Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 134

2013-01-31 13:51:59

Kompletování GJ v Mazda továrně HOFU Plant - Hiroshima. Sice bez zvuku, ale zajimave. Jak jedou rychle . Bych to nestihal.

2013-01-31 15:14:54

Díky za další pěkný video

2013-01-31 19:53:24

Četli ste někdo článek v Reflexu? Tam novou šestku pasujou na horkýho kandidáta na Auto roku (kam se hrabe ochcávka)

Citace začátku článku: "Máme teprve leden, ale už jsem slyšel názor, že letošním autem roku se stane octavia. Tohle může prohlásit jenom člověk, který ještě nejel novou Mazdou 6. My o tom víme své ..."

2013-01-31 20:11:33

Článek se pokusím přečíst z Tvé fotky. Nicméně pokud by koktávka porazila novou šestku, tak by to mnohem více svědčilo o 'úrovni' oné soutěže a hodnotitelů, než o samotných autech . Uvidíme, jak to dopadne. Pro mne je Mazda 6 GJ nejen autem roku, ale tak autem desetiletí

2013-01-31 20:47:52

Octavia III hlasovani tech odbornych novinaru nevyhraje Ale lidove hlasovani asi muze. Znate lidi v CR jsou strasne "Koktafkofilni" .

Jinak ta 6ka je skutecne bozi. Musi byt nekdy pozdeji i 4x4 a doufam take v MPS.

2013-01-31 21:22:42

Na Autotube je velmi pěkný komentář nové Octavie od Koubka a jeho kolegy. Doporučuji shlédnout.

Ona má totiž jasně nastavené hranice, t.j. nekonkurovat Passatu .... takže Mazda 6 stavěná s cílem Passat jako jednoho z hlavních konkurentů překonat, bude rozhodně dál.

Po poněkud nevýrazné předchozí generaci je stejně jako GG nová Mazda 6 opravdu posunem vpřed, moc pěkné.

Machbuster, 2013-01-31 13:51:59 napsal:

Kompletování GJ v Mazda továrně HOFU Plant - Hiroshima. Sice bez zvuku, ale zajimave. Jak jedou rychle .. . Bych to nestihal.

2013-01-31 22:14:36

teda japoncici makaji.. dneska jsem si M6 poradne prolezl a porovnal posazeni a interiery s CX5.... teda povim vam je to docela dilema....

vaham co objednat, CX5 Revol. 2.2Sky-D AT... nebo M6 Wagon Rev. 2.2Sky-D MT se skl. strechou (mysleno okno).

na M6 je propracovanejsi, CX je AWD a je trochu kratsi (coz potrebuju)....ufff :-D

joe.st, 2013-01-31 22:14:36 napsal:

teda japoncici makaji.. dneska jsem si M6 poradne prolezl a porovnal posazeni a interiery s CX5.... teda povim vam je to docela dilema....

vaham co objednat, CX5 Revol. 2.2Sky-D AT... nebo M6 Wagon Rev. 2.2Sky-D MT se skl. strechou (mysleno okno).

na M6 je propracovanejsi, CX je AWD a je trochu kratsi (coz potrebuju)....ufff :-D

2013-02-02 18:03:52

Řeším stejné dilema. V salonu jsem několikrát střídavě sedal tam a zpět. M6 je novější a propracovanější, např. madla kufru vpravo i vlevo. Nasedání do CX-5 je pohodlnější, ale mne osobně vadí při vysedání tlak bočnice sedadla na stehno. Do M6 v dieslu mně nějak víc asi sedí AT a střešní okno si rozmysli, ubere to pár cm nad hlavou. Mám skládané střešní okno ve stávajícím autě a vlasy šimrám strop. Moc mne zajímá jak a na základě čeho se nakonec rozhodneš.

Franta.S, 2013-01-31 21:22:42 napsal:

Na Autotube je velmi pěkný komentář nové Octavie od Koubka a jeho kolegy. Doporučuji shlédnout.

Ona má totiž jasně nastavené hranice, t.j. nekonkurovat Passatu .... takže Mazda 6 stavěná s cílem Passat jako jednoho z hlavních konkurentů překonat, bude rozhodně dál.

Po poněkud nevýrazné předchozí generaci je stejně jako GG nová Mazda 6 opravdu posunem vpřed, moc pěkné.

2013-02-03 08:47:06

Rekl bych, ze Octavka nesmi konkurovat novemu Golfu a ne Pasatu. Na Pasat je tu Superb. A M6 si to prave rozda s Pasatem a Superb, koktavka neni souper I kdyz jak pro koho a jak kde, obzvlast u "odborne" verejnosti. :)

2013-02-04 10:15:26

Světové AUTO ROKU 2013

Finalisté:

Audi A3

Mazda 6

Mazda CX-5

Mercedes-Benz třída A

Peugeot 208

Porsche Boxster/Cayman

Range Rover

Scion FR-S/Subaru BRZ/Toyota GT 86

Volkswagen Golf VII

Volvo V40

Výsledky ankety budou vyhlášeny 28. března na newyorském autosalonu. Již na ženevském autosalonu však bude 5. března finálová desítka ankety zúžena na tři vozy, ze kterých vzejde celkový vítěz.

