auto bude tahat plně naložene a ta vyšší komprese nepomůže

MAX6  
J.
2014-07-10 08:51:44

2014-07-10 09:05:00

máš určitě benzin předpokladam a naftu nesnášiš a nedaš dopustit že by byl benzin slabý i když to je pravda nalož benzín a naftu a pak se ukaž

2014-07-10 09:14:13

lukaydo: s podradenim nemam problem, ale co podradit, ked ides okolo kila ? Dvojku uz nedas a 3 je u mna tazka= 4000ot. Aby sme sa chapali, ono s tym predbiehat ide, len to chce prazdejsiu cestu, trochu viac priestoru

Toto by vyriesila 165k verzia ( chrochtaka k tomu nie vzdy treba ), pre ktoru sa mi ale nechcelo do PL ci DE, lebo kozenku v aute uz nechcem ,AT mi tiez uplne nekumstuje a u nas sa bez toho k 165k nedostanes .

dizla nechcem, jazdim dost kratkych tras a neverim jeho spolahlivosti v danych podmienkach.

2014-07-10 09:28:44

Aha tak to chapu proč sis vybral ten slabši ten automat bych taky nechtel moc mu nevěřim tak jako u dsg.A na te dalnici bud pojedeš jak ostatni nebo dupneš a budeš doufat no ikdyž je to divne lehke auto všude propagujou že ma 1300kg cca by to mělo jed slušně asi ta převodovka není uplně dobře odstupnovana mi tomu chybělo to turbo u 165koni jak jeszdíš v naftě a pak sedneš do benzinu bez turba tak se moc necitíš a zdá se ti to slabé jak to točiš do vysokych otáček a podřazuješ do kopce třeba v alpach to mě nebavi podiváš se nahoře na spotřebu a

2014-07-10 09:30:52

Ač s benzinem, s předjížděním nemám problém, AT si případně podle potřeby podřadí a auto docela vystřelí, ve srovnání s předchozím 2.0 TDi zřetelně rychlejší akcelerace a je mu vcelku jedno, jak jsem naložený.

Pro pobavení - včera po měsíci ježdění první nehoda - a hned skupinová v zahraničí :) Ve městě a za vydatného deště přede mnou prudké brzdění, zastavil jsem rovněž, za mnou Audi 8 taky bez problémů, avšak dodávka za ní už ne. Takže Audi rozbitý zadek, bouchla do mne, nicméně krom 2 teček v plastu od SPZ nic. Tak pro tentokrát jen na pokrčení rameny...

2014-07-10 10:37:33

lukaydo: na dialnici dynamiku kaslem, tam nepotrebujes nic extra, proste si chvilku pockam. Problem nastava len na okreske ak si plny + predbiehas kamion ci viac osobakov. Vtedy to dlho trva kym sa vysplhas k cca 130-150 aby si mal rychly manever. Tam nemoznost predbehnut ta moze stat xx min jazdy za niekym co ta brzdi, smradi ci inak otravuje.

k tej hmotnosti 1300. Tak o tom si moze nova 6 nechat iba zdat. Ja mam v TP 1461kg a dolozil som +20kg tlmenia +dojazdovky,zdvihak a kluc na kolesa. Takze uz mam v zaklade okolo 1500kg. A to este by som nieco nalepit potreboval na utisenie Alebo risknut nove pneu, ale to sa mi nechce, ojazdim tieto a potom

a na spotrebu sa nariekat neda. Tieto motorceky moc nevezmu aj ked sa krutia.Vezmu viac ako diesel, ale nie tak vyrazne . Ako som pisal, priemerka 153GPS ( 20km bez obmedzeni na dialnici) vysla za 8.8l a tendecia bola klesajuca, lebo to zacalo hodnotou cez 11 . O kolko menej vezme 2.2 ? 1l ?

Jasne, pri toceni to bude asi ine, ale tazko od stola porovnat. Zase tych jazd do kopcov nemas vela a ten kratkodoby rozdiel aj nech 3l sa v priemere zmaze.

2014-07-10 10:41:10

naex: lenze ty mas myslim 2.5 a tym kratsiu prevodovku, takze s mojim neporovnatelne sviznejsie

tu 145k zabija len ta tazka 3. Proste zbytocne zvlada az 170. Bezne auta maju takto tazku 4. 165k ma len jemne tazsiu 4 ako ja 3. Inak motor je podla mna vyborny a je to cele o prevodoch a hlavne tej 3 v urcitych situaciach

viacmenej som vedel do coho idem a posledna dovolenka to len potvrdila. Nebolo na vyber, dal som prednost atmo pred T.

2014-07-10 10:55:18

mirec38: Tech 1461 kg uvedenych v TP je evidentne chyba. Tech kravin v TP se uz tady zaaregistrovalo vice.

Mne stve automat, kdyz ma zarazenou 6 nebo min. 5 pri nizkych rychlostech a motor toci 1100 ot/min. Typickym prikladem je Sporilovska ve smeru na D1 s limitem 50. Je to navic do kopce, takze tady a v podobnych pripadech radim manuakne 3. I kdyz to ten 2.5l motor utahne pri tak nizkych otackach, tak je asi horsi mazani i samotne prevodovku diky nizsimu tlaklu oleje.

2014-07-10 11:10:16

jirim6: ja ti neviem. Dalsi clovek ma 120k mazdu 3 a mal tam tusim 1355kg.

