Fórum - Téma


M6 GJ - 2013 a novější


Fórum 6 GJ M6 GJ - 2013 a novější

Informace o modelu: Mazda 6 GJ


1 ......... 77  78  79  80  81 ......... 134

2014-06-23 08:53:40

lookin: Ahoj, jde o to, ze male prodejny si vazi kazdeho zajemce a zakaznika, a proto bych doporucil treba Pardubickou Mazdu (Autosalon Louda), nejnovejsi autosalon Mazda ten nove otevreny zrovna, kde se snazi, co to da a nebo treba ADJ v Jihlave, take osobni pristup. Bohuzel Autopalace je takovy moc masovy a neni tam osobni pocit a zazitek z nakupu... Obecne Praha nicmoc, zajel bych treba i 100 km pro ten vuz. Bude to takova "akce"

Kdyby jsi jel do Pardubic tak napis, bych Te tam uvedl. Skoda toho 4x4, pry bude, ale pozdeji, zaroven s F/L by melo byt i upgrade toho infotainment systemu na ten ala Mazda3 a tedy celkove lepsi a akcnejsi. Motoricky netusim- Focus jezdil take dobre a tak je videt, ze nechces prijit o zazitek z jizdy, i kdyz tahle 6 je jina liga uz, fakt super.

TomTom bych se nebal, mam kamarada co jezdi velmi pravidelne i do zahranici a OK, ale Nemecky mluvici zeme a Polsko zejmena (tam OK tedy, ma tu max vybavu 192 koni 2.5). Asi bych dal i pres obcasne negativni hlasy tu integrovanou, cena je OK a funkce je dobra - i ta mini TomTom na stare 3 jede OK a jsou update pomerne caste. Ja bych se toho nebal.

2014-06-23 09:36:37

Pokud je z Prahy, tak existuje nepsané pravidlo, že by jej měl po kontaktu prodejce z Pardubic odkázat v první řadě na prodejce z Prahy a blízkého okolí, teprve když tam nebude spokojen, může mu vyjít vstříc. Tak to mezi prodejci značky Mazda chodí.

Osobně bych v Praze volil Zemana nebo Dubu.

Ve "staré" Mazdě3 (BL) není mini TomTom, ale Denso, pro které aktualizace map nevycházejí 4x ročně a IMHO za šifrovanou SD kartu chce Mazda ČR docela nekřesťanské peníze. Chválabohu za TomTom a jeho roční předplatné za cca 900 Kč.

2014-06-23 09:42:49

shr3k: Tak to urcite nesouhlasim, dneska jsou radi, ze prodaji 5-10 aut mesicne a oni se potencialne vzdaji klienta? Podle meho je to skoro vyloucene, ze se to dela. To same Prazsky prodejce se nepta kde kdo je, proste rad prezentuje a pripadne proda i Slovenskemu zajemci . Je obrovska konkurence v autoprodeji, predstav si treba Skodovku dealera, ze odkazi na prodejce v jinem meste, skoro vylouceno opravdu...

Jinak Zeman nebo Duba v Praze OK. Zeman kupoval kamarad tu 2.5ku...

2014-06-23 09:44:17

machbuster: Říkám, takové je nepsané pravidlo u prodejců Mazda, věř mi, že do toho vidím.

2014-06-23 09:47:42

shr3k: Věřím, že jsi zkušený a vidíš do toho, ale nesouhlasím a mám jiné zkušenosti a musíš zkusit věřit a zvážit i to, že do toho prodeje vidím teké Je nejdulezitejsi znat zkusenosti majitelu dealerstvi a celkove dlouhodobe akcniho cloveka v oboru Jsi prodejcem nebo jsi primo v akci?

Ono jde opravdu o samotne preziti, prodej u specifickych znacek (ne masovych) jako Mazda je opravdu ekonomicka nocni mura, vim, jsou jine sluzby a doplnkove cinnosti co to mohou zachranit, ale ne zcela dlouhodobe, jde o kazdeho jednoho zajemce, kazdy jeden vuz. A to ne ho nacpat lidem, ale samozrejme prodat profesionalne, prijemne a snazit se splnit zakaznikova prani...