2013-02-04 17:45:21

Tak z toho bych tipoval na vítěze Mazdu 6, nebo Toyotu GT 86/Subaru BRZ

Je vidět, že mimo EU mají rozum a nenacpali do top desítky ochcávku

2013-02-04 18:41:39

dneska jsem viděl to nový Ačko v bílé barvě a na krásných kolech a jako celek fakt paráda

2013-02-05 08:53:02

S těmi GT86/BRZ nevím, jsou to výborná řidičská auta a hned po Mazdě 6 bych jim to klidně přál, ale moc tomu nevěřím, že vyhrajou. Ochcávka je pěkný auto, vlastně nic proti němu nemám, vadí mi spíš ta mediální masáž a to, jak je z ní (stejně jako ze všech škodovek včetně předraženýho Rapida) půl republiky na větvi a spatřují v ní nejlepší auto na světě. Zčásti je to možná kvůli tomu, že je to "domácí" značka a dost to asi ovlivňuje velikost kufru, kterou většina staví nad cokoliv jiného..

Bez nadsázky si myslím, že by to nová 6 vyhrát mohla už kvůli tomu, že přináší ze všech nominovaných nejvíce novinek a celkově její přístup je kompletně jiný, než downsizing atd. Uvidíme, přál bych jí to.

Nový áčko je šik, taky se mi líbí. A3 ani Golf nepřináší nic nového v žádných směrech, je to jen lehká evoluce. Tím neříkám, že Golf není dobrý.

Docela mě rozbilo, jak na koncernově založeném auto.cz dali do nadpisu článku že ve finálové desítce je Golf i Range Rover.. O Mazdě (která jako jediná má v Top10 hned dva vozy, jen jedna krátká větička. Přitom je to nejmenší automobilka z těch všech a přichází s přichází s naprosto novými od základu předělanými modely..

MAX6  
J.
2013-02-05 09:59:03

Já tyhle ankety a auta roku,motorky roku atd... vůbec rači nesleduju. Přijde mi to samí,jako když člověk kouká na autosalon a jakmile tam testujou jakejkoliv koncern,tak je to nejúžasnější auto na světě i kdyby to auto nemělo volant. Pak člověk vidí dole krásný velký logo hlavního sponzora VW. A tak beru i tyhle všecky ankety. Když si nějaká automobilka zaplatí,tak neni problém aby její podřadný auto vyhrálo. A nebudem si namlouvat,většina lidí v EU je jak stádo ovcí a na tyhle věci dá.Pak slyšíte v hospodě jak se dohadujou dva Škodováci,že jeden si připlatil za zadní stěrač a druhej za rádio. Ptal jsem se pár lidí co si chtěj koupit třeba ojetou oktávku a nikdo z nich mi nedal jasnou odpověď proč?(dizajn,technika,komfort,blablabla) Prostě proto.

Ať si každej jezdí s čim chce,ale když má něco název Mazda Club,Opel Club,Kawasaki Club,tak ať tam neleze s tim že: Já mam Prasáta v 1.9TDI a vy všichni jste nuly.

Sorry všem že jsem odbočil od témamu.

2013-02-05 10:47:07

samozrejme souhlasim ale co ja vim tak nejcastesji odpoved a bihuzel i realita je ze proste ND jsou levne a jdou sehnat vsude za oproti mazde smesne ceny a to jsem se setkal i v servise kde mi pokazde rikaji jo jo kdyby to byla oktavka nebo podobne tak to tady mame a vymenime temer hned takhle objednat drahe to je navic na nase cesty hlavne ted v zime trpi mojem azda jako pes divim se tlumicum ze jeste drzi moje nove tyce stabilizatoru se mi snad zase zda ze je KO v oktavce co maji lidi v okoli jsme neslysel ze by si stezovali na neco takze proto si ji kuppujou bohuzel, ale je to pravda a uz se ani neozyvam

Subus, 2013-02-02 18:03:52 napsal:

Řeším stejné dilema. V salonu jsem několikrát střídavě sedal tam a zpět. M6 je novější a propracovanější, např. madla kufru vpravo i vlevo. Nasedání do CX-5 je pohodlnější, ale mne osobně vadí při vysedání tlak bočnice sedadla na stehno. Do M6 v dieslu mně nějak víc asi sedí AT a střešní okno si rozmysli, ubere to pár cm nad hlavou. Mám skládané střešní okno ve stávajícím autě a vlasy šimrám strop. Moc mne zajímá jak a na základě čeho se nakonec rozhodneš. ..