Ja som ten udaj do TP daval z COC listu. Ak by mal niekto moznost to prevazit na vahe, vedeli by sme kde je chyba. Ci v katalogu, alebo v TP/COC. Ale co myslim sedi je maximalna hmotnost tesne pod 2t, takze ja verim tym 1461kg, neverim, ze si mozes do auta naladovat skoro 700kg. Bezne to byva okolo tych 500kg

tie nizke otacky nie vzdy su problem. Treba pocuvat motor. Ak ide ticho a hladko , tak to myslim nevadi . Podla radcu sa neriadim, to by som v stupani pri aj 55 mal radit 6tku

2014-07-10 11:15:45

on má ale automat ten si to řadí sám má jedinou možnost si to dat na to řazeni manualni dsg to dělá taky 1200 otaček a už tam dává 5 atd ale zase je to jinak dělane

2014-07-10 11:48:15

Jestli vás ta váha moc zajímá, tak si zajeďte do výkupu železa-tam budou mít na 100% váhu na auta. Já mám zváženo a mám 1600kg a v TP 1595kg (M6 GY nafta 105kW). Je to včetně řidiče.

Mě osobně by to taky zajímalo, kde je skutečnost :)

2014-07-10 12:47:55

ja verim COC , takze pocitam s 1500kg

2014-07-10 13:36:55

1500kg se mi zda moc nato že maš nejmenši motor a ty plechy jsou hodně tenke,odhlučněni taky nic moc řekl bych těch 1400kg.Jestli to máš tech 1500kg tak potom nevidim vyhodu technologie skyaktiv co propagujou.

2014-07-10 14:11:21

Mirec38: Přispěji k Tvému příspěvku ohledně různých spotřeb. Jsem překvapen tím, že ve chvíli, kdy jsem si myslel, že budu mít vyšší spotřebu (naložené auto + klima + 90% dálnice) jsem měl paradoxně velmi dobrý výsledek. Nekoukal jsem na spotřebu a jel jsem Praha - Split (přes Brno, Vídeň, atd. - klasika) 140 - 170 (někdy i víc), stále zapnutá klimatizace (byť většinou v ECO) a spotřeba ve Splitu byla 7,2l / 100.

Popravdě nevím, zda už je tam nějaké "sednutí" motoru. Mám teď najeto mírně přes 7.000 km. Jistě, jak už jsem psal, s lehkou nohou, s lehkým autem, couračka po rakouských okrskách a zpátky přes Linz, ČB, atd... byla 6,5 podle PP. Ale teď? Plně naložen, dálnice a klima?

Jak velký vliv má kvalita paliv?

Z.

P.S. Jinak off topic jeden prázdninový pozdrav z létající kamery

MAX6  
J.
2014-07-10 16:26:22

lukaydo: Klidně se ti ukážu,naložim M6MPS i M6GJ ale mam takovej blbej pocit že u obojího uvidíš jen koncovky vejfucku Neříkám,že nafta je špatná,líná atd... ale když člověk umí jezdit s benzínem a nedrží ho pořád někde v otáčkách chcípnutí,tak to jede.

Samozřejmě krouťák u nafty je někde jinde,ale nějak nemam pocit,že by se nám podařilo naložit do sedana MPS i sedana GJ náklad jako nakládáme do tranzita. Na dovolenou do španělska stačej 4 kufry a na převoz trezoru s psacim stolem máme tranzita.

Zatim GJ 2.5 jen zajíždíme,takže to tolik nehoníme a když tak tak jen opravdu chvilkově,ale i přes to bych neměl pocit že bych brzdil provoz jak děda s rádiovkou a platem vajec.

Chceš naftu,kup si naftu,chceš plynovej sporák,kup si plynovej sporák,ale psát tu někomu,proč sis nekoupil naftu,když je benzín tak hrooozně línej.... No to mě přijde trocha přihlouplí a aspoň je vidět že s benzínem opravdu moc jezdit neumíš.

Tak zdar a ať ti vstřiky vydržej co nejdýl

2014-07-10 17:22:36

No já myslel motor 2.0 165koni a ten 145koni že bude slabší.Ten 2.5l 141kw co máš ty sem nemyslel většinou tu maji ty 2.0.Každého věc jestli chce benzin nebo naftu ale ja mam zas zato že nafta bude naložena živější než benzin podobných kw ty zas opak

2014-07-10 21:45:52

Zdravim, kam chodite menit a prevazovat kolesa v Bratislave? Opakuje sa mi moj klasicky problem, vibracie riadenia. Nepomáha vyvazovacka Hunter GPS9700 ani ini "odbornici". Niekedy je to lepsie, niekedy horsie. Mozno staci vediet, kam chodia ostatni majitelia Mazdy 6 a kde su spokojni. Mazda 6 GJ, disky mam original, pneu malo najazdene, nic nie je poškodené. Ide len o dokonale vyvazenie. Diky za rady.

2014-07-10 21:56:19

jeden clovek sa jemnych vybraci zbavil az kupou novych pneu. Jemne vibracie citim aj ja, ale kedze to ma viac ludi ako neriesitelny problem , tak to neriesim, skoda casu. Volantom netrasie. Roby mi to len sada na 17 od Mazdy

lubos: ak chces, skus tychto, vraj su dobry http://www.carstar.sk/

len pre silnejsie povahy z odhlucnovacej akcie

http://www.centrumcarhifi...odukt/mazda_6/528/15.html


Odpovědět

1 ......... 79  80  81  82  83 ......... 134