Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 78  79  80  81  82 ......... 134

2014-06-27 11:01:30

naex: potvrzuju spotřebu, mám taky 2.5 a v 1000km 8.3, v 1500 km 8.0

nejvíc jsem jel 220, ale v tom šmelcu jsem si nějakýho vlnění kapoty ani nestačil všimnout :)

2014-06-27 15:36:38

Naex+Krakonosh, aj.: Já jsem zatím s průměrnou při tachometru přes 6.000 na 7,3. Myslím celkový průměr. Jinak je to diametrálně odlišné. Zajel jsem do Legolandu a zpět s průměrem 8,3, a to jsem to po dálnici hnal, ale na druhou stranu jsem zajel za 6,3, když jsem se toulal po Bavorsku a pod Salzburkem, kochal se přírodou a kickdown používal jen při předjíždění.. (maximum při testu na dálnici 236 - ale jen když jsem to zkoušel, jinak jezdím tak 140-180, tam, kde se to dá).

Jinak od včerejška mám předek (hauptna, nárazník, blatníky a zrcátka) polepený transparentní folií. Nechal jsem si to dělal u Wrapstyle v garážích pod kotvou. Poté, co jsem si na pojistku nechal opravit odštípaný lak, nechci už řešit každý kamínek, kterým mne auta přede mnou opískujou Není to poznat a udělali to fajnově.

Z.

2014-06-27 15:52:13

spuxie: To jsem psal já a dneska jsme těsnění vyměnili, opravdu je o něco vyšší a tvrdší.

2014-06-27 15:54:19

zoolx: Já jsem zatím kolem 7,5 http://www.spritmonitor.d...detailansicht/622498.html , nijak se neomezuju.

2014-06-27 16:24:21

dottore: pri spravnom vetre sa kapota zacala vlnit od cca 100km/h. Inak az okolo 140 alebo aj od 200. Zalezi od smeru vetra. Ale este nikomu neuletela, takze hadam o.k

teraz pojdem po dialnici ale moc nenatestujem, lebo v noci a to asi nic neuvidim. Verim ze po vymene tesnenia bude klud.

2014-06-30 12:21:42

Prosím vyfoťte mi někdo ve vyšší verzi loketní opěrku, myslím komplet vnitřek. Mám ve výbavě Emotion neposunovatelnou opěrku a myslím, že tam bude jen jeden díl výsuvný... Tak to chci prozkoumat.

Díky

2014-07-01 09:25:55

tonda123: Tady rychlovka z telefonu...

2014-07-01 09:55:09

tonda123: telefon se lehce brání zveřejnění fotky

2014-07-01 10:07:54

shr3k: Díky. Vypadá to, že se to liší jen v desce po které jezdí vysouvání. Zkusím někde zjistit kolik by to stálo... Díky

2014-07-04 13:18:56

Taky vás štve ten choulostivý čínský plast s imitací "klavírového laku"? Na něco jako Permaskin od BASF asi nezbyly jeny (http://www.polyurethanes....ncepts/coolpure_permaskin). IMHO to není vůbec možné udržovat, bral jsem to mikrovláknovou utěrkou navlhčenou Meguiar's Quick Interior Detailerem a i jemné přejetí nechává škrábance. Co vím, tak prodejce se to při přípravě auta taky bojí čistit. Po porovnání kvalita lakovaného povrchu u staré GH po 4 letech používání.

2014-07-04 14:06:18

shr3k: I GG je v dobrém stavu na těchto površích. MPS v pořádku po 8 letech a cca 270.000 km a to je již hodně "akce". Vizuálně a druhem je to podobné tomu plastu u GHčka.

2014-07-04 14:21:06

Svět se holt v obrací... Za chvíli ta auta budou kompletně typu "dodělej doma". Doma vyřaď startstop systém, aby ti vydržely ložiska na klice a ojnicích aspoň 200000 km, doma potáhni celý předek auta tlustou fólií, abys ochránil vodou ředitelný ekologický lak tloušťky pár mikrometrů, doma přebrus pod vodou všechny čínské plasty a nech je v lakovně polít pořádnou vrstvou laku, nech dolakovat čínská nedolakovaná kola, aby se dala použít i v zimě a nebyly na nich zevnitř po druhé zimě puchýře...

2014-07-04 14:24:37

shr3k: To víš no, Porsche 1984 nečekej :D I kdyz to taky byla dost hruza uvnitr, ale vydrzelo to ty plasty a lak urcite vice. Proste vizual dnes je spise na efekt. Ale treba RX-8 drzi uvnitr dobře taky. Ted se zamyslim, ze ovsem lide, zakaznici reaguji pozitivne prave na ty veci na efekt. Napr. GH strasne kritizovan interier i kdyz ja si osobne myslim, ze je OK a prave casove vydrzi (ma lepsi sanci vydrzet...)

2014-07-04 14:27:58

a co tak důkladná konzervace a uchovávání v chladu a temnu?

2014-07-04 14:30:45

radomiláček: A jaká je minimální trvanlivost? Asi 2 roky jen ? Jako konzervace je fajn nápad . Zeptáme se CZ letectva na tips jak konzervovali ty L-159 Alcy

2014-07-04 14:31:13

machbuster: GH interiér je proti GJ nebe a dudy, obzvlášť po faceliftu GH. Moje ideální 6 by byla - motor GH EURO4 185 koní, převodovka automat GJ, karosérie a interiér GH po faceliftu, elektronika GJ.

2014-07-04 14:32:41

shr3k: Jako myslíš tou robustností materiálů a takovou "solidností" ?... Zda se mi to take, ale lide reagují jinak ... No 3ka se mi zda lepsi, ted posledni interierove je nutne rici, tam je mezigeneracne super zlepseni - dle meho.

Dobry mix jak píšeš, já osobně bych chassis a platformu samo GJ tou tuhostí a lehkostí, karosérie ale GH, zavěšení GH s chassis GJ hmmm to by bylo dvojite lichobezniky ... K tomu ale DISI 2.3 Turbo ovšem generaci I (prvni iterace MPS) a infotainment samo z dnesni 3ky, ten je o mnoho lepsi funkčně.

2014-07-04 14:35:58

machbuster: I prostorností, zpracováním, materiálem, výhledem, neošizeností. Vlastně vším kromě staré elektroniky.

Infotainment ze trojky možná až potom, co ho Maďaři doprogramují, protože už jsem instaloval pánovi odněkud z Potštátu dva updaty. Bylo to tak na dvě hodiny. Měl totálně starou verzi asi 24, takže flashnout CD přehrávač, to bylo hned, ale flashnout 2 GB systém na 30 a pak na poslední verzi. Přímo na poslední verzi to nešlo (taky fajn zjištění).

Asi nezbývá, než se podívat u jiné značky, protože Mazda nám toto asi nenabídne.

2014-07-04 14:36:46

machbuster: záruku by to mohlo konzervované vydržet a těmi letadly, good idea

2014-07-04 15:01:44

shr3k: Alespoň, že ta jízda má co nabídnout. A cena/vykon good.

My money waiting for any MPS variant a uvidím jestli to bude stačit co mám na to pripravené.


Odpovědět

1 ......... 78  79  80  81  82 ......... 134