2013-02-05 15:58:16

zatim to vidim tak na 65:35 pro M6.... ma par vychytavek co v CX5 nejsou, mozna malicko i zmena ve smyslu, 5 let jezdim v SUV a ted bych rad zase neco malicko jineho.

merim 181cm, myslim, ze ten prostor nad hlavou v M6 vcetne str.okna bude ok.

ale na rozhodnuti je jeste cas... proste uvidim a budu se vic ridit srdcem, to zatim rika M6

2013-02-05 20:10:44

To rád slyším (rozuměj "čtu"). Vždy mně zajímá náhled člověka, který jezdil v SUV; jaké to je se zpátky vrátit k limizíně a jaké výhody mělo SUV. Já měřím 183cm a hodně se musím řídit sedadly, jelikož mám profesi, ve které se neustále hrbím nad prací a mám záda v katastrofálním stavu. Takže srdce mi taky říká M6, ale záda CX-5, ale vůbec tak tomu nemusí být. Jelikož jsme od prodejce koupili už pátou Mazdu, vymíním si půjčení M6ky na víkend a projedu jí svoje oblíbené cesty. Zatím jsem si na předváděcí jízdu vybral dieslovou M6 v AT. Jezdil jsem už v benzínové CX-5 v AT a naftové v MT. Zde na mne větší dojem udělala nafta v MT. Moc rád řadím, ale zde asi nechám promluvit rozum a půjdu do AT.

2013-02-05 21:08:39

Další dobrá zpráva pro Mazdu, která stojí za zmínku:

"Slaví u Citroënu - nejen díky nečekanému úspěchu v podobě čtvrtého místa, ale hlavně kvůli meziročnímu nárůstu registrací o více než 94 procent. Lépe je na tom z významnějších značek pouze Mazda, jejíž vzestup činí téměř 137 procent. "

Jedná se o prodej aut podle značek v lednu, zdroj vybermiauto.cz.

Mazdě hodně pomohl model CX-5, na nějž se i tak dlouho čeká. Mazda 6 má zatím 9 prodaných kusů, netuším kolik z toho nových GJ, nicméně zatím asi jen tak nějakou nepotkám . Doufejme, že to dál půjde rychle nahoru.

Le_Mans_Fan, 2013-02-05 21:08:39 napsal:

Další dobrá zpráva pro Mazdu, která stojí za zmínku:

"Slaví u Citroënu - nejen díky nečekanému úspěchu v podobě čtvrtého místa, ale hlavně kvůli meziročnímu nárůstu registrací o více než 94 procent. Lépe je na tom z významnějších značek pouze Mazda, jejíž vzestup činí téměř 137 procent. "

Jedná se o prodej aut podle značek v lednu, zdroj vybermiauto.cz.

Mazdě hodně pomohl model CX-5, na nějž se i tak dlouho čeká. Mazda 6 má zatím 9 prodaných kusů, netuším kolik z toho nových GJ, nicméně zatím asi jen tak nějakou nepotkám .. . Doufejme, že to dál půjde rychle nahoru.

2013-02-05 21:38:38

dobre modely se prodavaji samy,,,, jinak podobny nastup byl s prichodem CX7 puvodni s DISI.. raketove vystartovala na prvni misto v prodeji SUV .. kdo ji chtel ji kupoval,,,, a pak nasledoval propad.... proste to neni masovka. Ani M6 ani CX5 nebude.... CX5 ale potkavam prekvapive dost....

Subus, 2013-02-05 20:10:44 napsal:

To rád slyším (rozuměj "čtu"). Vždy mně zajímá náhled člověka, který jezdil v SUV; jaké to je se zpátky vrátit k limizíně a jaké výhody mělo SUV. Já měřím 183cm a hodně se musím řídit sedadly, jelikož mám profesi, ve které se neustále hrbím nad prací a mám záda v katastrofálním stavu. Takže srdce mi taky říká M6, ale záda CX-5, ale vůbec tak tomu nemusí být. Jelikož jsme od prodejce koupili už pátou Mazdu, vymíním si půjčení M6ky na víkend a projedu jí svoje oblíbené cesty. Zatím jsem si na předváděcí jízdu vybral dieslovou M6 v AT. Jezdil jsem už v benzínové CX-5 v AT a naftové v MT. Zde na mne větší dojem udělala nafta v MT. Moc rád řadím, ale zde asi nechám promluvit rozum a půjdu do AT.

2013-02-05 21:48:42

vyhoda SUV je ... tedy v pripade CX7 - lepsi vyhled, 4x4, mozna nastupovani na vyssi sedadlo.

ja jel v CX5 - benzin i nafta AT a v M6 diesel AT....Mazdu6 s automatem jsem mel, je to parada, ale to byl benzin, nejak k tomu silnemu dieselu (420Nm) vidim ten manual...takze zatim premyslim o M6 Sky-D HighPower MT Wagon.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 134