Jako chapu, ze napr. v pripade servisu se odkazuje a jiste skoro vzdy na servis v miste, kde clovek je a pouze kdyby nespokojenost tak i klienta z daleka vezmete na vetsi ukon, ale v prodeji dle meho to neplati. Minimalne posledni 3+ roky to neplati. Mozna 200x leta, ale po 2010 je to boj o preziti . Ne pro HJUNDEJAUE nebo Škodu, ale Mazda je v pytli chlape

Na druhou stranu toto nepsane pravidlo je sympaticke a sam ho ocenuji, melo by to tak byt. Uznavam co pises. Ale male Mazdy proste se budou snazit zaujmout i klienta z dalky z duvodu toho samotneho přežití. Protože Praha dealeři nepošlou nikoho jako zákazníka na periferii (tj. a celá ČR je samo periferie Prahy )

2014-06-23 10:01:16

machbuster: Viz vzkaz, nebudu to probírat veřejně.

2014-06-23 10:20:28

shr3k: Chapu, rozumím

Kazdopadne v Praze zkusenosti v posledni dobe nahravaji jit do AutoZeman nebo AUTODUBA, tim to muzeme zakoncit to doporuceni pro potencialniho majitele nove 6, Mr. Lookina .

2014-06-23 10:24:46

machbuster: Zeman nevím, ale u Duby jsem byl několikrát a pokaždé diametrálně pozitivnější přístup než Spořilov, naprosto ve všem. Pokud to vyjde a za cca 2 roky půjdeme do GJ fcl, tak jsem rozhodnutý pro Dubu, případně vyzkoušet některé zde zmíněné mimopražské prodejce (Pardubice, Jihlava, Plzeň..).

2014-06-23 10:30:39

samper, lookin, Shr3k: Dubu mam rad, ale maji podle par mych zkusenosti s nimi drazsi servis. Kvalita dobra, ale cena byva vyssi (čerpám ale jen z tech par pripadu co osobne znam, tedy neni to zcela podlozeny nazor na zobecneni o jejich drazsich cenach, ty konkretni co znam, ale drahe ano a slo u pravidelne prohlidky, kde slo srovnatelne o 20 procent usetrit jinde v autoriz. servisu).

Často je dulezity i faktor okamžité dostupnosti konkretniho vozu, kdo třeba ten vuz zrovna má, protože ty kvoty a kvantita dodavanych vozu i terminova listina je dost teror Znate to, trva to dlouho to dodani a nekdy radeji jdu i nekam, kde treba neni uplne top obsluha, ale maji tu "moji" treba Revolution modrou v automatem nebo nevim primo skladem. nebo se da stahnout mezi dealery, ale je to ošemetné jednání často .

2014-06-23 11:23:02

Zdravím vespolek,

můj nový motoristický přírůstek (m6 wagon) se právě plaví směr ČR – nastává čas na případné objednání příslušenství. Máte někdo radu – zkušenost, na co bych určitě neměl zapomenout? Moc toho v nabídce není, tak zvažuju především zástěrky (nemáte někdo zkušenost?) a led osvícení kufru (originální prý není nic moc).

Jinak abych se taky zapojil do předchozí diskuze ohledně dealera – já objednávám u Auto Zeman a zatím spokojenost (jednání velice slušné a cenově vyšel nejlépe).

2014-06-23 11:38:03

spuxie: Zástěrky se tady obsáhle řešily, jakožto fandovi, ke všemu natěšenému, doporučuji přečíst všech 79 stran zdejšího tématu U wagonu se tady taky řešil střešní box. Dál bych asi zvážil ochranu laku (průhledná fólie na kapotu a blatníky) + ochranný nástřik podvozku. Ještě mě napadá rezerva, o té se tady taky diskutovalo. To LED osvětlení kufru asi nebude problém vyrobit (koupit) svépomocí, na trhu je stovky možností v osvětlení čehokoliv. Od žárovek po LED pásy atd.

2014-06-23 11:51:37

spuxie: Vzhledem k absenci plastových krytů prahů, jako měl předchozí model, jsem nasadil lakované zástěrky, přední nárazník, kapotu a zrcátka mám potažené tlustou polyuretanovou fólií. Ad osvětlení kufru, stačí vyměnit sufitku ve víku kufru za výkonnější LED s chlazením a je to osvětlené dost.

2014-06-23 15:56:01

díky moc to: Machbuster, Shr3k.... jsem stále poměrně nerozhodnutý mezi 6 a cx-5. Vím, vím... úplně jiná auta. U cx-5 převažuje ale bezpečnost (vyšší posez i testy při nárazu), 4x4... u M6 přece jen o něco větší kufr (ikdyž není to až takový rozdíl od cx-5 jak se na první pohled zdá), a ten zvyk na kombíky (posez nandávání věí do kufru i na střechu etc.) ale zpět k tématu. Jinak myslím, že to může fungovat i tak že nákup na Spořilově a servis u Duby nebo v Pardubicích

2014-06-23 19:16:16

lookin: Podle mého je posez lehce přeceňovaným faktorem, co se týká bezpečnosti. Mazda 6 o malilinko horší rating jak US tak v Euro testech, ale zase třeba je tu faktor možné reakce na krizovou situaci. V Mazdě 6 jsi zase schopen lépe zareagovat a případně pokud bude možnost zmírnit rozsah nehody více než v CX-5 (kratší brzdná dráha, vyšší obratnost a celkově daleko akčnější chassis a podvozek...). Každopádně obojí je dobré. Já bych volil 6, protože je to jízda s větším zážitkem, ale CX-5 je samozřejmě také super. 6 je taky levnější o trochu. Jde o to také, jestli bude jezdit žena nebo děti a tak . udělej si rozhodovací matici, oboduj faktory a bude viz. obr.

2014-06-24 11:12:06

Ceny jsou IMHO vyrovnané. Třeba v plné diesel s automatem je naopak šestka dražší než CX-5. My máme v rodině obě, CX-5 má pochopitelně vyšší spotřebu při vyšších rychlostech, nedovedu si představit lítat s tím dlouhodobě 150+ jako s 6, a samozřejmě to není na divočení do zatáček při 100 a výše, prostě se to tak kolébá a pohupuje do stran. Kdybych nejezdil převážně dálky a rychle, koupil bych CX-5, ale aktuálně mi 6 vyhovuje více.

2014-06-24 12:19:24

lookin: Pokud jde o dvoukolku, přijde mi šestka jako elegantní a schopné auto. CX5 mi dává smysl jen jako čtyřkolka, ale kolikrát do roka potřebuji zvýšenou trakci? Musíš si v hlavně srovnat nároky, poměřit cost/benefit a udělat zkušební jízdy.

2014-06-27 09:20:02

Zdravím všechny, chci se jen podělit o zkušenosti po prvních cca 3000km. Jezdím zatím prakticky jen dálnici Praha - Belgie a zpět, při zpáteční cestě už jsem ji (M6 2.5i) nešetřil a jel jsem, co mi provoz dovolil, Mám z toho skvělý dojem, zatím si to užívám a těším se na lepší konstalaci, kdy zkusím i maximálku. Zvykám si na atmosféru a potřebu ji točit, to je pánové rozdíl proti TDi. Každopádně - jedete-li na šestku, cítíte zřetelný zátah až po 180km/h, resp spíš 190. Do 210 krásně táhne a zrychluje, dál jsem se bohužel kvůli hustému provozu nedostal. Spotřeba při takovém stylu jízdy mi na těch 1000km ukázala průměr 8,0, což je rozumná hodnota a v podstatě odpovídá zkušenosti se čtyřkolkou oktávií ve 2.0 TDi. Musím ale potvrdit vibraci přední kapoty nad 200km/h. Kde udělali soudruzi inženýři z Japonska chybu? Nu což, žít se s tím dá. A adaptivní tempomat občas přibrzdí víc než je nezbytné resp. přibrzdí i když špatně vyhodnotí auto v pravém pruhu.. Přes uvedené nedostatky setrvávám v nadšení!

MAX6  
J.
2014-06-27 09:31:24

naex: to je super

Něco podobného řešil otec když měl čerstvě MPS. Při 200km/h a více se mu lehce vlnila kapota plus když foukal vítr blbym směrem,tak jakoby blbě těsnili řidičovi dveře. Odpověď tehdy byla že dveře i kapotu znovu dotáhli a dopasovali,ale nedokážou říct jestli byla oprava úspěšná, protože se servis nachází na území ČR

2014-06-27 10:50:06

naex: Super! Já na auto (bude stejné jako máš ty :) stále čekám a tvoje pozitivní komentáře mě vždycky potěší :)

K vibracím kapoty tady psal mirec38 tohle: Vibrace kapoty řeší vyšší těsnění přepážky motorového prostoru, které kapotu víc předepne. Je to bezplatný servisní zásah.

2014-06-27 11:00:04

naex: Dobrá zpráva je, je vibrace kapoty se objevují až v rychlostech kolem 200 a že to servisy umějí napravit. To bych Mazdě opravdu odpustil, v takových rychlostech automobilky běžně auta tohoto segmentu netestují...


Odpovědět

1 ......... 77  78  79  80  81 ......... 134